onko uuteen järjestöömme halukkaita liityjiä?
helteen uhrit ry , on uusi monipuolinen järjestö joka takaa jäsenilleen viileyttä ja pakastekasviksia ainakin näin aluksi!!!
ihan pakko kysyä!!!!
8
465
Vastaukset
- täällä yksi
Onko saatavilla pakastepaituleita???
on...!!
hyvänen aika sentään, sehän on ilman muuta liittymislahja!! pakastepaituli pakastehernekuvionnilla....- tämä sitten?
amaryllie1 kirjoitti:
on...!!
hyvänen aika sentään, sehän on ilman muuta liittymislahja!! pakastepaituli pakastehernekuvionnilla....Olen sellainen varma järjestön jäseneksi.
Uhriksi olen joutunut sen takia, että on noita sirosäärisiä paljaspintaisia hyvin ruskettuneita naisia. Kerran meinasi rekka ja kerran bussi ajaa yli niitä tiiraillessa. Pahemmilta vaurioilta on vältytty. Vain yksi vanhempi nainen onnistui ajamaan fillarilla selkään jalkakäytävältä.
Uhreja ollaan tämä sitten? kirjoitti:
Olen sellainen varma järjestön jäseneksi.
Uhriksi olen joutunut sen takia, että on noita sirosäärisiä paljaspintaisia hyvin ruskettuneita naisia. Kerran meinasi rekka ja kerran bussi ajaa yli niitä tiiraillessa. Pahemmilta vaurioilta on vältytty. Vain yksi vanhempi nainen onnistui ajamaan fillarilla selkään jalkakäytävältä.
Uhreja ollaanon juuri oikea asenne /sopivuus järjestömme jäseneksi...
sinä saat jäsenetuna silmälaput estämään useampien vaaratilanteiden syntymistä ja paikkakuntasi naisille kaikille sarkapaituli...
- amaryllie.
totta maar on ja ussia ei päästetäkkään
meillä on oma piiri eix vaan!!!!!!!!!!uhrit järjestöön pääsee kaikki , joilla kiehuu tai muuten kuumiaa tunteet tai jotain...
jookos!!!
- tarkkkailija
Seisoin meren rannalla ja katselin kuinka aurinko laski veteen kaukana horisontissa.
Sinne se sammui.
Tuskin on hellettä huomenna..- amaryllie
on pakko perustaa uusi järjestö, vaikka kadonneen auringon uhrit ry.
täällä muuten ollaan vielä kuumuudessa ... aurinko ilmeisesti kävi vain uimassa..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561388
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611281Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu591281Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601135Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041111Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58927- 54887
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56883KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin81852Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu217808