ryhdy harjoittelemaan saappaanheittoa! Saappaanheitto herkistää reaktiokykyä ja parantaa lihaskuntoa. Saappaanheittokisoissa saa myös erinomaisia kontakteja mitä erilaisimpiin urheilupiireihin.
Tämä ajatuskulku noudattelee suomalaista kielenopiskelustrategiaa: jos haluat oppia maailmankieliä, ryhdy opiskelemaan ruotsia. Ruotsinkieli, jota puhuu pohjois-Euroopassa äidinkielenään vajaa 10 miljoonaa ihmistä, on kuulemma sukua valtakielille ja helpottaa kovasti niiden opiskelua, sitten jos niitä joskus pääsee lukemaan.
Tunsin kauan sitten voimanoston maailmanmestarin. Kysyin häneltä, onko Bullworker-nimisestä laitteesta hyötyä painonnostoa harjoiteltaessa. Hänen vastasi että painonnostokyky kehittyy painoja nostamalla.
Occamin partaveitsi: jos haluat oppia englantia, ryhdy opiskelemaan englantia.
Jos haluat formulakuskiksi
4
273
Vastaukset
- Suomen strategiaan,
sanoisin, että on ihan totta että joidenkin kielien opiskeleminen auttaa jonkun toisen saman alkuperän kielen oppimista. Uusien sanojen muistaminen on huomattavasti helpompaa, jos osaa jo jotain samankaltaista kieltä. Myös kieliopilliset seikat auttavat usein toinen toisiaan.
Tästä syystä monet ulkomaiset tuttavani kertovat suomen olevan niin vaikeaa, kun mistään muusta maailman kielestä (viroa lukuun ottamatta) ei ole hyötyä kieliopissa (sijamuodot yms.) tai uusien sanojen muistamisessa.on sukua esimerkiksi saksalle, ranskalle, espanjalle, italialle jne. Jos siis ryhtyy alun alkaen opiskelemaan englantia, saa ruotsinkielestä kuulemma tulevat synergiaedut ja oppii samalla todellisen maailmankielen. Esimerkiksi Ruotsissa on todella helppo asioida englanniksi.
- mandariinikiinaa
Sologdin kirjoitti:
on sukua esimerkiksi saksalle, ranskalle, espanjalle, italialle jne. Jos siis ryhtyy alun alkaen opiskelemaan englantia, saa ruotsinkielestä kuulemma tulevat synergiaedut ja oppii samalla todellisen maailmankielen. Esimerkiksi Ruotsissa on todella helppo asioida englanniksi.
niin pystyy jubaamaan surimman ihmisryhmän kanssa. Taidanpa lähteä kansalaisopiston kurssille.
- tärkeätä
Sologdin kirjoitti:
on sukua esimerkiksi saksalle, ranskalle, espanjalle, italialle jne. Jos siis ryhtyy alun alkaen opiskelemaan englantia, saa ruotsinkielestä kuulemma tulevat synergiaedut ja oppii samalla todellisen maailmankielen. Esimerkiksi Ruotsissa on todella helppo asioida englanniksi.
Myös auttaa jos on kiinnostunut ja motivoitunut opiskelemaan kieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509