Sairastuin keväällä maaliskuun lopussa pahaan flunssatautiin. Tauti iski rajusti ja voimakkaasti. Jouduin käymään sairaalassakin yhdessä vaiheessa, kun oli oikein huono olo.
Nyt olen jo vähitellen alkanut parantumaan, mutta mulla on vielä TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ paineen tunnetta poskissa ja otsassa. Lisäksi korvia särkee toisinaan. En enää jaksaisi kärsiä noista oireista, mutta koska tutkimuksissa ei selviä mitään, niin ei voi muuta kuin yrittää kestää. :(
Onko teillä muilla "tappajaflunssan" uhreilla ollut vastaavia oireita? Tiedättekö mistä ne johtuvat vai arvaileeko lääkäri vain jotain?
"TAPPAJAFLUNSSA" ja paineen tunne
24
5190
Vastaukset
- Hanne S.
Maaliskuulla alkoi minullakin. Ensin kurkkukipu, jossa tulehdus ulottui henkitorveen asti. Sitten huhtikuussa alkoi paine päässä, huimaus hengenahdistus, rytmihäiriöt ja jokailtainen lievä lämpöily.
Nyt lähinnä keuhko-oireita ja väsymystä. Tuntuu, että hapenottokyvystä on vain puolet jäljellä kun hengästyn ja huimaa niin helposti pienenkin rasituksen seurauksena. Yskinyt olen viimeiset kaksi kuukautta.
"Kaikki" kokeet otettu moneen kertaan ja pää ja keuhkot kuvattu. Neljä kertaa olen ollut sairaalassa tutkimuksissa. Mitään ei ole löytynyt muuta kuin että leukosyytit ovat vieläkin hieman koholla.
Parit antibioottikuurit syöty, toinen niin kova, että myös mahdolliset mykoplasmatkin piti lähteä. Niistä vain ei ole ollut oikeastaan mitään apua.
Nyt olen käyttänyt keuhkoputkia avaavia lääkkeitä (Ventolin, Formoterol), että pystyn liikkumaan. Ehkä se tästä pikkuhiljaa jossain vaiheessa helpottaa.- Hanne S.
että useamman tapaamani lääkärin mielestä kyseessä on virus, mutta kukaan ei ole osannut sanoa mikä. Minulle tehtiin pariin otteeseen virusvasta-ainetestit n. 12 yleisimmälle virustyypille, mutta niistäkään ei löytynyt mitään
- jk_20
Hanne S. kirjoitti:
että useamman tapaamani lääkärin mielestä kyseessä on virus, mutta kukaan ei ole osannut sanoa mikä. Minulle tehtiin pariin otteeseen virusvasta-ainetestit n. 12 yleisimmälle virustyypille, mutta niistäkään ei löytynyt mitään
Mullakaan ei ole selvinnyt mitään, vaikka olen käynyt tutkimuksissa koko kevään ja kesän ajan.
Lääkärin mukaan kyseessä on virustartunta, mutta kukaan ei tunnu tietävän, että mikä ihmeen tauti on kyseessä, kun verikokeiden mukaan pitäisi olla täysin terve. Mulla oli vielä pari kuukautta sitten leukosyytit koholla, mutta ei enää (kaikki verikoearvot näyttävät olevan normaalit).
Kaikesta huolimatta oireita on vieläkin. Paineen tunteeseen liittyvä huimaus on kaikista pahinta, enkä jaksaisi enää sietää sitä.
Mun olo on kuitenkin jo sen verran siedettävä, että jaksan olla esim. pihalla, mutta en voi tehdä mitään raskasta tai seuraavana päivänä joutuu makaamaan sängyssä melkein koko päivän. - jk_20
jk_20 kirjoitti:
Mullakaan ei ole selvinnyt mitään, vaikka olen käynyt tutkimuksissa koko kevään ja kesän ajan.
Lääkärin mukaan kyseessä on virustartunta, mutta kukaan ei tunnu tietävän, että mikä ihmeen tauti on kyseessä, kun verikokeiden mukaan pitäisi olla täysin terve. Mulla oli vielä pari kuukautta sitten leukosyytit koholla, mutta ei enää (kaikki verikoearvot näyttävät olevan normaalit).
Kaikesta huolimatta oireita on vieläkin. Paineen tunteeseen liittyvä huimaus on kaikista pahinta, enkä jaksaisi enää sietää sitä.
Mun olo on kuitenkin jo sen verran siedettävä, että jaksan olla esim. pihalla, mutta en voi tehdä mitään raskasta tai seuraavana päivänä joutuu makaamaan sängyssä melkein koko päivän.Unohdin sanoa aikaisemmin, että taudin alkuvaiheessa mulla oli lievä keuhkoputkentulehdus ja lisäksi tuli vielä poskiontelotulehdus.
Olen alkanut miettimään, että olisivatkohan nämä tulehdukset tehneet elimistölle jotain (?). Toinen mahdollisuus olisi lääkärin ehdottoma virus, koska virukset voivat olla erittäin sitkeitä.
- KVHT-altistuksen!
Testaa-jos saat 0-5'osumaa niin tästä ei ole kyse, mutta jos saat esimerkiksi 20'osumaa niin tästä on varmasti kyse,
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
""On hyvä että palstalla on henkilöitä jotka haluavat auttaa. Jatka samaan malliin, sillä olen lukenut monesti että haluat auttaa monia sairastuneita eri palstoilla.
Mutta ihmisellä menee yleensä kauan ennenkuin hän hoksaa mistä on kysymys sairastumisessaan. Luulee että vain on jokin virustauti liikkeellä. Itsellänikin meni aivan liian kauan.
Oikein hyvää lopuukesää!!
terveisin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx""
>Söin ennen xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kapseleita ja niistä ei tullut xxxxxxxxxxxxxxx,
mutta en tiedä tekivätkö ne minulle mitään.- myöskin kipeänä
Kyseessä ei todellakaan ole mikään hometauti, mutta näköjään jotkut väittävät sitkeästi sen johtuvan homeesta. Säälittävää... :(
Tämä on kyllä jokin virustauti (ja todella sitkeä sellainen), koska tiedän muutamia ihmisiä, jotka ovat saaneet sen kevättalvella ja ovat vieläkin kipeinä. - oiretestissä, jos
myöskin kipeänä kirjoitti:
Kyseessä ei todellakaan ole mikään hometauti, mutta näköjään jotkut väittävät sitkeästi sen johtuvan homeesta. Säälittävää... :(
Tämä on kyllä jokin virustauti (ja todella sitkeä sellainen), koska tiedän muutamia ihmisiä, jotka ovat saaneet sen kevättalvella ja ovat vieläkin kipeinä.0-5'osumaa niin tästä ei ole kyse, mutta jos saat esim 20'osumaa niin tästä on varmasti kyse,
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
...
Toinen tapa saada KVHT-altistus 'kiinni' on keuhkojen BAL-huuhtelu, tehtävä sairaalassa.
...
Kolmas tapa on Kanadalaisten kehittämä konsti joka saadaan verikokeesta.
...
Kieltämättä tuo suosittu virustauti-diagnoosi on todella sitkeässä, kun diagnosoidaan KVHT-altistuksen aiheuttamia oireita/sairauksia! - jk_20
oiretestissä, jos kirjoitti:
0-5'osumaa niin tästä ei ole kyse, mutta jos saat esim 20'osumaa niin tästä on varmasti kyse,
...
Toinen tapa saada KVHT-altistus 'kiinni' on keuhkojen BAL-huuhtelu, tehtävä sairaalassa.
...
Kolmas tapa on Kanadalaisten kehittämä konsti joka saadaan verikokeesta.
...
Kieltämättä tuo suosittu virustauti-diagnoosi on todella sitkeässä, kun diagnosoidaan KVHT-altistuksen aiheuttamia oireita/sairauksia!Mä tein huvikseni tuon testin, mutta tulosten perusteella ei kyllä mene lähellekään homeoireita. Koska myös muut ihmiset ovat sairastuneet tähän tautiin talven ja kevään aikana, kyseessä ei siis ole home.
Tiedän, että homeoireet voivat aiheuttaa monelaisia vaivoja (ja joskus vakaviakin vaivoja), mutta homeella ei voi yrittää selittää kaikkea.
Epäilen kovasti, että kyseessä on joku paha virus ja elimistön täytyy nujertaa se itse. Onneksi mun olotilassa on tapahtunut jo pientä parannusta, mutta kun pääsisi vielä eroon tuosta pahasta paineen tunteesta ja sen aiheuttamasta huimauksesta/pahoinvoinnista, niin olisin tyytyväinen. - niin ota tuon linkin
jk_20 kirjoitti:
Mä tein huvikseni tuon testin, mutta tulosten perusteella ei kyllä mene lähellekään homeoireita. Koska myös muut ihmiset ovat sairastuneet tähän tautiin talven ja kevään aikana, kyseessä ei siis ole home.
Tiedän, että homeoireet voivat aiheuttaa monelaisia vaivoja (ja joskus vakaviakin vaivoja), mutta homeella ei voi yrittää selittää kaikkea.
Epäilen kovasti, että kyseessä on joku paha virus ja elimistön täytyy nujertaa se itse. Onneksi mun olotilassa on tapahtunut jo pientä parannusta, mutta kun pääsisi vielä eroon tuosta pahasta paineen tunteesta ja sen aiheuttamasta huimauksesta/pahoinvoinnista, niin olisin tyytyväinen.OIKEAT BAKTEERIT käyttöön!!! Kuullostaa varmaan hurjalta, että tautia hoidetaan bakteereilla, mutta näin on totuus! Olen nimittäin tutkinut näitä kuvioita kohta seitsemän vuotta.
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri
- ::::::
Itselläni alkoi noi yllämainitut oireet viime marraskuussa(06) ja ne kesti vappuun asti jolloin sain korkean yli 40 asteen kuumeen kolmeksi päiväksi tämän jälkeen meni viikko ja kaikki oireeni olivat poissa. Elikkä talven aikana söin neljä lääkekuuria ensin angiinaan sitten keuhkoputkentulehdukseen, sitten oli bakteeripesäke keuhkossa ja viimeisenä kuumeeton keuhkokuume mutta erikoista näiden tautien välillä oli se että lievä lämpöily,huimaus,limaneritys,väsymys ja erilaiset kiputilat vain jatkuivat päivästä toiseen. En tiedä sitten että pistikö kehoni tuolloin vappuna sen viruksen oikein kunnolla kuriin kun kuumekin nousi niin korkealle,ikinä ennen ei ole ollut minulla yli 38.5 asteen kuumetta.Nyt olen ollut terveenä enkä ole sairastanut yhtäkään flunssaa tai muuta tautia tuon vapun jälkeen,ONNEKSI!Tsemppiä kaikille,kyllä se siitä joskus helpottaa. itsellä meni tosiaan tuo puolisen vuotta sairastaessa tätä kummallista tappajaflunssaa.
- kyselisin
Eli millä tavon se oireilee? Miten todetaan. Näkyykö tulehdus arvoissa? Minä olen nyt 3 kuukautta ollut kipeänä, Pahimpia oireita ovat olleet melkein joka päiväinen kurkkukipu, kummallisia tuntemuksia keuhkoissa ja keuhkoputkessa nipistelyä, särkyä, tauti kierre alkoi poskiontelon tulehduksesta joka parani antibiooteilla, mutta terve en sen jälkeen ole ollut. Tulehdus arvot ovat otettu kolmeen kertaan yms. muita verikokeita ja kaikki ovat aina vain ok! Koville on ottanut tämä tauti! Toisaalta toivoisi jo että löytyisi joku syy mitä hoitaa, vaikka parashan olisi kun paranisi itsestään, ei vaan enään jaksaisi.
- Myös flunssassa
Tuo kaikki kuulostaa hyvin tutulta. Olen ollut nyt kipeänä jo 5 kk, enkä jaksa tehdä mitään. Jos teen jotain vähän raskaampaa työtä, voimat menevät heti ja tulee paha huimaus. Myös paineen tunne poskissa ja otsassa on aivan kamala, vaikka siellä ei pitäisi olla mitään töhnää (kuvat on otettu).
Toivottavasti tauti rauhoittuu jossain vaiheessa. Kun tulisi kunnon kuume, niin pöpöt varmaan kuolisivat, mutta kun kuume ei tahdo nousta. :( - ::::::::::
kyselisin kirjoitti:
Eli millä tavon se oireilee? Miten todetaan. Näkyykö tulehdus arvoissa? Minä olen nyt 3 kuukautta ollut kipeänä, Pahimpia oireita ovat olleet melkein joka päiväinen kurkkukipu, kummallisia tuntemuksia keuhkoissa ja keuhkoputkessa nipistelyä, särkyä, tauti kierre alkoi poskiontelon tulehduksesta joka parani antibiooteilla, mutta terve en sen jälkeen ole ollut. Tulehdus arvot ovat otettu kolmeen kertaan yms. muita verikokeita ja kaikki ovat aina vain ok! Koville on ottanut tämä tauti! Toisaalta toivoisi jo että löytyisi joku syy mitä hoitaa, vaikka parashan olisi kun paranisi itsestään, ei vaan enään jaksaisi.
Ei näkynyt millään tavoin veriarvoissa. keuhkokuvassa sitten vissiin se näkyi. pesäke on kuulemma sellainen koteloitunut "pöpö pallo" joka ei kuitenkaan näy tulehdusarvoissa.
- ::::::::::::::
:::::::::: kirjoitti:
Ei näkynyt millään tavoin veriarvoissa. keuhkokuvassa sitten vissiin se näkyi. pesäke on kuulemma sellainen koteloitunut "pöpö pallo" joka ei kuitenkaan näy tulehdusarvoissa.
että oireet olivat muistaakseni tälläiset:
-limainen yskä
-hengenahdistus(hengästyin helposti)
-erilaiset pistokset ja kiputilat keuhkoissa
-yskä vain jatkui ja jatkui monta viikkoa
- Gla_Dio_Lus
Et ole yksi vaivojesi kanssa. Mulla tätä sitkeätä virustautia on jatkunut jo yli seitsemän kuukautta ja voimat ovat täysin lopussa.
Taudin alkuvaihe oli rankka ja kunto laski nopeasti. Olin huonossa kunnossa ja siitä lähtien on ollut veto poissa. Nyt viimeisen kuukauden aikana voimat ovat palautuneet vähitellen, mutta en ole vielä normaalissa kunnossa.
Olen kuullut, että jotkut ihmiset ovat jo parantuneet tästä taudista, joten luultavasti toivoa on olemassa. :) Paraneminen lienee yksilöllistä.
Muuten, lääkäri sanoi mulle, että tällaisia pahoja ja sitkeitä virustauteja on toisinaan ja ne eivät tartu kaikkiin ihmisiin. Muutaman viime vuoden aikana niitä ei kuulemma ole ollut liikkeellä. Tämä on siis tämän vuoden vitsaus. Lääkäri sanoi, että paranemisprosessi voi olla pitkä.
Ja nyt lopuksi sanon kaikille hometautien epäilijöille, että hometaudista ei ole kyse, kuten täällä on jo todettu. Jos oireet, huono olo ja voimattomuus johtuisivat homeesta, olotila heikkenisi koko ajan, eikä parantuisi vähitellen. Hyvällä ystävälläni on paha homeallergia ja olen nähnyt miten hän kärsi ja millaisia oireita hänellä oli, joten tiedän mistä puhun.- jf091
Katsos vaan, täällähän on muitakin samassa jamassa olevia ihmisiä. Oli tosi lohduttavaa lukea, etten ole ainoa, joka on ollut pitkään kipeänä.
Oon ollut kipeänä nyt keskimääräiset 4,5 kuukautta ja tauti vain jatkuu samanlaisena.
Mulla oireet ovat olleet tällaisia:
- aluksi oli pientä kuumeilua, joka katosi noin 3 viikon jälkeen
- poskissa ja otsassa tuntuu hirveätä painetta, mutta päänsärkyä ei ole
- lihakset ovat kipeän tuntuiset ja paikat ovat jäykkänä
- voimat ovat melkein lopussa, mutta jaksan liikkua
- joskus on hirveää huimausta, mutta en kuitenkaan pyörry
Jos tämä on jotain virustautia, niin täytyy kai varautua pitkään jatkuvaan sairasteluun.
Olen ollut sairaslomalla alusta lähtien, joten kärsivällisyys on lopussa. Mutta eihän tässä vissiin muu auta kuin yrittää olla kärsivällinen. - valitettavasti
jf091 kirjoitti:
Katsos vaan, täällähän on muitakin samassa jamassa olevia ihmisiä. Oli tosi lohduttavaa lukea, etten ole ainoa, joka on ollut pitkään kipeänä.
Oon ollut kipeänä nyt keskimääräiset 4,5 kuukautta ja tauti vain jatkuu samanlaisena.
Mulla oireet ovat olleet tällaisia:
- aluksi oli pientä kuumeilua, joka katosi noin 3 viikon jälkeen
- poskissa ja otsassa tuntuu hirveätä painetta, mutta päänsärkyä ei ole
- lihakset ovat kipeän tuntuiset ja paikat ovat jäykkänä
- voimat ovat melkein lopussa, mutta jaksan liikkua
- joskus on hirveää huimausta, mutta en kuitenkaan pyörry
Jos tämä on jotain virustautia, niin täytyy kai varautua pitkään jatkuvaan sairasteluun.
