Keskiviikon

c.s.i.....

Kyllä olivat kaikki näyttelijät lihoneet ja vanhentuneet. Aivan kuin olisi kovakin alkoholiongelma heillä! Ja Caterina oli ihan "hullu", vanha nainen ja menee tuollaiseen "loukkuun". Kannattaisi olla jaksoissakin juomatta. Eihän siinä kai kukaan muu sitä ainetta voinut antaa kuin baarimikko!?

6

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mölkhö

      Oli kyllä tympeätä katseltavaa.
      Jotkut päänäyttelijät olivat suorastaan vastenmielisiä.Taisi olla liian pitkä tauko tällä sarjalla.

    • ,.v,.

      Ne mitenkään näkyvästi olleet lihoneet tai vanhentuneet.

      Grissomilla muistaakseni oli viime tuotantokaudella partaa. Nyt hänellä oli lyhyempi hiustyyli sekä aivan paljaaksi ajettu naama, mikä ehkä antaa pulskemman vaikutelman.

      • Kyylä

        Minusta Grissomin esittäjä näytti siltä kuin olisi laihtunut tai naamanahkaa kiristetty; muista näyttelijöistä minäkin ajattelin että ovatpas rupsahtaneet. Varsinkin se nuori mustaihoinen, en muista nimeä...?


      • ei kai nyt sentään
        Kyylä kirjoitti:

        Minusta Grissomin esittäjä näytti siltä kuin olisi laihtunut tai naamanahkaa kiristetty; muista näyttelijöistä minäkin ajattelin että ovatpas rupsahtaneet. Varsinkin se nuori mustaihoinen, en muista nimeä...?

        Minusta Warrick oli aivan samannäköinen kuin aina ennenkin. En tosin ole koskaan pitänyt häntä mitenkään erityisen "nuorena". Hän on aina vaikuttanut minun mielestäni vanhemmalta kuin äkkiseltään ajattelisi.

        Catherinen näyttelijän ikä on alkanut näkyä jo edelliskausilla.


      • lisäys...
        ei kai nyt sentään kirjoitti:

        Minusta Warrick oli aivan samannäköinen kuin aina ennenkin. En tosin ole koskaan pitänyt häntä mitenkään erityisen "nuorena". Hän on aina vaikuttanut minun mielestäni vanhemmalta kuin äkkiseltään ajattelisi.

        Catherinen näyttelijän ikä on alkanut näkyä jo edelliskausilla.

        Edelliseen vielä se, että Warrickin kävelytyyli on varmasti yksi syy, miksen koskaan ole pitänyt häntä nuorena.


      • Kyyliö
        lisäys... kirjoitti:

        Edelliseen vielä se, että Warrickin kävelytyyli on varmasti yksi syy, miksen koskaan ole pitänyt häntä nuorena.

        Ei se nyt viime jaksossa ollutkaan kauhean vanhan oloinen. Ehkä hän rutisteli turpaansa tms. kauden aloitusjaksossa että näytti vanhalta.

        :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe