Kaveri kertoi etta toi on taas tyypillista jenkkipaskaa. Taynna helvetin turhia kliseita ja jotain niin turhia epauskottavia juttuja ettei mitaan jarkea. Sekin yks joku pelle osaa lentaa. Kuulemma lopuksi aija on rajahtamassa, se on se iso tuho mika kuulemma nykkia kohtaa. Koska se on ite niin pelle niin sen veljen on pakko lentaa taivaalle sen mukana ja kuolla yhdessa. VITTU MITA PASKAA. PASKIN SARJA IKINA.
Ihan paska
3
776
Vastaukset
- Ihan paras sarja
PARHAIN SARJA IKINÄ.
- Jöppesfg
Kakara kotias kasvamaan. Tekstistäsi huomaa ettet ole vielä peruskoulua käynyt.. Hirveät määrät kirjoitusvirheitä sekä tekstin sisältö.. Ja kannattaisi ottaa vähän enemmän selvää sarjasta ennenkuin alkaa sitä haukkumaan. Katso sarja ensin ja sano mielipiteesi sitten... Itse pidin todella paljon, vaikka epäilinkin ensin, että mitäköhän roskaa se tämäkin on. Ja sarja on tyyliltään sellainen, että nuo yliluonnolliset asias kuuluvat siihen.. Älä katso jos et kestä sellaisia, mutta silloin sinulla ei kyllä ole syytä ruveta sarjaa haukkumaankaan. Kasvappa vielä pari vuotta, ennenkuin yrität osallistua järkevään keskusteluun.
- sarja se on
Haha. Teiniavaus teinityylillä teinislangia käyttäen. Vielä lisättynä suositulla amerikanvastaisuudella.
Ei heroesta voi ehkä parhaimmaksi sarjaksi katsoa, mutta kyllä se on ihan katsomisen arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823323
- 952993
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201684
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61468Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381364