Viel viis päivää ja sit...
JiiTee
13
1503
Vastaukset
- JiiTee
Mitä sit tapahtuu?
- Helmiäinen:)
Me nähdään. Voi siihen mennä kuusikin pvää... Se kun vähän on kiinni eri asioista.
- JiiTee
Helmiäinen:) kirjoitti:
Me nähdään. Voi siihen mennä kuusikin pvää... Se kun vähän on kiinni eri asioista.
Et varmaan kyllä minua etsi, koska varmuudella nähdään jo aiemmin.
- jiitee jonka
kanssa mailasin noin vuosi sitten, tuntui herralla olevan lusikka vähän joka sopassa, säälin sua.
- JiiTee
viestiä suoraan kyseiselle JiiTeelle, tuskin näitä palstoja kaikki lukee!!
- jiiiteeee
Porista?
Montako kaveria otat mukaan?- sama kaveri
niin en viitti liata kenekään käsiä paskaan, porilaisiin vielä vähemmän.
- jiiiteeee
sama kaveri kirjoitti:
niin en viitti liata kenekään käsiä paskaan, porilaisiin vielä vähemmän.
ehkäpä olenkin sama kaveri.
jos olet porista, kerro vihdoinkin mitä vittua olen mukamas tehnyt, ja kenelle niin saan selvyyden siitä miksi vitussa kaltaisesi homosimpukat viitsivät venttailla jossain porttikongeissa minun saapumistani. - minä olen nainen
jiiiteeee kirjoitti:
ehkäpä olenkin sama kaveri.
jos olet porista, kerro vihdoinkin mitä vittua olen mukamas tehnyt, ja kenelle niin saan selvyyden siitä miksi vitussa kaltaisesi homosimpukat viitsivät venttailla jossain porttikongeissa minun saapumistani.en todellakaan porilainen, sun tekstistäkin jo näkee millaista skitsoporukkaa siellä asuu mutta en todellakaan tiennyt että porilaiset on tuollaisia taikina nyrkkejä että pitää haastaa tappeluun naiset vaan eikös se mies siinä elokuvassakin sano että mikä noita porilaisia oikein vaivaa.
- kermasimpukka
minä olen nainen kirjoitti:
en todellakaan porilainen, sun tekstistäkin jo näkee millaista skitsoporukkaa siellä asuu mutta en todellakaan tiennyt että porilaiset on tuollaisia taikina nyrkkejä että pitää haastaa tappeluun naiset vaan eikös se mies siinä elokuvassakin sano että mikä noita porilaisia oikein vaivaa.
pikku kermasimpukka, haista perse
- Sinun toisinaan
Vaikea puhua kasvotusten, mutta älä odota multa mitään,muuta.
Kivaa on ollut, muttei se ole sitä mitä haluan.Ikinä en voisi suoraan sinulle Helmi,sitä kertoa:(- Helmiäinen:)
Valitettavasti oikea JiiTee (siis mun) ei pääse lukemaan tätä. tänää hän viestiä mulle laittoi. Enää 4pvää...
- Jii
Helmiäinen:) kirjoitti:
Valitettavasti oikea JiiTee (siis mun) ei pääse lukemaan tätä. tänää hän viestiä mulle laittoi. Enää 4pvää...
Toisen oma Helmi olen;) tiedät sen ,mutta musta loppujen lopuksi et tiedä mitään,sori jos tuntuu pahalta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823486
- 302943
- 612915
- 82727
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574