onko uuteen järjestöömme halukkaita liityjiä?
helteen uhrit ry , on uusi monipuolinen järjestö joka takaa jäsenilleen viileyttä ja pakastekasviksia ainakin näin aluksi!!!
ihan pakko kysyä!!!!
8
522
Vastaukset
- täällä yksi
Onko saatavilla pakastepaituleita???
on...!!
hyvänen aika sentään, sehän on ilman muuta liittymislahja!! pakastepaituli pakastehernekuvionnilla....- tämä sitten?
amaryllie1 kirjoitti:
on...!!
hyvänen aika sentään, sehän on ilman muuta liittymislahja!! pakastepaituli pakastehernekuvionnilla....Olen sellainen varma järjestön jäseneksi.
Uhriksi olen joutunut sen takia, että on noita sirosäärisiä paljaspintaisia hyvin ruskettuneita naisia. Kerran meinasi rekka ja kerran bussi ajaa yli niitä tiiraillessa. Pahemmilta vaurioilta on vältytty. Vain yksi vanhempi nainen onnistui ajamaan fillarilla selkään jalkakäytävältä.
Uhreja ollaan tämä sitten? kirjoitti:
Olen sellainen varma järjestön jäseneksi.
Uhriksi olen joutunut sen takia, että on noita sirosäärisiä paljaspintaisia hyvin ruskettuneita naisia. Kerran meinasi rekka ja kerran bussi ajaa yli niitä tiiraillessa. Pahemmilta vaurioilta on vältytty. Vain yksi vanhempi nainen onnistui ajamaan fillarilla selkään jalkakäytävältä.
Uhreja ollaanon juuri oikea asenne /sopivuus järjestömme jäseneksi...
sinä saat jäsenetuna silmälaput estämään useampien vaaratilanteiden syntymistä ja paikkakuntasi naisille kaikille sarkapaituli...
- amaryllie.
totta maar on ja ussia ei päästetäkkään
meillä on oma piiri eix vaan!!!!!!!!!!uhrit järjestöön pääsee kaikki , joilla kiehuu tai muuten kuumiaa tunteet tai jotain...
jookos!!!
- tarkkkailija
Seisoin meren rannalla ja katselin kuinka aurinko laski veteen kaukana horisontissa.
Sinne se sammui.
Tuskin on hellettä huomenna..- amaryllie
on pakko perustaa uusi järjestö, vaikka kadonneen auringon uhrit ry.
täällä muuten ollaan vielä kuumuudessa ... aurinko ilmeisesti kävi vain uimassa..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483