miten voin nähdä enkelin

tötterssön

onko mahdollista nähdä enkelin jos pyytää jumalalta rukouksen kautta, ja onko kukaan saannut nähä enkelin pyynnöstä?
itse uskon niihin mutta haluaisin nähä, olen utelias, en epäile.
haluaisin nähdä!

21

3802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      enkeliltä.

      • tötterssön

        voiko enkeleiltä suoraan pyytää, mulla on sellainen mielikuva että jumalan kautta menee rukoukset, ?


      • Aritta
        tötterssön kirjoitti:

        voiko enkeleiltä suoraan pyytää, mulla on sellainen mielikuva että jumalan kautta menee rukoukset, ?

        väittävät niin. Mutta minulla ja monella muulla on kokemuksia siitä että enkeleille voi puhua. Sinulla on omat enkelit vierelläsi koko ajan, voit puhua heille ihan mitä vain ja he kuuntelevat.


      • Sive Lee
        Aritta kirjoitti:

        väittävät niin. Mutta minulla ja monella muulla on kokemuksia siitä että enkeleille voi puhua. Sinulla on omat enkelit vierelläsi koko ajan, voit puhua heille ihan mitä vain ja he kuuntelevat.

        Onko sinulla oikeita ystäviä? Näetkö tämän enkelin, vai aistitko vain vieraan entiteetin läsnäolon? Mistä muuten tiedät että se on enkeli?


      • Aritta
        Sive Lee kirjoitti:

        Onko sinulla oikeita ystäviä? Näetkö tämän enkelin, vai aistitko vain vieraan entiteetin läsnäolon? Mistä muuten tiedät että se on enkeli?

        Heidät aistii, toiset näkevät, toiset tuntevat jne. Ja minä olen saanut tiedon siitä korkeammalta taholta.


    • jenny.

      Enkelin NÄKEMINEN ei ole jutun "pääpointti". Tärkeämpää on se, että USKOT heidän/niiden olevan olemassa ja tulevan tarvittaessa apuihin.:)

      Yleensä enkelinäyt (tai audio-ilmiöt) tulevat silloin, kun niitä vähiten osaat odottaa. (ja ne liittyvät johonkin tiettyyn elämäntilanteeseen)

    • töttersön

      kiitoksia teille vastanneille , tää auttoi jo paljon,
      toivotan oikein hyvää loppuelämää teille :-)

      • jenny.

        Sitä samaa.:)


    • saarnamies....

      rukoili, että näkisi enkeleitä, vaikka hän Raamatun pohjalta kyllä uskoi niitä olevan. Rukoilu kesti hänen kohdallaan 40 v. Tuona aikana hän huomautteli Jumalalle asiasta. Eräänä iltana tuli kaksi enkeliä hänen kotiinsa, he olivat näöltään kuin salskeita, komeita nuoria miehiä, pituus noin 2m. Keskustelua käytiin Taivastenvaltakunnasta noin 1,5h. Kuin he olivat poislähdössä, ilmoittivat, että jokaisella Kristulkseen Jeesukseen uskovalla on kaksi suojelusenkeliä, yksi molemmilla sivuilla. Eytäisyys on käsivarren mitta, kun levittää kädet sivuille, siinä he ovat valmiina auttamaan. Kun enkelit "liukenivat" pois, sanoi tuo saarnamies niille jo näökymättömissä oleville enkeleille; jos olette vielä tässä, puristakaapa kättäni. Hän ojensi kätensä "tyhjää tervehtimään", mutta hänen käteensä tartuttiin niin voimakkaasti, etä kaksi päivää oli käsi kipeä. Muisti varmasti asian.



      -enkeliltä ei saa pyytää, heitä ei saa rukoilla. Enkeliut tulevat yleensä jonkin tärkeän asian vuoksi näkyviin. Jumalalta voi siis pyytää.

      T; Jumalanhullu

      • Aritta

        enkeleiltä pyytää heitä näyttäytymään tai näyttämään jotenkin olemassa olonsa. Sen on moni tehnyt jo. Ja kaikilla ihmisillä on suojelusenkeleitä eikä vain Jeesukseen uskovilla.


      • jenny.

        Niinno...enkeleitä ei saisi palvoa, mutta kyllä heitä käsittääkseni saa rukoilla. Koska he kuitenkin ovat Jumalan asialla ja jos/kun rukoilija on tästä tietoinen, niin homma on mielestäni ihan ok.


      • joillakin
        Aritta kirjoitti:

        enkeleiltä pyytää heitä näyttäytymään tai näyttämään jotenkin olemassa olonsa. Sen on moni tehnyt jo. Ja kaikilla ihmisillä on suojelusenkeleitä eikä vain Jeesukseen uskovilla.

        ovat laiskanpuoleisia nuo suojelusenkelit, kun eivät hoida hommiaan alkuunkaan. Otetaan esimerkiksi pedofiilin raiskaama lapsi, hänen suojelusenkelinsä joutaisi pistää viralta.

        Ai niin. Unohdin. Eräässä aiemmassa keskustelussa tällä palstalla te olittekin sitä mieltä, että pedofiilin uhrit ovat itse syypäitä kohtaloonsa. Ovat kuulemma olleet itse pedofiileja aiemmassa elämässään.


      • Aritta
        joillakin kirjoitti:

        ovat laiskanpuoleisia nuo suojelusenkelit, kun eivät hoida hommiaan alkuunkaan. Otetaan esimerkiksi pedofiilin raiskaama lapsi, hänen suojelusenkelinsä joutaisi pistää viralta.

        Ai niin. Unohdin. Eräässä aiemmassa keskustelussa tällä palstalla te olittekin sitä mieltä, että pedofiilin uhrit ovat itse syypäitä kohtaloonsa. Ovat kuulemma olleet itse pedofiileja aiemmassa elämässään.

        Vaikka en ihan usko että se on niin.


      • Anonyymi
        joillakin kirjoitti:

        ovat laiskanpuoleisia nuo suojelusenkelit, kun eivät hoida hommiaan alkuunkaan. Otetaan esimerkiksi pedofiilin raiskaama lapsi, hänen suojelusenkelinsä joutaisi pistää viralta.

        Ai niin. Unohdin. Eräässä aiemmassa keskustelussa tällä palstalla te olittekin sitä mieltä, että pedofiilin uhrit ovat itse syypäitä kohtaloonsa. Ovat kuulemma olleet itse pedofiileja aiemmassa elämässään.

        Joillakin: Sekoitat aika paljon asioita. Emme elä paratiisissa. Paratiisissa ei olisi ongelmia. Mutta täällä maan päällä ihmisillä on vapaa tahto tehdä myös pahaa. Meillä ihmisillä on sielusuunnitelma tietyissä rajoissa ennen kuin synnymme maan päälle. Jumalan vastuu jokaisesta tapahtumasta olisi silloin jos näkymättömät narut nykisivät kehojamme emmekä voisi päättää mitä tehdä tai puhua.
        Myös se miksi joudumme avuttomina tällaisten julmuuksien kohteeksi johtunee siitä miksi yleensä olemme joutuneet syntymään avuttomina tänne maapallolle. Jälleensyntyminen on keskeinen asia joka vaikuttaa elämäämme. Aikaisempien elämien pahat teot ja huonot karmat laittavat meidät maksamaan omista teoistamme. Mutta hyvä karma toimii toisin päin. Olemme elämässä jossa on turha syyttää Jumalaa omista kärsimyksistämme, koska olemme tavallaan sovittamassa niitä. Oppiminen on olennaista. Miksi lapsi joutuu kokemaan pedofilian kauhut? Onko takana omat aikaisemmat teot? Tämä on niin iso ja arka aihe ettei voi väittää mitään varmaan. Mutta ajatuksia. Olemme armosta saaneet kuitenkin elämän jossa voimme korjata näitä vanhoja karmojamme. Nämä ajatukset herättävät paljon uusia ajatuksia ja varsinkin syy on hämärän peitossa. Emme näe täältä käsin sitä syytä, vaan koemme vain seurauksen. Itse vaikuttamalla seurauksiin oikein parannamme tilannetta. Nämä ovat niitä elämän vaikeimpia asioita. Oikeastaan perustavan laatuisen vaikeita. Kun puhutaan Pyhästä sodasta, niin sitä ei käydä kotiemme ulkopuolella vihollista vastaan, vaan kaikkein vaikein pyhä sota pitäisi käydä sisällämme. Meidän tulee voittaa oma itsemme tai emme edisty. Tietysti flegmaattisesti meidän ei tule ottaa väkivaltaa vastaan. Päin vastoin meillä on vastuu pitää huolta ettei kehoamme vahingoiteta. Mutta se sijaan että kostamme kaiken niin suurin vaikeus on antaa anteeksi. Ei hyväksyä, vaan antaa anteeksi. Näin saamme irrotettua itsemme niitä negatiivisista tapahtumaketjuista ja pahoista ihmisissä. Kostamalla kiinnität itsesi yhä lujemmin näihin pahoihin henkilöihin. Jälleensyntyminen selittää paljon asioita. Jos puhdistamme mielemme ja itsemme niin hyvin kuin mahdollista pystymme ottamaan myös vastaan ajatuksia ja viestejä korkeamman värähtelytason enkeleiltä ja puhtailta asukkailta. Rukouksella voimme voittaa ja murtaa oman elämämme tärkeimmän tehtävän. Antaa anteeksi ja oppia rakastamaan niin itseämme kuin lähimmäisiämme.


    • sunnyriver

      Enpä tiedä, saisiko enkeleitä tilauksesta nähdä.
      Ainahan voi kuitenkin koettaa. Tiedä vaikka Jumala yllättäisi!
      Ne kerrat, jolloin olen itse nähnyt enkeleitä, ovat olleet tilanteita, joissa on ollut jollakin tavalla vaikea elämäntilanne, esim. mies Venäjän puolella hengellisessä työssä ja täällä Suomessa sitten on tullut uhkauksia tai muuta. Silloin Jumala on näyttänyt, miten enkelit varjelevat perhettämme, niin etteivät uhkaajat
      voi mitään tehdä. Eli enkelit on näytetty uskoa
      vahvistamaan, niin ettei ihminen käyttäisi turhaa aikaa pelkoon ja funtsimiseen, vaan luottaisi Jumalaan.
      Hyvää jatkoa sinulle!
      Usko Jumalaan ja Hänen maailmaansa on tosi iso paketti, enkelit ovat yksi pieni osa siitä.
      Ota paketti vastaan ja ala aukoa sitä, riittää milenkiintoista puuhaa loppuelämäksi ja aina ikuisuuteen saakka!

      • :)))))

        olen itse nähnyt enkelin. olin silloin joku 5- vuotias pikku likka. olin nukkumassa ja heräsin keskellä yötä ja näin enkeli istuvan vierelläni.
        pieni kiharatukkainen siivekäs enkeli :)


      • jenny.
        :))))) kirjoitti:

        olen itse nähnyt enkelin. olin silloin joku 5- vuotias pikku likka. olin nukkumassa ja heräsin keskellä yötä ja näin enkeli istuvan vierelläni.
        pieni kiharatukkainen siivekäs enkeli :)

        Hassua...meinaan nuo kiharat...aivan kuin ne olisivat tosiaan jotain "muotia" enkelien keskuudessa.:)


        Itselle on käsittääkseni unessa ilmestynyt eräs "apurienkelini", joka oli/on nuori tyttö "enkelinkiharoilla" varustettuna ja iloisesti hymyillen.


      • Siis kiharoissa
        jenny. kirjoitti:

        Hassua...meinaan nuo kiharat...aivan kuin ne olisivat tosiaan jotain "muotia" enkelien keskuudessa.:)


        Itselle on käsittääkseni unessa ilmestynyt eräs "apurienkelini", joka oli/on nuori tyttö "enkelinkiharoilla" varustettuna ja iloisesti hymyillen.

        Mistä johtuu että suurimmalla osalla kristityistäkin on kiharat hieman vaaleahkot hiukset ja rillit? Sitten samanlainen hurska hymy? Loppuen lopuksi he eivät mitenkään eroa enkeleistä. Molemmat muka auttavat, enkeleitä ei näy ja kristityt ristivät kätensä.


      • jenny.
        Siis kiharoissa kirjoitti:

        Mistä johtuu että suurimmalla osalla kristityistäkin on kiharat hieman vaaleahkot hiukset ja rillit? Sitten samanlainen hurska hymy? Loppuen lopuksi he eivät mitenkään eroa enkeleistä. Molemmat muka auttavat, enkeleitä ei näy ja kristityt ristivät kätensä.

        OIKEAT kristityt auttavat kyllä ihan KÄYTÄNNÖSSÄ. (Jeesustelevat tapakristityt ovat eri asia.)


    • Anonyymi

      Pesivätkö enkelit maassa vai puussa?

    • Anonyymi

      Tekevät pesän maahan ja munivat siihen pesään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      653
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe