Hei!!
Onkos liikkeellä muita Disneyn Klassikko DVD -keräilijöitä? Olis kiva vaihdella kuulumisia teidän kanssa, mitä leffoja jo omistatte, mitä aiotte seuraavaksi hankkia.. ja mistä!! ja mikä on paras ja ja ja :] mitä vielä!!
Itse olen täysin hullaantunut nyt jo täysi-ikäisenä näihin lapsuusmuisteloihin, ja nämä piirretyt päihittävät 6-0 kaikki nykyajan taistelut !
Disney-keräilijät
5
1038
Vastaukset
- NoJopas
www.taikalinna.net
- nosseli
Olen myös intohimoinen disney fani, ja omistan kaikki disney klassikot. Suurimman osan olen saanut kerättyä DVD-levyinä, mutta muutama on hyllyssä vielä VHS-julkaisuina (8 klassikkoa)... näiden päivittäminen DVD:ksi saattaa kyllä kestää, mutta on mahtavaa kun on jotain mitä odottaa!
Ikää on mullakin jo reilusti yli täydeniän, mutta piirretyt ovat mulle tärkeitä... mitä lienee lapsuuden traumoja kun aikuisenakin pitää piirrettyjä katella :D- Nimetön
hauskaa :) mulla on vasta 14 dvdtä.. :/ ostelen niitä silloin tällöin huuto.netistä ja sitten kaupoista yleensäkin.. nyt sykysyllä ilmestyy viidakkokirja dvd! jee :) sen haluan heti!
mitkä sulla on sitten vhs versioina - ¤¤Mie¤¤
Nimetön kirjoitti:
hauskaa :) mulla on vasta 14 dvdtä.. :/ ostelen niitä silloin tällöin huuto.netistä ja sitten kaupoista yleensäkin.. nyt sykysyllä ilmestyy viidakkokirja dvd! jee :) sen haluan heti!
mitkä sulla on sitten vhs versioinaMä olen jo tällainen yli kolmekymppinen "muori"heh, mutta eipä se ikää katso tuo keräileminen. Onpa sitten vieraiden lapsille katsottavaa:-)))
Mulla on kaikki Disneyn klassikkopiirretyt dvd:nä Lehmäjengiin saakka, kun en halunnut ruveta keräilemään enää näitä uudempia versioita, eli "ei" piirrettyjä.
Suosikki on ehdottomasti Bambi:-)) - nosseli
Nimetön kirjoitti:
mitkä sulla on sitten vhs versioinaNo ne kahdeksan on:
- Prinsessa ruusunen
- Kaunotar ja hirviö
- Fantasia 2000
- 101 dalmatialaista
- Topi ja Tessu (toivottavasti tulee kohta DVD:nä)
- Viidakkokirja (no tämähän on kohta päivitetty DVD:ksi)
- Pinocchio
- Lumikki ja 7 kääpiötä
Noi nyt vielä pitää saada vaihdettua. Mutta onpa jotain mitä odottaa =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251979
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1281510En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1331141The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223912- 151859
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768