Mikä on se Lostin 3. tuotantokauden jaksoissa nähty numeroitu jänis. Tällainen esiintyi myös orientation(Vai mikä lie)-filmissä ja tällä oli numero 15 kyljessään. minä huonolla enkuntaidollani en oikein käsittänyt koko juttua mitä ben siitä pupusta sanoi, voisiko joku hieman valaista?????????????????
Lostin numeroidut jänikset??????????
2
970
Vastaukset
- n00bi
Ben väitti, että jänikselle olisi laitettu jokin laite sydämeen ja kun jänis sydämen pulssi nousisi liikaa, niin tämän sydän räjähtäisi. Seuraavaksi Ben väitti, että Sawyerin sydämessä olisi samanlainen laite ja tämän ei kannattaisi harkitakaan karkaamista, koska se nostaisi kuitenkin Sawyerin pulssia. Eräässä kohtaahan Sawyer näkee Katen riisuuntuvan ja siitäkös hänen pulssi nousee ja laite alkaa antamaan sitä piippausääntä :D Jakson lopussa Ben paljastaa, ettei sydämiin ole laitettu mitään räjäytyslaitetta eli hän vain huijasi.
Orientation videossa oli myös numeroitu jänis. Olen kuitenkin huomannut, ettei se numero taidakaan olla 15. Jos tarkemmin katsoo, niin ainakin jossain vaiheessa sen ykkösen pikkuviiva on alapuolella eli ainakin minulla heräsi epäilys, että se on ylösalaisin oleva 51 tai 1.
Varsinaista yhteyttä noiden jänisten välillä en vielä tiedä.- hoohoo
Jotain tuollaista hahmottelinkin, mutta hyvä että tuli varmistetuksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883