elikkäs minä olen nähnyt tuon etukäteen niin elikkä se pommi on ihminen mikä räjäyttää koko kaupungin ja se ei pääse räjähtämään sillä se presidentti elikkä peterin veli lennättää peterin taivaaseen niin se ei tee tuhoa ja kuolee samalla itse. se on oikeastaan peter petrelli.ja no en osaa kertoa enempää mutta jos ette usko niin kyselkää rohkeasti tiedän kyllä.
paljastus ÄLKÄÄ LUKEKO JOS ETTE HALUA TIETÄÄ ETUKÄTEEN
8
2850
Vastaukset
- muuten
tosi hyvä sarja. Odotan innolla toista tuotantokautta =)
- lightning123
SAMAT SANAT OOTKO SÄKI NÄHNY EKAN TUOTANTOKAUDEN JO???
- adasgdh
Tämä on jo hieman vanha juttu? Aika reippaasti olet myöhässä jos aiot spoilata muille, ellet sitten tarkoita suomalaisia, jotka aikovat katsoa Heroesin rahastuskanava mtv3:lta, mutta kuinka he tietävät mitään pommista, Peteristä tms. jos eivät ole ikinä nähneetkään...
- asdadgdfh
Aika moni on katsonut jo ensimmäisen tuotantokauden canal tai sitten warettanut sen. Itselläni on canal , mutta kun jäi eka jakso näkemättä niin en halunnut katsoa niitä satunnaisesti, vaan waretin koko tuotantokauden ja katsoin parin päivän aikana koko sarjan. Toista tuotantokautta odotellaan innolla :).
- Ou shit
Vähänkö on pätevää kertoa juonta täällä? Kerrottaisi sitten edes oikein. Nathan Petrelli on pyrkimässä kongressiin eikä ole mikään presidentti. Sylar on tosin jaksossa 20 aka. Five Years Gone muuntautunut Nathaniksi, joka on edennyt pommin jälkeisessä yhteiskunnassa Mr. Lindermannin avustuksella päässyt presidentiksi.
Todellisuudessa kakkoskauden castingien perusteella hahmot Nathan ja Peter ovat mitä todennäköisimmin elossa. Toisen kauden jaksot alkavat jenkeissä syyskuun 24 päivä mutta kuulemma 2 ekaa jaksoa löytyvät jo nyttenniin internetin syövereistä.
Canal ehti oikeastaan aika myöhään tohon Heroes -juttuun mukaan. Itse kattelin ton sarjan julkiselta telkkukanavalta ennenkö Canalilla ees ounasteltiin ton ottamista ohejelmistoon.
Muita odotettavia sarjoja täksi syksyksi ovat Jericho, Dexter (Ice truck killer on niin cuul) ja Shark. - lightning123
mä oon warettanu...
- teettää....
Tätä se teettää kun jo 7-vuotiaat warettaa sarjoja.
- askasjdsakjd
Saavat varmaan jotain kiksejä kun kirjottelevat näitä paljastuksia tänne, kovikset! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976