JIM CARREY!
Parhaat vieraat?
6
923
Vastaukset
- ....
minusta kans Jim Carrey ja myös Robin Williams:D
Aina silloin ku noi on vieraana saa nauraa aivan kippurassa xD- ¤¤Mie¤¤
Yks on kanssa ehdottomasti se eläintenhoitaja, jolla on mukana pieni liuta eläimiä. Aina saa nauraa niidenkin tohelluksia:-)
- ...
¤¤Mie¤¤ kirjoitti:
Yks on kanssa ehdottomasti se eläintenhoitaja, jolla on mukana pieni liuta eläimiä. Aina saa nauraa niidenkin tohelluksia:-)
niin onki! taitaa olla Jarod Miller se eläinhoitaja:D
- Yogosan
¤¤Mie¤¤ kirjoitti:
Jarod Miller on paras vieras eläimineen!
on jäänyt mieleen. En ole jaksanut ko. sarjaa aikoihin katsoa, mutta kuitenkin...
J.P. oli hauska, poikkesi selvästi kässäristä ja teki muutenkin kaikkea "erilaista". Hänellä on mahtava, ehkä vähän musta ja hienovaraisen sarkastinen huumorintaju :)- JohnnyP
Steven Wright, Louie CK ja Norm McDonald.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307666
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455130- 594792
- 753458
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗311934- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371629
- 1501403