Helvettiä aiheellisesti pelkäävä

Tällä palstalla näyttää olevan joku ikuista helvettiä aiheellisesti pelkäävä, joka vastaa jokaiseen puheenvuoroon vain hokien tuota helvetin poistoansa.

Mutta eihän se sillä poistu, vaan sillä, että sinä hokija tulet uskoon. Silloin helvetti ei enää koske sinua ja voit auttaa muitakin ihmisiä joutumasta siihen rangaistuksen paikkaan evankelioimalla heidätkin uskoon.

19

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pehmennyt pää

      Adventistin oma henkilökohtainen usko saa voimansa anti-katolisuudesta, anti-sunnuntaista ja anti-helvetistä.
      Sillä he saavat niistä autuutensa ja pelastuksensa.
      On se yksinkertainen ajatuksenjuoksu adventisteilla jos ei kyllästy omiin massapostauksiinsa pakkotoistopykälällä ajaen kahta sataa päivästä päivään samaa levyä pyörittäen hullun lailla vieläpä samaan suuntaan.
      Adventisteilla ei ole mitään uutta anettavaa uskossa. Onkohan liika Ellen Whiten lukeminen pehmentänyt pään?

      • Kunpa Ellenin lukeminen olisikin vain pehmentänyt pään, mutta kun se on kivettänyt sydämen, niin ettei Jumalan sana enää pääse koskettamaan ihmisen sisintä.

        Tuo pelkkä ellenismi täyttää sydämen ja sitten suu puhuu sitä, mitä sydän on täynnä: harhaoppia ja väärän profeetan demoniviestejä eksyttävään uskonnolliseen kaapuun puetettuina.


      • hinkuen silmät palaen
        uskova_1 kirjoitti:

        Kunpa Ellenin lukeminen olisikin vain pehmentänyt pään, mutta kun se on kivettänyt sydämen, niin ettei Jumalan sana enää pääse koskettamaan ihmisen sisintä.

        Tuo pelkkä ellenismi täyttää sydämen ja sitten suu puhuu sitä, mitä sydän on täynnä: harhaoppia ja väärän profeetan demoniviestejä eksyttävään uskonnolliseen kaapuun puetettuina.

        Adventistit haluavat laittaa oman ajatuksensa lähimmäisen päähän.
        Haluavat laittaa myös valmiit sanatkin suhumme vaikka emme ole sitä puhuneet.

        Minä jätän Jumalan auktoriteetin varaan että millainen helvetti on.
        En jätä adventistien auktoriteetin varaan koska he ovat ihmisiä ja ovat kultin jäseniä.    


      • keskustelu tapa
        uskova_1 kirjoitti:

        Kunpa Ellenin lukeminen olisikin vain pehmentänyt pään, mutta kun se on kivettänyt sydämen, niin ettei Jumalan sana enää pääse koskettamaan ihmisen sisintä.

        Tuo pelkkä ellenismi täyttää sydämen ja sitten suu puhuu sitä, mitä sydän on täynnä: harhaoppia ja väärän profeetan demoniviestejä eksyttävään uskonnolliseen kaapuun puetettuina.

        kukoistaa.

        Täällä hän on näyttänyt todellisen minänsä.

        Halveksintaa, helvetin pelkoa, valheellisia väitteitä muista ihmisistä ja täydellinen sokeus omiin virheisiinsä..omiin uskomuksiinsa..


      • välimies E.White
        keskustelu tapa kirjoitti:

        kukoistaa.

        Täällä hän on näyttänyt todellisen minänsä.

        Halveksintaa, helvetin pelkoa, valheellisia väitteitä muista ihmisistä ja täydellinen sokeus omiin virheisiinsä..omiin uskomuksiinsa..

        Montako Ellen Whiten kirjaa omistat mutta häpeillen et uskalla pitää niitä kunniapaikalla kirjahyllyssäsi koska pelkäät sukulaisiasi.


      • ameerikasta asti
        välimies E.White kirjoitti:

        Montako Ellen Whiten kirjaa omistat mutta häpeillen et uskalla pitää niitä kunniapaikalla kirjahyllyssäsi koska pelkäät sukulaisiasi.

        kas kun en ole ennen kuullutkaan. Onko tämä yhtä luotettava tieto kuin se piina oppinne?


      • omat sisäiset piinanne
        ameerikasta asti kirjoitti:

        kas kun en ole ennen kuullutkaan. Onko tämä yhtä luotettava tieto kuin se piina oppinne?

        Se on totta että adventtikirkoissa on omia sisäisiä piinoja jotkat eivät tunnu loppuvan koskaan.


      • piinoista
        omat sisäiset piinanne kirjoitti:

        Se on totta että adventtikirkoissa on omia sisäisiä piinoja jotkat eivät tunnu loppuvan koskaan.

        mutta tämän palstan piinaajista tiedän yhtä ja toista. Käyttäytyvät erittäin epäkristillisesti vaikka ovat olevinaan kristittyjä! Puhuvat muista palstalaisista kuin joistain ala-arvoisista olijoista joille saa purkaa omia estojaan kuinka paljon vain. Keksivät tarinoita ihn´misistä joita eivät ole koskaan edes nähneet ja leuhkivat olevansa viisaita vaikka heidän käytöksensä puhuu aivan toista kieltä..niin että silleen..


      • ei koske meitä
        piinoista kirjoitti:

        mutta tämän palstan piinaajista tiedän yhtä ja toista. Käyttäytyvät erittäin epäkristillisesti vaikka ovat olevinaan kristittyjä! Puhuvat muista palstalaisista kuin joistain ala-arvoisista olijoista joille saa purkaa omia estojaan kuinka paljon vain. Keksivät tarinoita ihn´misistä joita eivät ole koskaan edes nähneet ja leuhkivat olevansa viisaita vaikka heidän käytöksensä puhuu aivan toista kieltä..niin että silleen..

        Löytyisi nyt sellainen light-versio helvetistä joka perustuisi pikkupiina-oppiin. Adventistit tarvitsevat itse pikupiinaista light-version helvettiä omilleen koska adventismissa pelastusvarmuus on väärän sinetin varassa ja kun maksat tietysti uskollisesti rahaa reilusti ja pastoreiden ohjeiden mukaan adventtikirkolle.

        Meille uskoville ei ole sinettinä lain pykälä Raamatusta niinkuin adventisteille on.
        Meidän uskovien sinettinä on Pyhä Henki. Tämä adventistinen oppi jos mikä on harhaoppia joka vie adventistin kadotukseen vääjämättömästi koska sellainen pilkkaa Pyhää Henkeä.

        ADVENTISTIT PILKKAAVAT PYHÄÄ HENKEÄ VÄITTÄMÄLLÄ LAIN PYKÄLÄÄ PYHÄN HENGEN SINETIKSI.


      • Väittävät MITÄ??
        ei koske meitä kirjoitti:

        Löytyisi nyt sellainen light-versio helvetistä joka perustuisi pikkupiina-oppiin. Adventistit tarvitsevat itse pikupiinaista light-version helvettiä omilleen koska adventismissa pelastusvarmuus on väärän sinetin varassa ja kun maksat tietysti uskollisesti rahaa reilusti ja pastoreiden ohjeiden mukaan adventtikirkolle.

        Meille uskoville ei ole sinettinä lain pykälä Raamatusta niinkuin adventisteille on.
        Meidän uskovien sinettinä on Pyhä Henki. Tämä adventistinen oppi jos mikä on harhaoppia joka vie adventistin kadotukseen vääjämättömästi koska sellainen pilkkaa Pyhää Henkeä.

        ADVENTISTIT PILKKAAVAT PYHÄÄ HENKEÄ VÄITTÄMÄLLÄ LAIN PYKÄLÄÄ PYHÄN HENGEN SINETIKSI.

        Etkö tiedä että valehteleminen on syntiä?


      • kukahan nyt pilkkaa
        ei koske meitä kirjoitti:

        Löytyisi nyt sellainen light-versio helvetistä joka perustuisi pikkupiina-oppiin. Adventistit tarvitsevat itse pikupiinaista light-version helvettiä omilleen koska adventismissa pelastusvarmuus on väärän sinetin varassa ja kun maksat tietysti uskollisesti rahaa reilusti ja pastoreiden ohjeiden mukaan adventtikirkolle.

        Meille uskoville ei ole sinettinä lain pykälä Raamatusta niinkuin adventisteille on.
        Meidän uskovien sinettinä on Pyhä Henki. Tämä adventistinen oppi jos mikä on harhaoppia joka vie adventistin kadotukseen vääjämättömästi koska sellainen pilkkaa Pyhää Henkeä.

        ADVENTISTIT PILKKAAVAT PYHÄÄ HENKEÄ VÄITTÄMÄLLÄ LAIN PYKÄLÄÄ PYHÄN HENGEN SINETIKSI.

        ja ketä, kun Raamatussa sanotaan:

        Jer. 31:33 "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen LAKINI heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."

        Hepr. 8:10 "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani."

        Jumala siis sinun mukaasi pilkkaa itseään kirjoittamalla lain ihmisen sydämeen. Oikein hieno oppi sinulla.

        Pyhän Hengen pilkka on täydellistä paatumista ja synnissä pysymistä. Mistä lähtien Jumala laki on paatumista ja synnissä rypemistä?

        Niin että kukahan se oikeasti nyt pilkkaa ja ketä.


      • UnaFortuna
        uskova_1 kirjoitti:

        Kunpa Ellenin lukeminen olisikin vain pehmentänyt pään, mutta kun se on kivettänyt sydämen, niin ettei Jumalan sana enää pääse koskettamaan ihmisen sisintä.

        Tuo pelkkä ellenismi täyttää sydämen ja sitten suu puhuu sitä, mitä sydän on täynnä: harhaoppia ja väärän profeetan demoniviestejä eksyttävään uskonnolliseen kaapuun puetettuina.

        Sydämen omaava. Hän mitätöi Jeesuksen suorittaman uhrin puolestamme. Hän on ajamassa kaikki uskovat seurakseen omaan Helvettiinsä. Hyvä ykkönen Herätyspalstalla sinun omasi ovat hukkumassa. Sinä vaan olet sekoittamassa Harhaisen uskosi kanssa ihmisten mieliä sinulle kuulumattomalla palstalla. Ethän sinä osaa lukea otsikkoa Adventismi.


    • ja muut omaansa

      Kaikki keskustelusi on (ja on aina ollut) sitä kuinka sinä olet oikeassa ja muut väärässä.

      Hoet Elleniäsi ja kieltäydyt koskaan myöntämästä että olet väärässä, että käyttäydyt epäkristillisesti että olet röyhkeä muita palstalaisia kohtaan. Ja nytkin teet aloitteen kuinka joku muu on sellainen tai tällainen ja kuinka sinä tiedät paremmin (vaikka et tiedä yhtään mitään) ..

      Ja kaiken lisäksi uskot vieläpä ikuiseen piinaan.
      Olet ottanut nimimerkin uskova_1 ja se tarkoittaa että olet uskovainen koska uskot Jumalan piinaavan luotujaan. Ja kieltäydyt keskustelemasta omasta "uskostasi" asiallisesti kenenkään kanssa.

      Haukkumaan pystyy jokainen, kolmivuotiaskin, joten ota peilikäteen ja katso sinne..

      • sotkettu päähänne

        Kaikkien adventistien oma usko on sellainen että uskovat Ellen Whiten olevan oikea profeetta. Adventistit uskovat että helvettiä ei ole olemassa (on vain krematorio-oppi) ja uskovat myös Mikaelin jumaluuteen joka meni 22.10 1800-luvulla jostakin jonnekin ja Mikaeli pisti oven lukkoon ja rupesi urakalla tutkimaan adventistien tuomioita.


      • uskotko että kaikki
        sotkettu päähänne kirjoitti:

        Kaikkien adventistien oma usko on sellainen että uskovat Ellen Whiten olevan oikea profeetta. Adventistit uskovat että helvettiä ei ole olemassa (on vain krematorio-oppi) ja uskovat myös Mikaelin jumaluuteen joka meni 22.10 1800-luvulla jostakin jonnekin ja Mikaeli pisti oven lukkoon ja rupesi urakalla tutkimaan adventistien tuomioita.

        luterilaiset ovat sellaisia ja kaikki juutalaiset tällaisia ja kaikki katolilaiset tollisia ja kaikki mustat sellaisia puhumattakaan kiinalaisista jotka ovat tommosia ja ...

        Turhaa lörpötystä ja toisten haukkumiosta. Jos ei sinulla ole parempaa sanomista niin viisaammin tekisit jos olisit hiljaa.


      • voisit oikaista virheet
        uskotko että kaikki kirjoitti:

        luterilaiset ovat sellaisia ja kaikki juutalaiset tällaisia ja kaikki katolilaiset tollisia ja kaikki mustat sellaisia puhumattakaan kiinalaisista jotka ovat tommosia ja ...

        Turhaa lörpötystä ja toisten haukkumiosta. Jos ei sinulla ole parempaa sanomista niin viisaammin tekisit jos olisit hiljaa.

        Kaikkien adventistien oma usko on sellainen että uskovat Ellen Whiten olevan oikea profeetta. Adventistit uskovat että helvetti on korvattu adventistisella krematorio-opilla.


      • loppujen lopuksi uskovat
        voisit oikaista virheet kirjoitti:

        Kaikkien adventistien oma usko on sellainen että uskovat Ellen Whiten olevan oikea profeetta. Adventistit uskovat että helvetti on korvattu adventistisella krematorio-opilla.

        mutta sen tiedän että Jumala (siis Raamatun Jumala - eikä mikään piina jumala) on luvannut hävittää pahuuden ja SEN KANNATTAJAT.

        Joten jos joskus käännyt (mikä on aivan omassa valinnassasi) pois tuosta piina uskostasi niin liity samalla oikeudenmukaisen ja rakkaudellisen Jumalan kannattajiin. Niin saat elää Hänen valtakunnassaan - lue Raamatusta kuinka sinun tulee tehdä.

        Voit kuitenkin lohduttautua sillä että piina uskosi on vain harhaa ja jos et pääse Jumalan valtakuntaan niin vain kuolet ylösnousemuksesi jälkeen - eikä siinä sitten sen enempää. Surullista tietenkin mutta itsehän valitset (jos nyt siis valitset kuoleman elämän sijasta).-.


    • syytäkin

      pelätä. Koska olet koko ajan muita sinne heittämässä, olet vaarassa sinne itse joutua.

      • Raamattu ei voi tyhjiin raueta

        Jaak. 4:17
           
        Joka siis ymmärtää tehdä sitä, mikä hyvää on, eikä tee, hänelle se on synniksi.

        Room. 9:1
           
        Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele-sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä-


        Jaak. 3:14
           
        Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe