Tieteen harppauksia venäjällä!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708186478712_uu.shtml

Siinäpä sitä on salaiselle rooliagentillekin ihmettelemistä ja teepöytäkerrottavaa valkoisessa ulkohuussissa siellä vieraillessaan.

Peitetehtäväagentti vois vaikka aloittaa aiheen tiimoilta omakohtaiset jatkotutkimukset vaikkapa erään vihreiden kansanedustajan kanssa, jonka kanssa kehuu jo muutenkin poseeranneen.

6

539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämän.

Olen koko ajan tiennyt että Venäjällä on potentiaalia. Melkein heti vapauduttuaan NL.n kuristusotteesta, Venäjä teki tämän tieteellisen läpimurron.

• Vaikka en olekaan itänaapurimme kiihkeimpiä ihailijoita (kuten sinä taidat olla?), kirjoitan kuitenkin aina maan nimen isolla alkukirjaimella, vaikka se olisikin jokin rupinen öykkärivaltio.

Otsikkosi on siis naapurimaatamme halventava.

Koska en avaa epämääräisten kirjoittajien tarjoamia linkkejä, en tiedä, mistä asiasta tällä kertaa kehut idolivaltiotasi, mutta tuskin kuitenkaan sen aloittamien pommikonekaukolentojen vuoksi..

• Kappaskappas, itse roolipellehän se siihen ilmestyi irvailemaan yhdestä kirjaimesta. Etkö ymmärrä Venäjää Venäjäksi, jos se on kirjoitettu muotoon "venäjä"? Etkö muuta keksinyt ja kävit "kimppuun kuin sika limppuun", kun näit minun kirjoittaneen Venäjän pienellä alkukirjaimella? Minä en sinun kirjoitusvirheisiisi viitsi puuttua, enkä kenenkään muunkaan, mutta jos viitsisin, niin virheitä löytäisin sinunkin kirjoituksistasi, vai väitätkö vastaan?

Minä en ole epämääräinen kirjoittaja, vaan käytän tätä samaa nickiä aina. Samaa ei voine sanoa sinusta, mitätön roolipelle? Varmaan huomasit, että linkki meni iltalehden sivulle, ei siis mikään epämääräinen sekään. Jos uskallat, niin avaa iltalehden verkkosivut ja sieltä uutinen otsikolla "Kasvovoide kertoo persoonallisuutesi".

Millaista kasvovoidetta sinä käytät kulloiseenkin rooliisi?

• Kairakettu kirjoitti:

Kappaskappas, itse roolipellehän se siihen ilmestyi irvailemaan yhdestä kirjaimesta. Etkö ymmärrä Venäjää Venäjäksi, jos se on kirjoitettu muotoon "venäjä"? Etkö muuta keksinyt ja kävit "kimppuun kuin sika limppuun", kun näit minun kirjoittaneen Venäjän pienellä alkukirjaimella? Minä en sinun kirjoitusvirheisiisi viitsi puuttua, enkä kenenkään muunkaan, mutta jos viitsisin, niin virheitä löytäisin sinunkin kirjoituksistasi, vai väitätkö vastaan?

Minä en ole epämääräinen kirjoittaja, vaan käytän tätä samaa nickiä aina. Samaa ei voine sanoa sinusta, mitätön roolipelle? Varmaan huomasit, että linkki meni iltalehden sivulle, ei siis mikään epämääräinen sekään. Jos uskallat, niin avaa iltalehden verkkosivut ja sieltä uutinen otsikolla "Kasvovoide kertoo persoonallisuutesi".

Millaista kasvovoidetta sinä käytät kulloiseenkin rooliisi?

OK, uskon sen vahingoksi eikä tahalliseksi vähättelyksi.

Etkö muuten ole huomannut, että myös minä kirjoitan aina tällä omalla, rekatulla nikilläni?

Miehisenä miehenä en käytä kasvovoiteita.

• Hitman-1 kirjoitti:

OK, uskon sen vahingoksi eikä tahalliseksi vähättelyksi.

Etkö muuten ole huomannut, että myös minä kirjoitan aina tällä omalla, rekatulla nikilläni?

Miehisenä miehenä en käytä kasvovoiteita.

Teen joskus kirjoitusvihreitä ihan tahallani.

Sinun rekatun nickisi olen tietysti huomannut, mutta myös samaa kirjoitustyyliä olen huomannut muidenkin nickien käyttävän. Asia ei kuitenkaan häiritse minua vähääkään. Jos itse en joskus pysty kirjautumaan, niin ilmoitan kuitenkin jollain lailla kuka kirjoittaja on.

• Harppaus

lienee perseen pyyhkiminen. Tässä on tapahtunut suurta edistystä viime vuosina, jopa 40% Venäläisistä pyyhkii perseensä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe