Kenon "mainoskierrokset" ohi!

Kampela2

Moi taas pitkästä aikaa!
Viime kuussa sattui 2 vai 3 kertaa se puhumani "mainoskierros" kenossa kun annettiin paljon pieniä numeroita. Näinä päivinä Veikkaus sai tieten tahtoen jonkun verran kuonoonsa, mutta se sai paljon hyvää pr:ää kenolle kun sai sivuillaan hehkuttaa kuinka paljon oli "onnekkaita" voittajia.

Kuten arvasin, on nyt ruuvia kiristetty ja kunnolla!

Numeroissa ei esiinny kuin 0-2 kpl/päivä noita pieniä numeroita välillä 1-10.

Muutenkin painotus on vahvasti nyt talolle päin kun tulee isoja rimpsuja 40- 50- ja 60-alkuisia!
Pahoin pelkään että nyt veikka rankaisee onnettomia huijattuja kenon pelaajia sitten oikein isän kädestä, eli aivan turhaa odottaa että pitkään aikaan tulisi mitään kunnon rypästä pikkunumeroita!

Älkää tuhlatko turhaan rahojanne, nyt on todella tiukka rahankeruu päällä veikkauksella!

8

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfasdfadfsasdasdf

      oothan sä jätkä pihalla & tyhmä.

      • 3. nainen

        Kiva kun Kampela on taas kehissä, oon itsekin huomioinut aivan samankaltaiset piirteet viime aikoina.

        Sä idiootti arvostelija voisit pitää pääs kii, kun sulla ei oo oikeesti mitään sanottavaa mikä viittaisi älylliseen toimintaan.


      • asdfasdfasdf
        3. nainen kirjoitti:

        Kiva kun Kampela on taas kehissä, oon itsekin huomioinut aivan samankaltaiset piirteet viime aikoina.

        Sä idiootti arvostelija voisit pitää pääs kii, kun sulla ei oo oikeesti mitään sanottavaa mikä viittaisi älylliseen toimintaan.

        kovin näyttää olevan älyllistä tämä teidän toimintanne :D

        yhtälailla saan nauraa kaverille joka kivenkovaan väittää että ray'llä on rigatut koneet..


    • Veikkaus ei rankaise "huijaamalla# vaan onettomalla palutusprosentilla ja mitään mainoiskieroksia ei ole olemassa. Joskushan niiden pienien numeroidenkin on tultava ja ne sattui tulemaan viimekuulle.

    • KimmoJ-9

      ...Veikkauksen "kotisivuja" ja pelata sen mukaan... (Veikkauksen veijarit hämämää kerran, mut ei kaks...)

    • pieniä numeroita kanssa!!

      Ai että Heinäkuussa pari kertaa mainoskierroksia?

      Juuri laskettuna keskiarvo alle kympin numeroista ELOKUUSSA: 3 kpl per arvonta. Normaalikeskiarvo olisi 1,42 kpl! Montako kuukautta peräkkäin se veikkaus oikein ottaa turpaansa??? Ei kuule siellä ollaan ihmeissään juuri nyt mitä tehdään kun voittoja menee raskaasti, kriisipalaverit päällä luultavasti. Kun se arvonta ei ole omissa käsissä, vaan sisäministeriön ja frouva Fortunan!!

      ELOKUUSSA on muuten tähän mennessä 5 arvonnassa jo tullut yli 5 kpl alle 10 numeroita. Kai se nyt on jo pakkokin välillä tulla isojakin, todennäköisyysjakauman periaatteiden mukaan.

      Tää on NIIN hupipalsta, jatka Kampela samaan malliin, piristät mun päivää kun olet niin liikkis...

      • Kampela 2

        Seuraan siis yhä huvittuneempana, kuinka teitä kusetettavia riittää..?!

        On se veikalle kiva homma että on teitä mukamas puolueettomia puolustajia keno nimiselle huijaukselle.


      • dfadsfaf
        Kampela 2 kirjoitti:

        Seuraan siis yhä huvittuneempana, kuinka teitä kusetettavia riittää..?!

        On se veikalle kiva homma että on teitä mukamas puolueettomia puolustajia keno nimiselle huijaukselle.

        Todelliseen sattumaan perustuvat todennäköisyydet mutta eikö myös poikkeus vahvista säännön.

        Voihan sekin olla todennäköistä että tulee vaikka ekalla kolmelle riville enemmän numeroita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      671
      5144
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      142
      3968
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3770
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3332
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3131
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2534
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2401
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2340
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2187
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2184
    Aihe