lisää amway oikeusjuttuja

edustaja ota selvää

14

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain että

      maailmassa on muitakin samanlaisia vastustaja pösilöitä kuin tällä palstalla, jotka ovat keksineet oikeusjuttuja mitä ihmeellisimmistä jutuista jo 50 vuoden ajan! Vastustaminen ei ole mikään uutinen eikä uusi juttu . Se tulee jatkumaan vielä 100 vuoden päästäkin. Entä sitten? Marginaaliryhmä aina vastustaa verkostoja. Hyvä että asiat on käsitelty oikeudessa ja maine puhdistettu. Se että joku tekee oikeusjutun ei tee kenestäkään rikollista. Ihan oikein kaikki on mennyt

      • ota selvää

        Et siis lukenut ilman mantraa?

        Liekö edutaja-vatustajia.
        Alalinja haastanut puljun. Kyllästyneet epätietoisuuteen pyramidipelistä.


      • sekään että
        ota selvää kirjoitti:

        Et siis lukenut ilman mantraa?

        Liekö edutaja-vatustajia.
        Alalinja haastanut puljun. Kyllästyneet epätietoisuuteen pyramidipelistä.

        moni aloittaa ja odottaa rahaa tyhjästä. Haluamatta tehdä itse mitään. Monet ihmiset täyttävät paperitkin niin kuin lottokupongin. Verkostot eivät myöskään toimi 3 kk kokeilulla vaan 5 vuoden aktiivisella sitoutumisella ja itsensä kehittämisellä. Tosille ihmisille verkoston rakentaminen on huippu mahdollisuus ja taas toiset kokevat sen jotenkin vääryyteenä. Monet aloittaa ilman todellista unelmaa ja motiivia ja näihän ne eivät voi toimia. Oma unelma on ehdoton ja halu auttaa itseään että saisi jotakin muuta. Koko verkostomarkkinointi perustuu itsensä auttamiseen ja vain harvoilla on todellinen unelma ja motiivi tähän. Ne joilla ei ole pettyvät,,,,normaali ilmiö


      • sammuta välillä...
        sekään että kirjoitti:

        moni aloittaa ja odottaa rahaa tyhjästä. Haluamatta tehdä itse mitään. Monet ihmiset täyttävät paperitkin niin kuin lottokupongin. Verkostot eivät myöskään toimi 3 kk kokeilulla vaan 5 vuoden aktiivisella sitoutumisella ja itsensä kehittämisellä. Tosille ihmisille verkoston rakentaminen on huippu mahdollisuus ja taas toiset kokevat sen jotenkin vääryyteenä. Monet aloittaa ilman todellista unelmaa ja motiivia ja näihän ne eivät voi toimia. Oma unelma on ehdoton ja halu auttaa itseään että saisi jotakin muuta. Koko verkostomarkkinointi perustuu itsensä auttamiseen ja vain harvoilla on todellinen unelma ja motiivi tähän. Ne joilla ei ole pettyvät,,,,normaali ilmiö

        ...aivopesukasettisi.

        Haastajina / todistajina toimii jäseniä korkealta YLÄLINJASTA jotka omaavat todella pitkän kokemuksen toiminnasta. Puuttuuko heiltäkin unelma? Vai eivätkö ole tarpeeksi sitoutuneita? Eikö unelmat sittenkään toteudu amwayssa niinkuin väitetään.



        A group of Amway/Quixtar's largest and most senior distributors have confirmed what whistle blowers, attorneys and some journalists and business analysts have been reporting for years -- that Amway is a fraud, a pyramid scheme, a worldwide scam.
        The charges – which are effectively confessions – come from Amway's ultimate insiders, its "top guns", wealthy distributors with downlines that span the world and have worked with Amway's founders for decades. The distributors have filed a class action lawsuit


      • lue tarkemmin

        A group of Amway/Quixtar's largest and most senior distributors have confirmed what whistle blowers, attorneys and some journalists and business analysts have been reporting for years -- that Amway is a fraud, a pyramid scheme, a worldwide scam.
        The charges – which are effectively confessions – come from Amway's ultimate insiders, its "top guns", wealthy distributors with downlines that span the world and have worked with Amway's founders for decades. The distributors have filed a class action lawsuit.


      • Jxxx
        sekään että kirjoitti:

        moni aloittaa ja odottaa rahaa tyhjästä. Haluamatta tehdä itse mitään. Monet ihmiset täyttävät paperitkin niin kuin lottokupongin. Verkostot eivät myöskään toimi 3 kk kokeilulla vaan 5 vuoden aktiivisella sitoutumisella ja itsensä kehittämisellä. Tosille ihmisille verkoston rakentaminen on huippu mahdollisuus ja taas toiset kokevat sen jotenkin vääryyteenä. Monet aloittaa ilman todellista unelmaa ja motiivia ja näihän ne eivät voi toimia. Oma unelma on ehdoton ja halu auttaa itseään että saisi jotakin muuta. Koko verkostomarkkinointi perustuu itsensä auttamiseen ja vain harvoilla on todellinen unelma ja motiivi tähän. Ne joilla ei ole pettyvät,,,,normaali ilmiö

        Monella noista on varmasti isommat tulot kuin kenelläkään Suomen Amwayssa. Uskokaamme siis heitä, koska näkevät UNELMANSA kirkkaana. Heillä on halu auttaa itseään ja sen sijaan, että syyttäisivät vastustajia ja tyhjänpäiväisiä unelmanmurskaajia, ovat suunnanneet katseensa sinne, mihin se pitääkin suunnata. Ehkä sinäkin voit joskus onnistua käsittämään, mitä mätää Amwayn toiminnassa on. Onko sinusta siihen, ajattelemaan itse?


      • nämä ihmiset?
        sekään että kirjoitti:

        moni aloittaa ja odottaa rahaa tyhjästä. Haluamatta tehdä itse mitään. Monet ihmiset täyttävät paperitkin niin kuin lottokupongin. Verkostot eivät myöskään toimi 3 kk kokeilulla vaan 5 vuoden aktiivisella sitoutumisella ja itsensä kehittämisellä. Tosille ihmisille verkoston rakentaminen on huippu mahdollisuus ja taas toiset kokevat sen jotenkin vääryyteenä. Monet aloittaa ilman todellista unelmaa ja motiivia ja näihän ne eivät voi toimia. Oma unelma on ehdoton ja halu auttaa itseään että saisi jotakin muuta. Koko verkostomarkkinointi perustuu itsensä auttamiseen ja vain harvoilla on todellinen unelma ja motiivi tähän. Ne joilla ei ole pettyvät,,,,normaali ilmiö

        eivät taatusti ole VAIN kokeilleet Amwayta muutaman kuukauden ajan. Eivätkä ole ainoita.

        HUIPULTA LOPETTANEET KUSETUKSEN TOISIA IHMISIÄ JA ITSEÄÄN KOHTAAN.Laittakaapa vaikka nimet ylös ja googlettakaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=79c0XYXrvn4


      • nämä ihmiset

      • muutakin kun

      • Ressukoita pikemmiten?

      • Huijaustako?

    • oli mielenkiintoinen

      Jaksaisikohan Petteri kääntää. Merkittävää oli yhtiön sisäiset tutkimukset jotka osoittivat tuotteiden olevan ylihinnoiteltuja ja siten mahdottomia myydä. Organisaatioiden myynti kertyykin vain sisäisestä kulutuksesta = itseltään ostamisesta.
      Sillä on paha rikastua

      • AdaFlink

        ... myyntihän on Amwayssa ollut se tois´sijainen tulonlähde. Varjopyramidit ne on siellä tuoneet sen rahan jo pitkän aikaa.

        Ja mitaan ette voi...


    • Pyrämidiäkö?

      Verkostokusetusta, tyhjiä lupauksia. Huonoja hinta/laatusuhteeltaan olevia tuotteita. Bisnes painostusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe