viidennen kolonnan petturi, joka yrittää saada todelliset työväenliikkeen veteraanit, niinkuin kapi-ukon ja MPP;n höperehtimään ja tuottamaan äänestäjiä keskustapuolueelle!
Xandun harakka..
5
223
Vastaukset
- JormaKKorhonen
Kun jälleen kerran taas totesin nimim. Huomioitsijan rajoittuneisuuden huomioitsemaan vain minua, niin silloin hän luetteli suuren joukon muitakin nikkejä omikseen, ja niiden joukossa oli myös tuo Xanadun harakka, kana, hanhi - mitä lintuja lienee ollutkaan.
Mutta nimimerkistä riippumatta hänen toimintansa ainoa funktio on vain roikkua kannoillani ja "huomioida" minua, kuten taas tänään nähtiin. Elämäntehtävä sekin.
Pakostakin joutuu pohtimaan, että millaista hänen elämänsä mahtaa ollakaan silloin, kun en saiteilla esiinny. Varmaan hyvin kurjaa. Kuinkahan hän taas kestää muutamat tulevat päivät huomisen jälkeen? Ei varmaan huonosti, vaan hyvin huonosti, luulen.- Xanadun harakka
...hirveän huonosti, kun se ei ymmärrä äänestää demaria?
Hyvää yötä
Xanadun harakka - kepulaisuus...
on tullu minulle niinku äitinmaijjosa.
En minä ala mittään Otto W Kusista ennään vanahoilla päivillä tikkaamaan.
Xanadun harakka - Xanadun hanhi
Vaikka monesta minua voikin onnitella, niin ei kuitenkaan Xanadun harakan kirjoituksista, ne eivät ole minun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8212665Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711363- 514583
- 244297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164222Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364030Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573929No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol423752- 603490
- 423165