Poikani fanittaa Puhallinorkesterin johtajaa Jarmo Marjomaata.Isommat poikani on 13-19vuotta
ja he sanovat että no höh!sää fanitat jotaki Jarmoa.Me fanitettiin sun ikäisenä Teemu Selännettä.Ketä sinä fanitat?
Mitä sinä fanitat?
5
381
Vastaukset
- afgfdg
Olen aikuinen mies eikä minun tarvitse fanittaa ketään. Olen tyytyväinen itseeni ja aikaansaannoksiini...
- MML
ELOKUVAT JOHN WAYNE.ROBERT DE NIRO.CLINT EASTWOOD
MUSA MARKKU ARO.FREDI.TAISKA.REXI.DANNY.MATTI HEINIVAHO.KAI LIND.EINO GRÖN.KISU.KARI TAPIO.DANNY.FRANK SINATRA.ABBA.BEATLES.FREDERIK < 71-79 HITIT
JA SITTEN JÄÄKIEKOSTA TIETYSTI VALERI HARLAMOV JA SERGEI MAKAROV JA PUOLUSTAJISTA VJATSESLAV FETISOV
JA SITTEN ELOKUVISTA < ALAIN DELON.J-P BELMONDO.TAPANI PERTTU.MUSA KAIKKI ARTISTIT MM LEONARD COHEN
- vihreä.
-kerrotkos mulle,et mitä tekemistä tällä kysymyksellä on Elokuva-arvostelusivulla?..
- grrrrrr...
Fanitan Simo "Silmukka" Silmua ja Nina "Herutus" Heralaa.
Isäni pitää Hectorista joka laulaa sen piisin Rakkaus on lumivalkoinen.
Äiti rakastaa Vesa Keskistä joka on omistaa kyläkaupan.
Ja Sisko fanittaa Taikapeiliä. - PotterheadLbs
Fanitan mm. Harry Potteria ja Avril Lavignea, sit totta kai fanitan kaikkea musiikillista
Avrilin fani: Lbs
Potterin fani: Potterhead
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768