Palkkapäivää odotellessa vain yhden tiedän VARMASTI
me jotka opetamme, me olemme paljon vaivaa nähneet
Herran työssä ahertaneet - mutta tulemme olemaan
aivan viimeiset, aivan tuomitut - niin; aivan riisutut
Jaakobin kirje:
3:1 Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
- - - - - - - - - -
Mutta olemmehan sentään pitäneet pitkän PITKIÄ rukouksia!
ynnä olemme muistutelleet köyhiä antamisen ilosta?
onkos tämä lainkaan oikein - sitäkin kovemman tuomion saamme - vai? Ei kai?
Matteuksen evankeliumi:
23:14 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun syötte leskien talot, jopa näön vuoksi pitkiä rukouksia pitäen! Sentähden saatte sitä kovemman tuomion.
- - - - - - - - - -
Mutta; onhan käännytystyö sentään ensiarvoista, jalon astian puuhaa
siitä bonuksia kertyy, aarretta taivaisiin - kiitokset jo kuulen
Voi; jos sittenkin olen opettanut väärin - ehken Herran yhteyteen vienytkään, vaan aivan muuhun
Matteuksen evankeliumi:
23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
- - - - - - - - - -
- - - - - - - - - -
Olemmehan sentään ensimmäisiä me, me jotka opetamme
elämän leipä meidän kauttamme jaossa on, nälkäisille tietämättömille, hengeltään köyhille
olemmehan lahjoittaneet kallista aikaamme - ai, mut mikä motiivi?
Matteuksen evankeliumi
19:29 Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän.
19:30 Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."
- - - - - - - - - -
Kohtuullisen vaivanpalkan sentään saanen; olenhan jo kauan ja hartaasti Herran laskuun ahertanut
en muiden lailla juhliin rientänyt, vaan Isäni viinitarhaa hoivasin
OIKEUDENMUKAINEN Isäni sentään lie, vaikka aika erikoinen ajatuksenkulku joskus?
Matteuksen evankeliumi
20:11 Kun he sen saivat, napisivat he perheen isäntää vastaan
20:12 ja sanoivat: 'Nämä viimeiset ovat tehneet työtä vain yhden hetken, ja sinä teit heidät meidän vertaisiksemme, jotka olemme kantaneet päivän kuorman ja helteen.'
20:13 Niin hän vastasi eräälle heistä ja sanoi: 'Ystäväni, en minä tee sinulle vääryyttä; etkö sopinut minun kanssani denarista?
20:14 Ota omasi ja mene. Mutta minä tahdon tälle viimeiselle antaa saman verran kuin sinullekin.
20:15 Enkö saa tehdä omallani, mitä tahdon? Vai onko silmäsi nurja sentähden, että minä olen hyvä?'
20:16 Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."
Palkkapäivääni odottelen
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462219- 1921684
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471319Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501035- 41826
- 14810
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31790Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647