Olen ollut sairaslomalla alusta lähtien, joten kärsivällisyys on lopussa. Mutta eihän tässä vissiin muu auta kuin yrittää olla kärsivällinen.Olet ilm.paljon tietokoneella,joka ärsyttää pään limakalvoja.Ja käytät paljon kännykkää,joka on viimeisintä huutoa.Ja olet jatkuvasti sairas.
Ei muuta kun tietokone ja kännykkä kiinni niin oireet pikkuhiljaa häviää.Tai kännykässä pitää ainakin olla nappikuuloke.
Jostakin kumman syystä tietokoneet ja kännykät vaikuttavat immuniteettiin heikentävästi.
Onko kukaan muu samaa mieltä??????? - wizard of oz
valitettavasti kirjoitti:
Olet ilm.paljon tietokoneella,joka ärsyttää pään limakalvoja.Ja käytät paljon kännykkää,joka on viimeisintä huutoa.Ja olet jatkuvasti sairas.
Ei muuta kun tietokone ja kännykkä kiinni niin oireet pikkuhiljaa häviää.Tai kännykässä pitää ainakin olla nappikuuloke.
Jostakin kumman syystä tietokoneet ja kännykät vaikuttavat immuniteettiin heikentävästi.
Onko kukaan muu samaa mieltä???????Koneet voivat heikentää sisäilmaa (tuuletusilma on kuivaa, lämmintä ja sisältää pölyä) ja sen takia vastustuskyky voi laskea. Mitään muuta haittaa niistä ei ole. Tämä ei siis ole juppitauti. ;)
- Menee hermot
Tässä olen nyt kuukauden ollut jo TAPPAJAFLUNSSASSA ja poskiontelo tulehduksessa, toinen antibiootti kuuri jo menossa, jos ei tällä lähe niin mulle varattiin jo aika keuhkokuviin...
- armiginimo
Mulla oli keväällä aika raju poskiontelotulehdus ja uskon, että se liittyi tähän tappajaflunssaan. Voimat menivät nollille ja oli tosi huono olo pitkän aikaa.
Onneksi mun olo alkaa vihdoinkin parantua, eikä ole enää esim. paineen tunnetta ihan joka hetki.
- Niiskuttaja
Useamman päivän oli alkuun todella sairas olo ja veto pois.
Sitten se puhkesi kunnon räkätaudiksi, nuhaa, yskää ja lievää lämpöilyä. Sain viikon sairaslomaa töistä, tosin sitä piti hakea pätkissä ja käydä näyttäytymässä. Oli ihanaa kun sai kunnolla ainakin viikonlopun levätä pomppimatta mihinkään.
Nyt ollaan taas työelämässä mutta olo on vielä väsynyt. Eilen alkoi jomottamaan ylähampaita ja poskionteloissa oli kiristävä tunne. Mitään ei kuitenkaan tule niistämällä ulos, vähän valui välillä limaa nenänieluun. Silmiä kirvelee ja aamulla olivat vähän rähmässä. Yöllä heräsin kamalaan viluun ja horkkaan, olikohan yöllä kuumetta, en tiedä.
Ei haluttaisi kyllä käydä poskionteloiden vuoksi lääkärissäkään, se on antibioottikuuri heti kättelyssä ja sitten jaksaa vielä vähemmän pomppia töissä, entibiootit väsyttää.
Kun saisi vielä jokusen päivän olla kotona oman peiton alla, mutta eihän flunssan vuoksi saa kuin lakisääteisen määrän sairaslomaa ja sen jälkeen on oltava työkykyinen.- jatkuu
Täälläkin jotain vastaavaa flunssaa.
Ensin alkoi kurkkukipuna, joka muuttui RAJUKSI nuhaksi. Sen jälkeen tuli yskää joka kestikin useamman viikon. Todettiin poskiontelon tulehdus ja keuhkoputkissakin kuulemma kuului jotain.
Nyt on syöty 2 antibioottikuuria.
Mutta enpä tiedä mikä apu niistäkin sitten on ollut. Nyt vajaan parin kuukauden jälkeen:
-Kurkkukipu alkoi uudelleen.
-Pahoinvointi
-Limaa vieläkin nielussa jonkin verran
-Poskia särkee.
-Aamuisin vielä jaksaa jotain, mutta iltaan mennessä siis täysin vetämätön olo.
-Poskia kuumottaa (mutta ei kuumetta)
-Päätä särkee lievästi koko ajan.
-Rytmihäiriöitä helpommin kuin yleensä
-Lihaksia kipuilee siellä täällä
-Yleinen heikko ja sairas olo.
Plus vielä kaupan päälle:
-Hiivatulehdus antibiooteista
Oon niin kyllästynyt...ikinä ennen ei oo ollut näin sitkeetä flunssaa tai mikä onkaan.
Eikä asiaa auta yhtään se, että pomo töissä on sellainen, että suhtautuu jokaiseen sairauspoissaoloon epäilevästi ja tosi vaivaannuttavaa ilmoittaa olevansa kipeänä.
Eli tässä sitä töissä yritetään väkisin puurtaa pökkelössä. - sama tauti?
jatkuu kirjoitti:
Täälläkin jotain vastaavaa flunssaa.
Ensin alkoi kurkkukipuna, joka muuttui RAJUKSI nuhaksi. Sen jälkeen tuli yskää joka kestikin useamman viikon. Todettiin poskiontelon tulehdus ja keuhkoputkissakin kuulemma kuului jotain.
Nyt on syöty 2 antibioottikuuria.
Mutta enpä tiedä mikä apu niistäkin sitten on ollut. Nyt vajaan parin kuukauden jälkeen:
-Kurkkukipu alkoi uudelleen.
-Pahoinvointi
-Limaa vieläkin nielussa jonkin verran
-Poskia särkee.
-Aamuisin vielä jaksaa jotain, mutta iltaan mennessä siis täysin vetämätön olo.
-Poskia kuumottaa (mutta ei kuumetta)
-Päätä särkee lievästi koko ajan.
-Rytmihäiriöitä helpommin kuin yleensä
-Lihaksia kipuilee siellä täällä
-Yleinen heikko ja sairas olo.
Plus vielä kaupan päälle:
-Hiivatulehdus antibiooteista
Oon niin kyllästynyt...ikinä ennen ei oo ollut näin sitkeetä flunssaa tai mikä onkaan.
Eikä asiaa auta yhtään se, että pomo töissä on sellainen, että suhtautuu jokaiseen sairauspoissaoloon epäilevästi ja tosi vaivaannuttavaa ilmoittaa olevansa kipeänä.
Eli tässä sitä töissä yritetään väkisin puurtaa pökkelössä.Kuuluko tähän tautiin myös hammassärkyä? Mulla on paineen tunnetta päässä, korvia sattuu ja väillä hampaita, vähä sellanen tunne ku ois flunssasena lentokoneessa ja tuntuu et pää poksahtaa...ei kiva.
- Flunssa vuotta myöhemmin
sama tauti? kirjoitti:
Kuuluko tähän tautiin myös hammassärkyä? Mulla on paineen tunnetta päässä, korvia sattuu ja väillä hampaita, vähä sellanen tunne ku ois flunssasena lentokoneessa ja tuntuu et pää poksahtaa...ei kiva.
Minulla oireet.
-Paineentunne otsassa ja silmissä
-Näköhäiriöt (välillä sumeaa välillä valoshowt)
-Särky ylähampaissa (poskionteloiden kohdilla)
-Korviin koskee välillä mutta se johtuu varmaankin vain niistämisestä jolloin paine siirtyy
-Jatkuvasti saa olla nokkaansa niistämässä
-Niska täysin jumissa
-Imusolmukkeet turvoksissa
-päänsärkyä
-huimausta
-kuumeilua
Tässä nyt alkuun listaa... Kävin pari viikkoa sitten lääkärillä ja antoivat jälleen antibiootti kuurin. Tällä kertaa korvalääkäri antoi näytepakkauksia nimeltään Clavurion. Kyseiset lääkkeet toimi sinänsä että ne laittoivat liman liikkeelle ja paineentunnekin ainakin hetkeksi helpotti. Mutta nyt siis taas alkoi sama kuumeilu ja paineentunne palailee myöskin. Välillä on jotenkin niin epätodellinen olokin tän paineen takia. Onko tätä muilla? Jotkin sanat meinaa katoilla ja puhuminen välillä muutenkin todella vaikeaa. Mietin ennen että johtuisiko tämä tuosta niskan jumimisesta ettei veri pääse kunnolla kiertämään päässä, mutta kaipa tää sit on jtn tappajaflunssaa.. Tossa hometestissä tuli kyllä 22 varmempaa ja sit viel 3 melko varmaa oiretta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753