???
Onko Kotigastronomi
15
1401
Vastaukset
- Verccomaha
poiminta sivuilta
http://www.kotigastronomi.fi/index.php?group=00001360&mag_nr=6
*jälleenmyyjä voi toimia myös verkostoijana, eli suositella toimintaa myös muille ja näin saada lisäksi ostobonuksia oman ryhmänsä liikevaihdon mukaan.
vastaus kuuluu.
ON.
toinen poiminta:
Kotigastronomi Liiketoiminnan edut
riskittömyys
Pitäisi olla vaikka vähäriskistä.
Eli heti tehdään harhauttavaa markkinointia.
Eikö ne opi?- Pastoroni
Esim. Jälleenmyyntikaavakkeet 2 kpl vain 0,10 €
Movellahan 20 kpl lomakkeita maksoi 199 € (tosin saihan sieltä kynän..
HUOM SIVUT TOIMII, niin kuin pitääkin, enkä löytänyt edes kirjoitusvirheitä.
Tässä taitaa olla Suomen ainut hyvin hoidettu verkostomarkkinointifirma ! - Verccomaha
Pastoroni kirjoitti:
Esim. Jälleenmyyntikaavakkeet 2 kpl vain 0,10 €
Movellahan 20 kpl lomakkeita maksoi 199 € (tosin saihan sieltä kynän..
HUOM SIVUT TOIMII, niin kuin pitääkin, enkä löytänyt edes kirjoitusvirheitä.
Tässä taitaa olla Suomen ainut hyvin hoidettu verkostomarkkinointifirma !Ranskalainen Sipulikeitto
Hinta: 2.80 €70 g
sekoitetaan puol litraan vettä.
Hinnat eivät sitten olekaan kohdallaan.
Tossa knorrissakin on 2 - 100gramman pussia á litra. Hintaa en muista, muttei se noin kymmpiä maksa.
Mukaan houkutellaan sillä verukkeella, että saa ruokia halvemmalla.
"jälleenmyyjänä voi ostaa itselleen yrityksen tuotteita tukkuhinnoin ja siten saada aikaan säästöjä"
On siinä sitten joka päivä yritysruokailuja :-] - mukana menossa
Firmahan on perustettu jo 1994 ( löytyy ihan ytj:sta ). "Uuden" vaikutelman siitä varmaan saa sen takia, että jälleenmyyjiä on vielä vähän. *wink wink*
Ja miten niin harhaanjohtavaa markkinointia? Eihän tässä tosiaan ole mitään riskiä, kun kuukausittaisia osto- tai myyntivelvoitteita ei ole ja tuotteita ei tarvitse varastoida, eli ne tilataan firmalta asiakastilausten perusteella. Joten siitä ei jää mitään tuotteita ns. "käsiin".
Ja tuosta verkostomarkkinoinnista... No eikös tuo sana VOI tarkoita sitä, että ENSISIJAINEN toiminta on kuitenkin tuotteiden myynnissä, ja JOS haluaa, niin voi hankkia alalinjaa, mutta se ei ole pakollista, sillä provisioita saa MYÖS omista ostoista hyvän katteen lisäksi.
Eli voisitteko taas olla puhumatta shittiä, ennen kuin todella tiedätte mistä on kysymys. - Verccomaha
mukana menossa kirjoitti:
Firmahan on perustettu jo 1994 ( löytyy ihan ytj:sta ). "Uuden" vaikutelman siitä varmaan saa sen takia, että jälleenmyyjiä on vielä vähän. *wink wink*
Ja miten niin harhaanjohtavaa markkinointia? Eihän tässä tosiaan ole mitään riskiä, kun kuukausittaisia osto- tai myyntivelvoitteita ei ole ja tuotteita ei tarvitse varastoida, eli ne tilataan firmalta asiakastilausten perusteella. Joten siitä ei jää mitään tuotteita ns. "käsiin".
Ja tuosta verkostomarkkinoinnista... No eikös tuo sana VOI tarkoita sitä, että ENSISIJAINEN toiminta on kuitenkin tuotteiden myynnissä, ja JOS haluaa, niin voi hankkia alalinjaa, mutta se ei ole pakollista, sillä provisioita saa MYÖS omista ostoista hyvän katteen lisäksi.
Eli voisitteko taas olla puhumatta shittiä, ennen kuin todella tiedätte mistä on kysymys.menettää sijoitetun pääoman vaikka kalliseen ruokaan kurkusta alas. Shittipuheita jos haluat niin se sipulikeitto tulee sitten shittinä pönttöön, mutta rahaa ei tule vaan kalliimmat ruokakustannukset.
Laita palkkiojärjestelmä niin katsotaan kannustaako myymään vai rekrytoimaan.. - Olli Lind
Verccomaha kirjoitti:
menettää sijoitetun pääoman vaikka kalliseen ruokaan kurkusta alas. Shittipuheita jos haluat niin se sipulikeitto tulee sitten shittinä pönttöön, mutta rahaa ei tule vaan kalliimmat ruokakustannukset.
Laita palkkiojärjestelmä niin katsotaan kannustaako myymään vai rekrytoimaan..Kaikissa yritystoiminnoissa on riski. Myös verkostomarkkinoinnissa, jossa se on niin pieni, muutama kymmenen euroa.
Jos perustaa kaupan, on saatava rahat vuokraan, maksettava palkat ja ostettava hyllyt täyteen tavaraa. Siihen menee helposti 100.000 euroa, jos riittääkään.
Jos taas perustaa pienekin pajan, niin kyllä siihen kymmeniä tuhansia saa menemään.
Jos rupeat koneurakoitsijaksi, niin kone maksaa satoja tuhansia euroja.
Niihin kaikkiin verrattuna verkostomarkkinoinnissa riski on todellakin naurettavan pieni.
Tavallista on, että 30 euron sijoituksella saa 200 euron kuukausitulot. Jos kauppias saisi 100.000 euron kaupalla 600.000 euron nettotulot, niin kyllä olisi ihmemies.
Olli - menossa mukana
Verccomaha kirjoitti:
menettää sijoitetun pääoman vaikka kalliseen ruokaan kurkusta alas. Shittipuheita jos haluat niin se sipulikeitto tulee sitten shittinä pönttöön, mutta rahaa ei tule vaan kalliimmat ruokakustannukset.
Laita palkkiojärjestelmä niin katsotaan kannustaako myymään vai rekrytoimaan..Miten niin kalliimmat ruokakustannukset??? Kuten sanoin KUUKAUSITTAISIA OSTO- / MYYNTIVELVOITTEITA EI OLE, joten mulla ei mene ruokaan yhtään se enempää, kun mun ei TARVITSE ostaa sitä sipulikeittoa, jos en halua. Ja vaikka haluisinkin, niin sitten pitää tehdä sen verran myyntiä, että saan sen oman sipulikeiton ilmaiseksi. Niin yksinkertaista se on. Ja vaikka kg:lla on vuosittainen rekisterimaksu, niin sekään ei ole riski eikä tappio, jos sen tuotteiden myynnistä saaduilla katteilla maksan. Mikä siinäkin on niin pirun vaikea ymmärtää? Tai ok, jos pilkkua halutaan viilata niin on sekin 25€ mun käteisvaroista pois, mutta asiakkaathan sen tavallaan maksaa, en minä henk. koht. rahapussistani.
Ja palkkiojärjestelmästä... Kate on 30 - 40% ja provisiot: jälleenmyyjä 4-8% 500€ alkaen, tiiminjohtaja 4-16% 500€ alkaen johon siis lasketaan SEKÄ omat, ETTÄ ryhmän myynnit. Verkkokaupasta sitten omat provisionsa tietyn systeemin mukaan, mitä en ala tänne kirjoittamaan, koska se on hankalaa ilman muita prosyyreitä, mitä ei pysty tänne liittämään. Eli mun mielestä kannustaa ennemmin myymään, kun rekrytoimaan. - Verccomaha
menossa mukana kirjoitti:
Miten niin kalliimmat ruokakustannukset??? Kuten sanoin KUUKAUSITTAISIA OSTO- / MYYNTIVELVOITTEITA EI OLE, joten mulla ei mene ruokaan yhtään se enempää, kun mun ei TARVITSE ostaa sitä sipulikeittoa, jos en halua. Ja vaikka haluisinkin, niin sitten pitää tehdä sen verran myyntiä, että saan sen oman sipulikeiton ilmaiseksi. Niin yksinkertaista se on. Ja vaikka kg:lla on vuosittainen rekisterimaksu, niin sekään ei ole riski eikä tappio, jos sen tuotteiden myynnistä saaduilla katteilla maksan. Mikä siinäkin on niin pirun vaikea ymmärtää? Tai ok, jos pilkkua halutaan viilata niin on sekin 25€ mun käteisvaroista pois, mutta asiakkaathan sen tavallaan maksaa, en minä henk. koht. rahapussistani.
Ja palkkiojärjestelmästä... Kate on 30 - 40% ja provisiot: jälleenmyyjä 4-8% 500€ alkaen, tiiminjohtaja 4-16% 500€ alkaen johon siis lasketaan SEKÄ omat, ETTÄ ryhmän myynnit. Verkkokaupasta sitten omat provisionsa tietyn systeemin mukaan, mitä en ala tänne kirjoittamaan, koska se on hankalaa ilman muita prosyyreitä, mitä ei pysty tänne liittämään. Eli mun mielestä kannustaa ennemmin myymään, kun rekrytoimaan.Miten niin kalliimmat ruokakustannukset???
-Verkostomarkkinoinnissa väki tuppaa käyttää tuotteita omiin tarkoituksiin
Kuten sanoin KUUKAUSITTAISIA OSTO- / MYYNTIVELVOITTEITA EI OLE,
on sisäinen velvoite, kannuste ostamaan. 500€ per tiimi täyttyäkseen kannattaa ostaa ja sitten tiimi hiillostaa ja kiltit ihmiset häviää. Ne myy itselleen ja syö kallista ruokaa kotona.
Hankala palkkiojärjestelmä "hankalaa ilman muita prosyyreitä" tehdään YLEENSÄ peittääkseen jotakin.
Riski on olemassa. Muu väite on harhauttavaa. Riskitöntä bisnestä ei ole. Tästä jopa Lintin O ja Turtis O on samaa mieltä. - Verccomaha
mukana menossa kirjoitti:
Eli voisitteko taas olla puhumatta shittiä, ennen kuin todella tiedätte mistä on kysymys.se on hyvä ettei kylissä ole joka toisessa talossa myyjä.
Rajoitetaanko jäsenhankintaa jos niin kävisi? - menossa mukana
Verccomaha kirjoitti:
Miten niin kalliimmat ruokakustannukset???
-Verkostomarkkinoinnissa väki tuppaa käyttää tuotteita omiin tarkoituksiin
Kuten sanoin KUUKAUSITTAISIA OSTO- / MYYNTIVELVOITTEITA EI OLE,
on sisäinen velvoite, kannuste ostamaan. 500€ per tiimi täyttyäkseen kannattaa ostaa ja sitten tiimi hiillostaa ja kiltit ihmiset häviää. Ne myy itselleen ja syö kallista ruokaa kotona.
Hankala palkkiojärjestelmä "hankalaa ilman muita prosyyreitä" tehdään YLEENSÄ peittääkseen jotakin.
Riski on olemassa. Muu väite on harhauttavaa. Riskitöntä bisnestä ei ole. Tästä jopa Lintin O ja Turtis O on samaa mieltä.Mä en viitsis millään alkaa väittelemään teidän fanaatikkojen kanssa, mutta kommentoinpa kuitenkin...
"Verkostomarkkinoinnissa väki tuppaa käyttää tuotteita omiin tarkoituksiin"
- So? Käyttää tuo meidän ruokakuppiaskin oman kauppansa antimia.
"on sisäinen velvoite, kannuste ostamaan. 500€ per tiimi täyttyäkseen kannattaa ostaa ja sitten tiimi hiillostaa ja kiltit ihmiset häviää. Ne myy itselleen ja syö kallista ruokaa kotona. "
- No ei nyt niin tyhmä sentään tarvitse olla, että alistuu painostukseen? Eikä mua ainakaan ole kukaan painostanut tai hiillostanut. Itse asiassa en ole "sponsoristani" kuullut mitään sen jälkeen, kun hommaan mukaan lähdin. En itse myöskään painosta omaa alalinjaa. Jos raja ei tule täyteen, niin sitten ei tule, en minä ainakaan ala ketään sen takia hiillostamaan. Tiimi tekee sen mihin pystyy ja that's it. Eli edelleenkään en syö yhtään sen kalliimpaa ruokaa kuin ennenkään.
"Hankala palkkiojärjestelmä "hankalaa ilman muita prosyyreitä" tehdään YLEENSÄ peittääkseen jotakin. "
- Pientä vainoharhaisuutta havaittavissa... Tässä ei peitellä yhtään mitään! Mikä siinä on niin vaikea taas käsittää tai paremminkin hyväksyä, että ON olemassa myös niitä rehellisiä verkostointikonsepteja? Tarkoitin hankalalla selittämisellä sitä, että verkkokaupan palkkioissa tulee eri tuotteista eri kertoimilla ne provikat. Eli kun tuotteita on paljon, en todellakaan ala käsin niitä tänne yksitellen kirjoittamaan, mitä mistäkin yksittäisestä tuotteesta / tuoteryhmästä kertyy!!
"Riski on olemassa. Muu väite on harhauttavaa. Riskitöntä bisnestä ei ole. Tästä jopa Lintin O ja Turtis O on samaa mieltä."
- Niin liittymiskulut 35€? Enemmän säkin varmaan laitat rahaa viikossa turhuuteen, joten... Käsittääkseni kuitenkin aika pirun pieni summa, kun esim. vähittäismyyntiyrityksen ( vaikka sitten sen maustekaupan ) perustamisessa.
- Verccomaha
Marave Oyllä ja ravella (RAVE GMGC ABCD Oyllä) ei ole mitään tekemistä kescenään.
- nettijulli
RAVE Netwörkki OYAB GMSD LTD ABCD ei ikinä, IKINÄ, käytä tidotin kanavanana mitän lapselista keksuteselupastalaa!
Edeline täyty olla feiki!
Jos halut saada lisätito okeialta osapuleolta niin kysy lähimäiseltä ylälinjalta!
ps. Muut RAVEtajat, lopetetna kirjotelu tälää palstalala, epätitoisuus kiehutaa tunteita vastustajaien päässä!!! - Verccomaha
nettijulli kirjoitti:
RAVE Netwörkki OYAB GMSD LTD ABCD ei ikinä, IKINÄ, käytä tidotin kanavanana mitän lapselista keksuteselupastalaa!
Edeline täyty olla feiki!
Jos halut saada lisätito okeialta osapuleolta niin kysy lähimäiseltä ylälinjalta!
ps. Muut RAVEtajat, lopetetna kirjotelu tälää palstalala, epätitoisuus kiehutaa tunteita vastustajaien päässä!!!hölökohtaicesti.
terveisiä kaikille kekustassa olleita.
ps pako kirjoittaa kun täällä asiasta ei tiedätä. yrtän olla kirjoitata.
- Ei pölhö
Täyttä huuhaata se on mielestäni.
- menossa mukana
kiitos! Miksi päättelet näin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321