olevansa rasisti? Jopa fasisti?
Piispa John Vikström ei myöntänyt suomalaisille oikeutta perustaa suomenkielistä seurakuntaa Ahvenanmaalle. Rasistisista syistä. John Vikström halusi puolustaa ruotsalaisten ehdotonta rodullista ylivaltaa Ahvenanmaalla suomalaisia alempirotuisia vastaan.
Tietty yhtymäkohta natseihin löytyy helposti:
Natsipiispatkaan eivät myöntäneet juutalaisille oikeutta perustaa synagogiaan Saksaan.
Tajuaakohan piispa
John Vikström
1
565
Vastaukset
- minä vain
En tiedä mitkä ovat vaikuttimesi, mutta kiihkeä
olet ja se on hyvä. Olet siis huomannut että
raha ja valta vaikuttaa niiiiiiiiiiiiiiiiin
moneen asiaan tähänkin päivänänä.
Mitähähän tähän vois muuta sanoa, kuin että
ole elelleen skrppina, ajattele että susta ON
kiinni, se että mitä ajattelet on monesta kiinni,
sinä, perhe, tulevaisuus !!!
Unohda politiikka, TEE sitä !!!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIISON ISO HALI,
moi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741