Onko jollakin tietoa, miksei yhteystiedoissa mainittu puhelinnumero vastaa?
On se kumma kun ei yhteyttä saa, vaikka ensin neuvotaan laskussa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jos maksu viivästyy.
Satasenlaina asiakaspalvelu...
3
675
Vastaukset
- ylipäänsä
olet jotain saanut (mitä suuresti epäilen)
niin ei varmasti vastaa eikä toimi mihnkään suuntaan tuo firma.Sarjassamme " en rikastu enkä köyhdy olemalla vaan aina kännissä, mutta jotkut hölmöt mulle edes suoltaa tekstiviestirahaa , ja jos näitä muualle siltansa polttaneita on edes 40-50 per päivä, niin pysyy edes itse keppanassa"- näin mulle runoili joskus eräs vippifirman pitäjä.
Ja ilmeiseti homma toimii, kun vieläkin on sivusto auki ja ko. tyyppi joku ilta hoippuu kännissä kaupungilla- miettikää muksut edes vähän minkä tahon kanssa asioitte...:( - sähköpostia
kyllä ne vastaa, vaikkakin viiveellä....
- Karamelli
Jos viiveellä vastaavat laskutiedusteluihin.
Kumma kyllä, puheluun vastataan, sanotaan palvelun hinta ja sitte n. minuutin päästä automaatti kertoo, että asiakaspalvelu on toistaiseksi suljettu.
Vituttaa, mutta ei luulis loppulaskussa paljoa haittaavan jos lasku maksetaan neljä pankkipäivää myöhässä.
Yllä olevalle moralistille kommentoin sen verran, että ei tarvii olla siltoja polttanut luuseri ottaakseen pikavipin. Voihan olla niinkin, ettei sukulaisia ole (tai niitä ei tunne).
Ja kaverisuhteita on turha lähteä pilaamaan raha-asioilla, helpompaa on vipata kasvottomalta firmalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632172Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381334En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?187926Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719