Suomen evankelisluterilainen kirkko halveksii yhteiskunnan normeja ja toimii avoimesti niitä vastaan kehottamalla seurakuntia antamaan turvapaikkoja karkotusmääräyksen saaneille laittomasti maassa oleskeleville.
Samaan aikaan kirkko alistaa maalliselle oikeudelle omien viranhaltijoidensa kanssa käytävät omantunnon kysymykset.
Kaikessa nykykirkon toiminnassa on helppohintaisen kansasuosion tavoittelun leima: se menee aina ali siitä missä aita on matalin.
"Tulee näet aika, jolloin ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia kuullakseen sitä mitä kulloinkin mieli tekee." (2. Tim. 4:3)
Nykykirkko ja laki
6
294
Vastaukset
- .....
Gal. 1:10: Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai kukaties Jumalaan? Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi? Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija.
- vainoaa uskossaan
vahvoja pappeja, jotka noudattavat Raamatun sanaa! Raamatun mukaan kirkossa ei voi olla papittaria!
- Se on väärin
Raamattuhan selkeästi kieltää homostelun.
- jos kirkko hyväksyy
mutta hyväksytkö sinä itsesi homona?
No vakavasti jos puhutaan, niin toki luterilaisen kirkon pitää jatkaa natsien perinteitä eli homoille keskitysleirituomiot ja lobotomia kaupanpäälle, vai pitääkö? Onko kukaan ajatellut, mitä Kristus sanoisi tähän, Lutherin tuomion varmaan tiedämme. Mutta jos luterilaiset ovat kristittyjä, pitäisi ajatella Kristuksen opetusta eikä välittää niin paljon Lutheruksesta, vai ovatko lutherilaiset kristittyjä?
Kuka tietää?
- kiree muori
Mieluummin otan vaikka väkivaltaisen juopon naapuriin.
- Näin on näreet
Muut uskonnot ovat saantanpalvontaa ja tämä pitäisi selkeästi tulla ilmi kirkon suhteissa muihin uskontoihin ja pakavaltioihin. Muille pitäisi selkeästi tuoda ilmi että ne palvovat vanhaa vihtahousua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408