Hei!!
Onkos liikkeellä muita Disneyn Klassikko DVD -keräilijöitä? Olis kiva vaihdella kuulumisia teidän kanssa, mitä leffoja jo omistatte, mitä aiotte seuraavaksi hankkia.. ja mistä!! ja mikä on paras ja ja ja :] mitä vielä!!
Itse olen täysin hullaantunut nyt jo täysi-ikäisenä näihin lapsuusmuisteloihin, ja nämä piirretyt päihittävät 6-0 kaikki nykyajan taistelut !
Disney-keräilijät
5
1076
Vastaukset
- NoJopas
www.taikalinna.net
- nosseli
Olen myös intohimoinen disney fani, ja omistan kaikki disney klassikot. Suurimman osan olen saanut kerättyä DVD-levyinä, mutta muutama on hyllyssä vielä VHS-julkaisuina (8 klassikkoa)... näiden päivittäminen DVD:ksi saattaa kyllä kestää, mutta on mahtavaa kun on jotain mitä odottaa!
Ikää on mullakin jo reilusti yli täydeniän, mutta piirretyt ovat mulle tärkeitä... mitä lienee lapsuuden traumoja kun aikuisenakin pitää piirrettyjä katella :D- Nimetön
hauskaa :) mulla on vasta 14 dvdtä.. :/ ostelen niitä silloin tällöin huuto.netistä ja sitten kaupoista yleensäkin.. nyt sykysyllä ilmestyy viidakkokirja dvd! jee :) sen haluan heti!
mitkä sulla on sitten vhs versioina - ¤¤Mie¤¤
Nimetön kirjoitti:
hauskaa :) mulla on vasta 14 dvdtä.. :/ ostelen niitä silloin tällöin huuto.netistä ja sitten kaupoista yleensäkin.. nyt sykysyllä ilmestyy viidakkokirja dvd! jee :) sen haluan heti!
mitkä sulla on sitten vhs versioinaMä olen jo tällainen yli kolmekymppinen "muori"heh, mutta eipä se ikää katso tuo keräileminen. Onpa sitten vieraiden lapsille katsottavaa:-)))
Mulla on kaikki Disneyn klassikkopiirretyt dvd:nä Lehmäjengiin saakka, kun en halunnut ruveta keräilemään enää näitä uudempia versioita, eli "ei" piirrettyjä.
Suosikki on ehdottomasti Bambi:-)) - nosseli
Nimetön kirjoitti:
mitkä sulla on sitten vhs versioinaNo ne kahdeksan on:
- Prinsessa ruusunen
- Kaunotar ja hirviö
- Fantasia 2000
- 101 dalmatialaista
- Topi ja Tessu (toivottavasti tulee kohta DVD:nä)
- Viidakkokirja (no tämähän on kohta päivitetty DVD:ksi)
- Pinocchio
- Lumikki ja 7 kääpiötä
Noi nyt vielä pitää saada vaihdettua. Mutta onpa jotain mitä odottaa =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1755635Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035584Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1804548Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514013Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613900Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali303548Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1271274- 17948
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33940En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.16920