Neuvokaa joku nopeasti kasvava n 2 metriin nouseva aitakasvi. Marja-aronia ok, mut kun leikataan joka kevät niin kasvua 10cm vuodessa... Kiirus olisi:)
nopeasti kasvava aita
5
1071
Vastaukset
- taikinamarja
Taikinamarja (Ribes alpinum) on punaisia marjoja tuottava 80–160 cm:n korkuinen pensas. Se on erehdyttävästi punaherukan näköinen, mutta sen marjat ovat mauttomat. Taikinamarjaa kasvaa villinä Etelä- ja Keski-Suomen lehtometsissä, mutta sitä on käytetty myös koristekasvina. Siihen tulee keväällä lehdet hyvin aikaisin, joten se sopii esim. kevätsipulikukkaryhmien taustalle. Se sopii myös aita- ja aidannepensaaksi koska on nopeakasvuinen, hyvin leikkausta kestävä ja viihtyy sekä auringossa että varjossa
- tämän sivun
http://puutarha.net/index.asp?s=/suorakanava/artikkeli2.asp?id=89
tällä sivulla muutama hyvä :=) - ja pian
Kiitokset hyvistä vinkeistä ja vaivannäöstä. Eiköhän näistä jo löydy...jaa pian:)
- * * * * *
Istuta vielä astiataimina, ei tarvi leikatakaan.
- gfhf
Ruusupensaita on sellaisia, jotka kasvavat parissa vuodessa 3 metrisiksi ja niin tiiviiksi, että läpi ei näe eikä pääse. Pitää istuttaa monta tainta metrin välein ja hyvää maata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408