Milloinkahan Suomeen rantautuu tämä räp-gangsta-? -tyyliin kuuluva toisen äidin herjaaminen?
Tänne meillehän rantautuu aina muutaman vuoden viivellä kaikki idioottimaisuudet mitä jenkkikansa on saanut päähänsä. Tähän tyyliin ei kuulu herjata isää. Esim: "Yo mama so fat when her beeper goes off, people thought she was backing up" tai "Yo mama so stupid it took her 2 hours to watch 60 minutes".
Musiikkikanavalla on oikein oma ohjelma "Yo momma", jossa osaanottajat kilvan herjaavat toistensa äitejä. Herjauskisan juontajana toimi 70's showsta tuttu Wilmer Valderrama.
Blondivitsit ovat jo aikansa eläneitä, onkin jo aika siirtyä nauramaan jollekin toiselle naisryhmälle. Mistä tällaiset ilmiöt mielestänne kertovat? Olen huomannut, että miehinen huumori keskittyy lähes aina pilkkaamaan jotain muuta ryhmää. Itselleen miehet eivät osaa nauraa, kuin jossain harvoissa poikkeustapauksissa.
Mutsis on
11
1110
Vastaukset
- crocoodiile
Naiset eivät pilkkaa muutakuin miehiä, esim Sinkkuelämää sarjassa. Turha yhtään märsätä jos miehet tekevät naisille samaa, vaikka periaatteessa kumpikin on perseestä.
- Hertha
Minä en katso koskaan.
- että..
Sinkkuelämää -sarjan on käsikirjoittanut mies, ei ihme, että elämä sarjassa pyörii vain miesten ympärillä. En kyllä ole nähnyt kuin muutaman jakson, mutten mitään miesten pilkkaa niissä huomannut. Naisen elämän tarkoitus tällaisissa sarjoissa on saada mies, ei muuta.
Sama käsikirjoittaja(t) löytyy sarjasta "Teoria miehistä", joka on aivan yhtä tympäisevä miesten elämän ympärillä pyörivä sarja. - crocoodiile
että.. kirjoitti:
Sinkkuelämää -sarjan on käsikirjoittanut mies, ei ihme, että elämä sarjassa pyörii vain miesten ympärillä. En kyllä ole nähnyt kuin muutaman jakson, mutten mitään miesten pilkkaa niissä huomannut. Naisen elämän tarkoitus tällaisissa sarjoissa on saada mies, ei muuta.
Sama käsikirjoittaja(t) löytyy sarjasta "Teoria miehistä", joka on aivan yhtä tympäisevä miesten elämän ympärillä pyörivä sarja.Miehillä on ilmeisesti siis parempi kyky nauraa itselleen kuin naisilla. Kyllähän Viivi ja Wagnerinkin on luonut mies.
- popelope
crocoodiile kirjoitti:
Miehillä on ilmeisesti siis parempi kyky nauraa itselleen kuin naisilla. Kyllähän Viivi ja Wagnerinkin on luonut mies.
onkin yksi niistä harvinaisista poikkeuksista ja tietysti siinä nauretaan yhtälailla naisille.
Mutta yleinen linja halveksuvissa vitseissä on se, että kohteena on joku muu kuin valkoinen heteromies.
Millä tavalla Sinkkuelämää nauraa miehille? - crocoodiile
popelope kirjoitti:
onkin yksi niistä harvinaisista poikkeuksista ja tietysti siinä nauretaan yhtälailla naisille.
Mutta yleinen linja halveksuvissa vitseissä on se, että kohteena on joku muu kuin valkoinen heteromies.
Millä tavalla Sinkkuelämää nauraa miehille?seurannut joskus sarjaa, tiedät kyllä vastauksen.
Mutta kyllähän siinä esineellistetään mies tuossa kyseisessä sarjassa, kyllä sinä sen ihan hyvin tiedät. - sdfg
crocoodiile kirjoitti:
seurannut joskus sarjaa, tiedät kyllä vastauksen.
Mutta kyllähän siinä esineellistetään mies tuossa kyseisessä sarjassa, kyllä sinä sen ihan hyvin tiedät.Esineellistetään miestä, voi itku. Sitähän ei saa tehdä! Ei, ei, lukee varmaan raamatussakin ettei niin saa tehdä. Miesparat, objekteina.
- crocoodiile
sdfg kirjoitti:
Esineellistetään miestä, voi itku. Sitähän ei saa tehdä! Ei, ei, lukee varmaan raamatussakin ettei niin saa tehdä. Miesparat, objekteina.
Minun mielestäni ketään ei saisi esineellistää.
"Millä tavalla Sinkkuelämää nauraa miehille?", kysyi edellinen kirjoittaja ja vastasin vain kysymykseen. Olin kyllä ihan varma että kysyjä kyllä tiesi vastauksen, halusi sen vain kuulla minun suustani.
Juu, vois mennä röökille. - sdfg
crocoodiile kirjoitti:
Minun mielestäni ketään ei saisi esineellistää.
"Millä tavalla Sinkkuelämää nauraa miehille?", kysyi edellinen kirjoittaja ja vastasin vain kysymykseen. Olin kyllä ihan varma että kysyjä kyllä tiesi vastauksen, halusi sen vain kuulla minun suustani.
Juu, vois mennä röökille.antaa nyt vaan tulla miten se miestä esineellistää?
- crocoodiile
sdfg kirjoitti:
antaa nyt vaan tulla miten se miestä esineellistää?
on teille feministeille tyypillistä, kuten saatiin taas todistaa.
Jos et todellakaan tiedä millälailla Sinkkuelämää esineellistää miehiä, niin katso itse vaikka yksi jakso, ja tee omat päätelmäsi! - Raipe
crocoodiile kirjoitti:
on teille feministeille tyypillistä, kuten saatiin taas todistaa.
Jos et todellakaan tiedä millälailla Sinkkuelämää esineellistää miehiä, niin katso itse vaikka yksi jakso, ja tee omat päätelmäsi!Sorry, hyökkään tähän debattiin vähän sivusta, mutta kun suosikkisarjastani, no ok, teho-osaston ja badgirlsien jälkeen - mutta kuitenkin puhutaan...
Parhaita kohtia miesten esineellistämisessä minusta ovat olleet, kun sinkkunaiset tekivät ns. "pingviinit" yhdelle kaverille. Samoin Samanthan koko seksiorientoitunut elämäntyyli kaikkine koukeroineen. Ja paljon muuta. Todellista miehen esineellistämistä, mutta taidokkaasti ja huumorilla, hyvien roolisuoritusten kautta, vieläpä lisäarvona Nykin näkeminen monesta eri kulmasta.
En ole minäkään esineellistämisen kannattaja mihinkään suuntaan, mutta sinkuissa se on jotenkin osattu parodioida siten, ettei siitä jaksa vetää herneitä nenään. Kunhan katsoo ja ihmettelee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793