Olen tässä yrittänyt etsiä hyvää ihmissusipätkää ja parhaat, jotka olen onnistunut löytämään ovat: American werewolf in London ja Dog soldiers. Jos olette katsoneet tai edes kuulleet jostakin kunnollisesta susielokuvasta kertoisitteko minullekkin?
Ihmissusielokuvat
6
540
Vastaukset
- sdgsdgs
Itse en ole kiinnostunut ihmissusista, enkä osaa arvioida olisiko tuo "Wolfen" mikään hyvä ihmissusielokuva. No, miksi katsoin sen? Siksi, että meidän Anne Pohtamo esittää siinä pienen roolin, aivan elokuvan alussa n. 5-8 minuuttia. Luoja, hän on kaunis! Elokuva on muistaakseni vuodelta 1981. En osaa linkittää Imdb:stä "Wolfenia" tähän, mutta löytyy siis Imdb:stä. Todennnäköisesti filmi onkin sinulle jo tuttu.
The Wolf Man, Werewolf of London, Howling, The Company of Wolves.
- pxä
Jack Nicholsonin suoritus The Wolfissa oli myös aika nasta. Yllättävän vähällä maskeerauksella pääsivät aika pitkälle ihmissusimeiningeissä.
Ja jo edellämainitut Howling ja Company of Wolves ovat ihmissusi-suosikkejani. Kuulemma Howlingin jatko-osat kannattaa kuitenkin kiertää kaukaa.
Niin, ja ainahan on Teen Wolf ja Teen Wolf Too - heh! - _hukka_
Suuri kiitos vastauksistanne nyt saan taas hiukan aikaa tapettua katsastaessani mainitsemanne elokuvat.
- ekana mieleen
kasarikamaa mutta toimii
- wolve
Mulla ainakii on nää ihmissusi elokuvat, ja kaikki oli hyviä :
-company of wolves
-cursed
-blood & chocolate
-ihmissusi lontoossa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2085289SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun494057SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site344018Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers253662SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673633Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto302670Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062410SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?332247