Kuulostaa liian helpolta..
Portsmouth - Manchester United 2
Reading - Chelsea 2
Kerroin 2,72
panos 200e
Laitanko taas rahani hukkaan..
Manu ei ole voittanut Portsmouthia pitkään aikaan vieraissa, miten on nyt!?
Reading pelannut viimeajat tappioitta. (harjoituspelit mukaan lukien)
Kommmentoikaa.
Kuulostaako liian helpolta
2
358
Vastaukset
- vaaranpaikka
Vierassuosikit ovat pelirivien turma, mutta voihan tuo osuakin.
- myös joskus
Itse en kyllä laittaisi rupukertoimella ManUa lapulleni, vaikka pyssyllä uhattaisiin! ManU nysväsi kotonaan tasurin heikkoa vastustajaa vastaan, vaikka sen piti olla satavarma voittaja, ja tänään sillä on vielä vaikeampi urakka edessä, kun mm. Rooney puuttuu. Tähän kohteeseen ainoat oikeat merkit ovat 1X. Ja sama juttu Chelsean kanssa--se on ehkä vähän todennäköisempi voittaja kuin ManU, mutta vieraskerroin on kyllä niin huono, ettei sitä pelaa kukaan muu kuin R-kioskin tuulipukuväki. Itse laitan mieluummin lapulle esim. Fulhamin. Antti Niemen varamies pelasi viimeksi ihan hyvän pelin, vaikka Fulham hävisikin, ja ainahan Fulham on pahempi kotonaan. Bolton sen sijaan näyttää luvattoman heikolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814