Tieteen harppauksia venäjällä!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708186478712_uu.shtml

Siinäpä sitä on salaiselle rooliagentillekin ihmettelemistä ja teepöytäkerrottavaa valkoisessa ulkohuussissa siellä vieraillessaan.

Peitetehtäväagentti vois vaikka aloittaa aiheen tiimoilta omakohtaiset jatkotutkimukset vaikkapa erään vihreiden kansanedustajan kanssa, jonka kanssa kehuu jo muutenkin poseeranneen.

6

574

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämän.

Olen koko ajan tiennyt että Venäjällä on potentiaalia. Melkein heti vapauduttuaan NL.n kuristusotteesta, Venäjä teki tämän tieteellisen läpimurron.

• Vaikka en olekaan itänaapurimme kiihkeimpiä ihailijoita (kuten sinä taidat olla?), kirjoitan kuitenkin aina maan nimen isolla alkukirjaimella, vaikka se olisikin jokin rupinen öykkärivaltio.

Otsikkosi on siis naapurimaatamme halventava.

Koska en avaa epämääräisten kirjoittajien tarjoamia linkkejä, en tiedä, mistä asiasta tällä kertaa kehut idolivaltiotasi, mutta tuskin kuitenkaan sen aloittamien pommikonekaukolentojen vuoksi..

• Kappaskappas, itse roolipellehän se siihen ilmestyi irvailemaan yhdestä kirjaimesta. Etkö ymmärrä Venäjää Venäjäksi, jos se on kirjoitettu muotoon "venäjä"? Etkö muuta keksinyt ja kävit "kimppuun kuin sika limppuun", kun näit minun kirjoittaneen Venäjän pienellä alkukirjaimella? Minä en sinun kirjoitusvirheisiisi viitsi puuttua, enkä kenenkään muunkaan, mutta jos viitsisin, niin virheitä löytäisin sinunkin kirjoituksistasi, vai väitätkö vastaan?

Minä en ole epämääräinen kirjoittaja, vaan käytän tätä samaa nickiä aina. Samaa ei voine sanoa sinusta, mitätön roolipelle? Varmaan huomasit, että linkki meni iltalehden sivulle, ei siis mikään epämääräinen sekään. Jos uskallat, niin avaa iltalehden verkkosivut ja sieltä uutinen otsikolla "Kasvovoide kertoo persoonallisuutesi".

Millaista kasvovoidetta sinä käytät kulloiseenkin rooliisi?

• Kairakettu kirjoitti:

Kappaskappas, itse roolipellehän se siihen ilmestyi irvailemaan yhdestä kirjaimesta. Etkö ymmärrä Venäjää Venäjäksi, jos se on kirjoitettu muotoon "venäjä"? Etkö muuta keksinyt ja kävit "kimppuun kuin sika limppuun", kun näit minun kirjoittaneen Venäjän pienellä alkukirjaimella? Minä en sinun kirjoitusvirheisiisi viitsi puuttua, enkä kenenkään muunkaan, mutta jos viitsisin, niin virheitä löytäisin sinunkin kirjoituksistasi, vai väitätkö vastaan?

Minä en ole epämääräinen kirjoittaja, vaan käytän tätä samaa nickiä aina. Samaa ei voine sanoa sinusta, mitätön roolipelle? Varmaan huomasit, että linkki meni iltalehden sivulle, ei siis mikään epämääräinen sekään. Jos uskallat, niin avaa iltalehden verkkosivut ja sieltä uutinen otsikolla "Kasvovoide kertoo persoonallisuutesi".

Millaista kasvovoidetta sinä käytät kulloiseenkin rooliisi?

OK, uskon sen vahingoksi eikä tahalliseksi vähättelyksi.

Etkö muuten ole huomannut, että myös minä kirjoitan aina tällä omalla, rekatulla nikilläni?

Miehisenä miehenä en käytä kasvovoiteita.

• Hitman-1 kirjoitti:

OK, uskon sen vahingoksi eikä tahalliseksi vähättelyksi.

Etkö muuten ole huomannut, että myös minä kirjoitan aina tällä omalla, rekatulla nikilläni?

Miehisenä miehenä en käytä kasvovoiteita.

Teen joskus kirjoitusvihreitä ihan tahallani.

Sinun rekatun nickisi olen tietysti huomannut, mutta myös samaa kirjoitustyyliä olen huomannut muidenkin nickien käyttävän. Asia ei kuitenkaan häiritse minua vähääkään. Jos itse en joskus pysty kirjautumaan, niin ilmoitan kuitenkin jollain lailla kuka kirjoittaja on.

• Harppaus

lienee perseen pyyhkiminen. Tässä on tapahtunut suurta edistystä viime vuosina, jopa 40% Venäläisistä pyyhkii perseensä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      96
      736
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe