tässäkin asiassa,kun ihminen ottaa Jeesuksen vastaan(tietoinen ratkaisu)ja menee kasteelle eli jättää vanhan minän ja tulee uusi minä.sanon tämän suoraan että minä oon ihmetelyt tätä miksi tätä on vaikea hyväksyä.Raamatussa sanotaan että Jumalan ajatukset on eri kuin ihmisen,mutta tämä jumalan pelastusjärjestys on niin looginen että(ensin usko sitten kaste)kun taas täällä meidän kotoinen lapsenpään pesu,no sanotaan näin että jos vauvanpään pesu pelastaa niin melkein koko suomi menee taivaaseen,ja jos näin ajatellaan on paljon vauvoja helvetissä,kun koko maailmassa ei oo vauvanpään pesua,ja vauvoja ja lapsia kuolee aika paljon.vauvat ja pienet lapset jotka eivät erota oikeata väärästä menevät automaatisesti taivaaseen.
Vastaukset 2
- näin on,
ei ole sijaa mystiikalle eikä maagisille muka pelastaville rituaaleille, Jumalan suorissa teissä.
Sanoohan Sana, hullukaan ei tieltä eksy, kun noudattaa Sanaa.- kirkostahan
loppuisivat maksavat jäsenet, ellei se saisi pakollisilla
rituaaleillaan uusia jäseniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2182204
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.357737- 40721