ARVOSTELEN KOLMEN_ENKELIN USKONOPIN PÄÄKOHTAA
Pastori kolme_enkeliä esitti nasevasti uskonoppinsa, vai oliko se vain henkilökohtainen uskontunnustus. Tiedä häntä. Mutta helmenkalastaja kun olen, niin kiinnitin huomioni siellä keskellä säihkyvään mustaan, isoon aarteeseen. En malttanut olla koskematta ja poimin sen.
Tässä sitä kääntelen ja vääntelen ellensapatin viihteeksi. Niin - minulle se on aina ellensapatti, kun vastailen tuon enkelikuoron huutoon. Silloin aina vietän - ellensapattia. Pidättäydyn kaikesta muusta. Sapattipäivästä ei ole kyse, sillä yleensä silloin on yö - siksi että ne on yön juttuja ne.
ASIAAN - ENKELISANOMAN ARVOSTELUUN
Tässä pääkohdat, poimittuna enkelien omasta viestistä, 22.8.
Ellen Whiten työ on yksin Jumalasta. Joka muuta väittää pitää Jumalan sanaa halpana ja vihaa nuhdetta laittomuudestaan. Vastustaminen on yksin saatanasta joka vihaa Jumalaa ja hänen pyhää lakiaan ja erityisesti sapattia. Saatanan tarkoituksena on hävittää sapatti, joka aina muistuttaa Luojasta ja paljastaa ne jotka ovat Jeesuksen omia.
- - -
Luullen palvelevansa Jumalaa, heidän rukouksensakin menevät saatanalle, sillä Jumala ei voi kuulla laittomien rukouksia.
- - -
Saatana toimii joissakin seurakunnissa jopa parantajana tehden suuria ihmeitä.
- - -
Kuolemattomaan sieluun uskomien johtaa myös ihmiset totuudesta pois saatanan puolelle ja hän ilmestyy monille kuolleina omaisina.
Se "aarre" on tuo väite, että terveeksi tekeminen olisi nykyisin delegoitu saatanalle.
Mielenkiintoista - radio Deissä tutkitaan iltaisin klo 21 Jobin kirjaa. Siitä käy ilmi, että
Lunastaja valtuuttaa saatanan järjestämään vain onnettomuuksia ja sairautta - koettelemuksena.
Noiden 3 enkelin näkökulmasta katsoen olisi niin, että Jla koettelisi ensinnäkin sillä, että viettääkö lepopäivää lauantaina ja toisekseen sillä, että ymmärtääkö kieltäytyä vastaanottamasta terveyttä !!! Kuinka tämä hassu ellensapatti sopii terveyden puolesta intoilevaan adventismiin? "Hullun puhetta!", sanoisin ihan raamatullisesti, Job 2:7-10.
Nimittäin Hän, joka sallii koeteltavan sairaudella tai muulla menetyksellä, Hän on valmis myös vapauttamaan niistä, kun koetus on valmis.
EI Jla sanonut saatanalle: no, nyt saat parantaa hänet, Jobin. Sapattisinetteihin sun muihin ei Jobkaan edes hätäpäissään vedonnut; vain säilytti uskon Lunastajaansa, Job 19:21-29.
Meidät kaikki koettelemusten kautta riisutaan niin, että jäämme toivon varaan, vain usko ikäänkuin sinettinä, Job 19:25. Myös ne enkelit, jotka ovat lihaa ja luuta. Muista silloin Job!
Kun Jla antaa hieroa suolaa haavoihimme, ei se ole sadismia, vaan koetus, joka myös palkitaan ruhtinaallisesti, kun aika on.
Mark. 9:49 Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.
Loputtomasti annetaan anteeksi jumalanpilkkaa, Mark 3:28, mutta se, että väittää terveeksitekemisen olevan saatanan teko, niin se onkin jo Pyhän Hengen pilkkaamista. SE on anteeksiantamatonta; ei sitä lauantaisapatilla hyvitetä.
Sillä Jla tietää sellaisen henkilön sydämen vilpilliseksi ja epäuskoiseksi. Tästä on kyse.
Siksi on aiheellista varoittaa ketään yhtymästä enkelikuoroon tuossa, kun enkelit väittävät, että seurakunnissa - karismaattisuudessa - tapahtuva terveeksitekemisen armolahja olisikin saatanan lahja eikä armolahja Pyhässä Hengessä.
PYHÄN HENGEN PILKKA - Mark 3:23-30 :
23 Silloin Jeesus kutsui heidät luokseen ja puhui heille vertauksin: "Miten Saatana voi ajaa ulos Saatanan?
24 Jos valtakunta jakautuu ja taistelee itseään vastaan, se ei voi kestää,
25 eikä myöskään perhe kestä, jos sitä repivät riidat.
26 Ja jos Saatana nousee itseään vastaan, se ei voi kestää, vaan sen loppu on tullut.
27 Eihän kukaan voi tunkeutua väkevän miehen taloon ja ryöstää hänen tavaroitaan, ellei ensin sido häntä. Vasta sitten hän voi ryöstää talon ja tavarat. [Jes. 49:24].
28 Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. [3:28,29: Matt. 12:31,32; Luuk. 12:10]
29 Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin." [Hepr. 10:28,29].
30 He näet olivat sanoneet, että Jeesuksessa oli saastainen henki.
VAIN PYHÄ HENKI VOI TEHDÄ TERVEEKSI
Se ei ole ihme, vaan jokapäiväistä leipää! Kuten myös tuo erityinen uskon lahja on tavallinen lahja, ehkä vähän tavallista isompi.
1. Kor. 12:9 Toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksitekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä.
Terveeksi saatanan voimalla ?
16
202
Vastaukset
- Oletkos
Joutunut sen Ellen uskovan sapatin lumoihin. Oikeat kristityt viettävät kuten heidän Herransakin Herran sinun Jumalasi sapattia. Sitten vielä kertoilet tulleesi terveeksi itsensä saatanan voimalla. Tämä nyt jo sellaista tekstiä, että voin nyt tunnistaa Sinun Herrasikin. Nautitko siitä, voit pilkata Jeesuksen itsensä pitämää ja uskoville antamaa sapattia. Joko olet sairas tai sitten olet itsensä saatanan palveluksessa. Olet todella vihollisen hengen alla. En voi muuta sanoa.
Lopeta Jumalan pilkkaaminen!
pilkkaamisellakin rajansa.Joh 19:21
Juutalaisten ylipapit sanoivat Pilatukselle: "Älä kirjoita: 'Juutalaisten kuningas.' Kirjoita, että hän on sanonut: 'Minä olen juutalaisten kuningas.'"
22 Pilatus vastasi: "Minkä kirjoitin, sen kirjoitin."
- Pilkkaaminen
Ei kuulu Kristin uskoon. Tämä Jeesuksen ja Jumalan pilkka kuuluu Saatanismiin. Nyt olet omilla saarnoillasi paljastanut olevasi Saatanan uskollinen palvelia. Olen minäkin ollut nuuruudessani tuhma. En ole kuitenkaan Syyllistynyt tuollaiseen julmaan Jumalan pilkkaan. Sinulla näyttää olevan vain suuri nautinto pilkata Itseään Jeesusta, joka on kuollut myös sinun pilkkaajan puolesta. Pilkalla voit ansaita itsellesi sen Helvetti paikan, jota sinä toisin ajatteleville toivot. Minä olen vain suruissani sinun omasta kohtalostasi. Sillä ei Herra anna itseänsä pilkata näin kertoo Jumalan sana. Yleensä sinun oma pilkkasi kostautuu sinulle. Herra tulee tuhansine pyhinensä.
Neuvoja:
Maran-ataAdventisteista tuleekin yht'äkkiä Jumalan puolustajia!
Mitta minun Isäni ei tarvitse puolustajaa - ensijaan Hän on lähettänyt MINULLE Puolustajan.
Toisin kuin sinä väittäisit - en saata tunnistaa itseäni noiden nimeämiesi syytösten kohteeksi.
Mutta kuuntelepa radio Deistä arkisin klo 21 ja 6 opetusta Jobin kirjasta. Kuule ja usko - niin pelastus on sinua lähempänä kuin luuletkaan!
PAHAISET KAKARATKIN !
18 Pahaiset kakaratkin minua halveksivat. Kun nousen seisomaan, he ovat heti ilkkumassa.
19 Oma ystäväpiirini inhoaa minua, nekin, joita minä rakastin, torjuvat minut. [Ps. 41:10, 55:13-15; Joh. 13:18]
20 Minä olen pelkkää luuta ja nahkaa, hampaani paljastuvat ikenien alta. [Ps. 102:6]
21 Säälikää minua, säälikää, te, jotka olette ystäviäni! Jumalan käsi on koskenut minuun.
22 Miksi tekin vainoatte minua, yhdessä Jumalan kanssa? Ettekö ole jo kylliksi minua kalvaneet?
23 Kunpa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, kunpa ne talletettaisiin kirjaan,
24 uurrettaisiin kallioon ikuisiksi ajoiksi taltalla hakaten, lyijyllä piirtäen!
25 Minä tiedän, että Lunastajani elää. Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä.
26 Ja sitten, kun minun nahkani on riekaleina ja lihani on riistetty irti, minä saan nähdä Jumalan, [19:26,27: 1. Kor. 13:12]
27 saan katsella häntä omin silmin, ja silmäni näkevät: hän ei ole minulle outo! Tätä minun sydämeni kaipaa.
28 Mutta te sanotte: "Kuinka puristamme hänestä totuuden esiin? Syyllinen hän joka tapauksessa on."
29 Pelätkää toki miekkaa! Tuollainen kovuus on synti, joka ansaitsee kuoleman. Muistakaa: on olemassa tuomari.
AURINKO PAISTAA NIIN HYVILLE KUIN PAHOILLE
Herran sanat Jobin ystäville - jOB 42:7-10
7 Kun Herra oli puhunut Jobille, hän sanoi temanilaiselle Elifasille: "Minä olen vihastunut sinuun ja kahteen kumppaniisi, sillä te olette puhuneet minusta vastoin totuutta, toisin kuin palvelijani Job.
8 Ottakaa siis seitsemän sonnia ja seitsemän pässiä, menkää minun palvelijani Jobin luo ja uhratkaa hyvitykseksi omasta puolestanne polttouhri. Palvelijani Job rukoilee teidän puolestanne, ja minä kuulen hänen rukouksensa. Näin minä säästän teidät rangaistukselta ja häpeältä, vaikka te olette puhuneet minusta vastoin totuutta, toisin kuin palvelijani Job." [1. Moos. 20:7; Job 22:30]
9 Temanilainen Elifas, suahilainen Bildad ja naamalainen Sofar tekivät niin kuin Herra oli heitä käskenyt, ja Herra kuuli Jobin rukouksen.
10 Kun Job oli rukoillut ystäviensä puolesta, Herra käänsi hänen kohtalonsa. Herra antoi Jobille kaksin verroin kaikkea, mitä hänellä oli ennen ollut.
- että joku
voikin noin kiroilla. Taidat todella rakastaa sitä s.......
Olisi korkea aika päästä pois sen pahan lumoista.- Pidä ###
Itsensä Jumalan, enkä Jeesuksen pilkasta. En pidä Pilkkaa mitenkään Kristillisenä?
Pilkan vastustaja. Etkö huomannut kyseenalaistamistani?
Että olin toista mieltä adventismin kanssa siinä, kun adventismissa väitetään Jumalan parantamisihmeitä paholaisen töiksi?
Opi ensin erottamaan, mikä on kysymys ja mikä on vastaamsita - vasta sitten taartu kynään. Jottet syyttömiä syyttelemällä tulisi puolustaneeksi vääryyttä!
Toisin kuin sinä väittäisit - en saata tunnistaa itseäni noiden nimeämiesi syytösten kohteeksi.
M U T T A kuuntelepa radio Deistä arkisin klo 21 ja 6 opetusta Jobin kirjasta. Kuule ja usko - niin pelastus on sinua lähempänä kuin luuletkaan!
Minulla on taivaassa todistaja - Job 16:18-22 :
18 Älä peitä minun vertani, maa! Älä tukahduta sen kostonhuutoa.
19 Minulla on taivaassa todistaja, hän on minun puolustajani korkeudessa.
20 Ystäviltäni saan osakseni vain pilkkaa, mutta minun silmieni kyynelet kohoavat Jumalan eteen.
21 Kunpa olisikin joku, joka ratkaisisi ihmisen ja Jumalan välillä! Ratkaisisi, niin kuin asiat ratkaistaan ihmisten kesken.
22 Vähät vuoteni ovat jo kuluneet. Aivan pian minä lähden tielle, jolta ei ole paluuta.
Herran sanat Jobin ystäville Job 42:7 :
7 Kun Herra oli puhunut Jobille, hän sanoi temanilaiselle Elifasille: "Minä olen vihastunut sinuun ja kahteen kumppaniisi, sillä te olette puhuneet minusta vastoin totuutta, toisin kuin palvelijani Job.
- hyvä, kyllähän
paholainen voi ottaa pois sen, minkä itse on laittanut. Hän on kaikkein korkein luoduista olennoista. Vain Jumala on häntä mahtavampi, joten kyllä hän aika paljon pystyy tekemään sellaista mitä me emme voi. Sitä paitsi pystyyhän ihminenkin parantamaan lääketieteen avulla, joten miksi olet sitä mieltä, että paholainen ei siihen kykenisi??
Et kykenisi vähääkään tekemään pahaa, ellei Jumala sitä sallisi. Saatana ei kykene luomaan muuta kuin valhetta, sitä mitä sylki sinun suuhusi tuo.
Joh. 19:11
Jeesus vastasi: "Sinulla ei olisi minuun mitään valtaa, ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä. Siksi on suurempi syyllinen se ihminen, joka on minut sinulle luovuttanut." [Joh. 10:18; Ap. t. 2:23; Room. 13:1].
Hyvää et kykenisi tekemään senkään vertaa, eiilei minun Isäni sitä sinulle soisi.
Luuk. 18:19
Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu.
Job 19:26-29 - JUMALA ON PUOLELLANI !
26 Ja sitten, kun minun nahkani on riekaleina ja lihani on riistetty irti, minä saan nähdä Jumalan, [19:26,27: 1. Kor. 13:12]
27 saan katsella häntä omin silmin, ja silmäni näkevät: hän ei ole minulle outo! Tätä minun sydämeni kaipaa.
28 Mutta te sanotte: "Kuinka puristamme hänestä totuuden esiin? Syyllinen hän joka tapauksessa on."
29 Pelätkää toki miekkaa! Tuollainen kovuus on synti, joka ansaitsee kuoleman. Muistakaa: on olemassa tuomari.
Herran sanat Jobin ystäville
Job 42:7
Kun Herra oli puhunut Jobille, hän sanoi temanilaiselle Elifasille: "Minä olen vihastunut sinuun ja kahteen kumppaniisi, sillä te olette puhuneet minusta vastoin totuutta, toisin kuin palvelijani Job.
OLEN JOBIN ASEMASSA HENGELLISESTI
Mutta kuuntelepa sinäkin radio Deistä arkisin klo 21 ja 6 opetusta Jobin kirjasta. Kuule ja usko - niin pelastus on sinua lähempänä kuin luuletkaan!
- mikä pastori?
ei kolme_enkeliä ole pastori.
Mistäs Sinä sen tiedät, ettei kolme_enkeliä ole pastori?? Niinpä niin. Eiväthän tavalliset riviadventistit taistele henkeen ja vereen EGW:n puolesta!
MUTTA niin kauan kuin adventismi ei kumoa kolmen_enkelin oppia - on kohtuullista päätellä, että SEN TAKANA OVAT ADVENTISMIN PAPIT!
Ketjun aloitukseeni poimin kolmen_enkelin opetuksesta pääkohtien oleellisimmat ja oudoimmat väittämät. Aarteeksi osoittautui tämä:
Sillä vastauksia tuli kosolti, eivätkä nekään varmasti rivijäseniltä. Sillä tavalliset adventistit ovat kunnon väkeä.
Vaikka väitin, että saatana ei kykenisi ketään parantamaan, niin vastauksissa syyteltiin minun nimenomaan olevan sen puolesta, että saatana parantaa. Tuttua Sanasta.
Jes. 32:7
Ja pahat ovat petollisen aseet, hän miettii ilkitöitä, tuhotakseen kurjat valheen sanoilla, vaikka köyhä kuinka oikeata asiaa puhuisi.
Ps. 109:2
Sillä he ovat avanneet minua vastaan jumalattoman ja petollisen suun, he puhuttelevat minua valheen kielellä.
Mutta kuuntelepa radio Deistä arkisin klo 21 ja 6 opetusta Jobin kirjasta. Kuule ja usko - niin pelastus on sinua lähempänä kuin luuletkaan!- Uranius
AnttiVKantola kirjoitti:
Mistäs Sinä sen tiedät, ettei kolme_enkeliä ole pastori?? Niinpä niin. Eiväthän tavalliset riviadventistit taistele henkeen ja vereen EGW:n puolesta!
MUTTA niin kauan kuin adventismi ei kumoa kolmen_enkelin oppia - on kohtuullista päätellä, että SEN TAKANA OVAT ADVENTISMIN PAPIT!
Ketjun aloitukseeni poimin kolmen_enkelin opetuksesta pääkohtien oleellisimmat ja oudoimmat väittämät. Aarteeksi osoittautui tämä:
Sillä vastauksia tuli kosolti, eivätkä nekään varmasti rivijäseniltä. Sillä tavalliset adventistit ovat kunnon väkeä.
Vaikka väitin, että saatana ei kykenisi ketään parantamaan, niin vastauksissa syyteltiin minun nimenomaan olevan sen puolesta, että saatana parantaa. Tuttua Sanasta.
