paljastus ÄLKÄÄ LUKEKO JOS ETTE HALUA TIETÄÄ ETUKÄTEEN

lightning123

elikkäs minä olen nähnyt tuon etukäteen niin elikkä se pommi on ihminen mikä räjäyttää koko kaupungin ja se ei pääse räjähtämään sillä se presidentti elikkä peterin veli lennättää peterin taivaaseen niin se ei tee tuhoa ja kuolee samalla itse. se on oikeastaan peter petrelli.ja no en osaa kertoa enempää mutta jos ette usko niin kyselkää rohkeasti tiedän kyllä.

8

2866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten

tosi hyvä sarja. Odotan innolla toista tuotantokautta =)

• lightning123

SAMAT SANAT OOTKO SÄKI NÄHNY EKAN TUOTANTOKAUDEN JO???

• adasgdh

Tämä on jo hieman vanha juttu? Aika reippaasti olet myöhässä jos aiot spoilata muille, ellet sitten tarkoita suomalaisia, jotka aikovat katsoa Heroesin rahastuskanava mtv3:lta, mutta kuinka he tietävät mitään pommista, Peteristä tms. jos eivät ole ikinä nähneetkään...

• asdadgdfh

Aika moni on katsonut jo ensimmäisen tuotantokauden canal tai sitten warettanut sen. Itselläni on canal , mutta kun jäi eka jakso näkemättä niin en halunnut katsoa niitä satunnaisesti, vaan waretin koko tuotantokauden ja katsoin parin päivän aikana koko sarjan. Toista tuotantokautta odotellaan innolla :).

• Ou shit

Vähänkö on pätevää kertoa juonta täällä? Kerrottaisi sitten edes oikein. Nathan Petrelli on pyrkimässä kongressiin eikä ole mikään presidentti. Sylar on tosin jaksossa 20 aka. Five Years Gone muuntautunut Nathaniksi, joka on edennyt pommin jälkeisessä yhteiskunnassa Mr. Lindermannin avustuksella päässyt presidentiksi.

Todellisuudessa kakkoskauden castingien perusteella hahmot Nathan ja Peter ovat mitä todennäköisimmin elossa. Toisen kauden jaksot alkavat jenkeissä syyskuun 24 päivä mutta kuulemma 2 ekaa jaksoa löytyvät jo nyttenniin internetin syövereistä.

Canal ehti oikeastaan aika myöhään tohon Heroes -juttuun mukaan. Itse kattelin ton sarjan julkiselta telkkukanavalta ennenkö Canalilla ees ounasteltiin ton ottamista ohejelmistoon.

Muita odotettavia sarjoja täksi syksyksi ovat Jericho, Dexter (Ice truck killer on niin cuul) ja Shark.

• lightning123

mä oon warettanu...

• teettää....

Tätä se teettää kun jo 7-vuotiaat warettaa sarjoja.

• askasjdsakjd

Saavat varmaan jotain kiksejä kun kirjottelevat näitä paljastuksia tänne, kovikset! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      154
      3297
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      3005
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1976
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      79
      1618
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1447
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1158
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1051
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1036
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä