onko uuteen järjestöömme halukkaita liityjiä?
helteen uhrit ry , on uusi monipuolinen järjestö joka takaa jäsenilleen viileyttä ja pakastekasviksia ainakin näin aluksi!!!
ihan pakko kysyä!!!!
8
522
Vastaukset 8
- täällä yksi
Onko saatavilla pakastepaituleita???
on...!!
hyvänen aika sentään, sehän on ilman muuta liittymislahja!! pakastepaituli pakastehernekuvionnilla....- tämä sitten?
amaryllie1 kirjoitti:
on...!!
hyvänen aika sentään, sehän on ilman muuta liittymislahja!! pakastepaituli pakastehernekuvionnilla....Olen sellainen varma järjestön jäseneksi.
Uhriksi olen joutunut sen takia, että on noita sirosäärisiä paljaspintaisia hyvin ruskettuneita naisia. Kerran meinasi rekka ja kerran bussi ajaa yli niitä tiiraillessa. Pahemmilta vaurioilta on vältytty. Vain yksi vanhempi nainen onnistui ajamaan fillarilla selkään jalkakäytävältä.
Uhreja ollaan tämä sitten? kirjoitti:
Olen sellainen varma järjestön jäseneksi.
Uhriksi olen joutunut sen takia, että on noita sirosäärisiä paljaspintaisia hyvin ruskettuneita naisia. Kerran meinasi rekka ja kerran bussi ajaa yli niitä tiiraillessa. Pahemmilta vaurioilta on vältytty. Vain yksi vanhempi nainen onnistui ajamaan fillarilla selkään jalkakäytävältä.
Uhreja ollaanon juuri oikea asenne /sopivuus järjestömme jäseneksi...
sinä saat jäsenetuna silmälaput estämään useampien vaaratilanteiden syntymistä ja paikkakuntasi naisille kaikille sarkapaituli...
- amaryllie.
totta maar on ja ussia ei päästetäkkään
meillä on oma piiri eix vaan!!!!!!!!!!uhrit järjestöön pääsee kaikki , joilla kiehuu tai muuten kuumiaa tunteet tai jotain...
jookos!!!
- tarkkkailija
Seisoin meren rannalla ja katselin kuinka aurinko laski veteen kaukana horisontissa.
Sinne se sammui.
Tuskin on hellettä huomenna..- amaryllie
on pakko perustaa uusi järjestö, vaikka kadonneen auringon uhrit ry.
täällä muuten ollaan vielä kuumuudessa ... aurinko ilmeisesti kävi vain uimassa..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731939Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661219- 1411018
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu21978- 89695
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa107679Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 41648
- 57629
- 58580