Jes. 32:7
Ja pahat ovat petollisen aseet, hän miettii ilkitöitä, tuhotakseen kurjat valheen sanoilla, vaikka köyhä kuinka oikeata asiaa puhuisi.
Ps. 109:2
Sillä he ovat avanneet minua vastaan jumalattoman ja petollisen suun, he puhuttelevat minua valheen kielellä.
Mutta kuuntelepa radio Deistä arkisin klo 21 ja 6 opetusta Jobin kirjasta. Kuule ja usko - niin pelastus on sinua lähempänä kuin luuletkaan!Kyllä olen seurannut noita maailman laajuisia Parannus operaatioita, joissa näkyy sielun vihollisen kaatamis operaatiot. Paljon mahdollista on tämä sielun vihollisen parannus methodit. Kun saarnaaja vain takkiaan heilauttaa, niin kansaa kaatuu niinkuin viikatteella kaadetaan heinää!
Onko Antti Kantola käynyt Uppokasteella? Vai omko Hän Luttari Pastori? Yleensä Oikeat Lutterilaiset Pastorit ovat sivistyneitä! A K. sivistää itseään Jobin kirjalla.
Antti kantolaa kiusaa Kolmen Enkelin sanoma, Joka on ilmestys kirjassa. Siinä kehoitetaan antamaan kunnia Jumalalle, Joka on tehnyt taivaan ja maan avaruuden ja vetten lähteet?
Kysymys mitä tässä julistuksessa on vikana? Eikö mielestäsi kunnia kuulukaan Jumalalle? Eipä tietenkään Kesarillehan sinä kunniasi annat! Uranius kirjoitti:
Kyllä olen seurannut noita maailman laajuisia Parannus operaatioita, joissa näkyy sielun vihollisen kaatamis operaatiot. Paljon mahdollista on tämä sielun vihollisen parannus methodit. Kun saarnaaja vain takkiaan heilauttaa, niin kansaa kaatuu niinkuin viikatteella kaadetaan heinää!
Onko Antti Kantola käynyt Uppokasteella? Vai omko Hän Luttari Pastori? Yleensä Oikeat Lutterilaiset Pastorit ovat sivistyneitä! A K. sivistää itseään Jobin kirjalla.
Antti kantolaa kiusaa Kolmen Enkelin sanoma, Joka on ilmestys kirjassa. Siinä kehoitetaan antamaan kunnia Jumalalle, Joka on tehnyt taivaan ja maan avaruuden ja vetten lähteet?
Kysymys mitä tässä julistuksessa on vikana? Eikö mielestäsi kunnia kuulukaan Jumalalle? Eipä tietenkään Kesarillehan sinä kunniasi annat!Jaak. 1:26
Jos joku luulee olevansa jumalanpalvelija, mutta ei hillitse kieltään, vaan pettää sydämensä, niin hänen jumalanpalveluksensa on turha.
Jaak. 3:6
Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä.
Varoitan toistamiseen siitä, että sanot saatanan työksi sitä, kun minun rakas Isäni tekee terveeksi seurakunnan keskellä - aivan kuten Isä Sanassa KÄSKEE ja niin monissa kohdin.
KUN Jeesuksen nimessä parannetaan, niin se usein tuo ihmisen ensi kertaa myös Jumalan yhteyteen.
Näin kävi jo Jeesuksen maanpäällisessä toiminnassa. Todella tärkeä merkki Jlan läsnäolosta tuo terveeksitekeminen.
JEESUS PARANTAA HENGEN, SIELUN JA RUUMIIN !!!
Joh 9. luku (Ilmestyskirjan kirjoittaja)
1 Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.
2 Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?"
3 Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki.
4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.
5 Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."
6 Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen
7 ja sanoi hänelle: "Mene ja peseydy Siiloan lammikossa" -se on käännettynä: lähetetty. -Niin hän meni ja peseytyi ja palasi näkevänä.
8 Silloin naapurit ja ne, jotka ennen olivat nähneet hänet kerjääjänä, sanoivat: "Eikö tämä ole se, joka istui ja kerjäsi?"
9 Toiset sanoivat: "Hän se on", toiset sanoivat: "Ei ole, vaan hän on hänen näköisensä". Hän itse sanoi: "Minä se olen".
10 Niin he sanoivat hänelle: "Miten sinun silmäsi ovat auenneet?"
11 Hän vastasi: "Se mies, jota kutsutaan Jeesukseksi, teki tahtaan ja voiteli minun silmäni ja sanoi minulle: 'Mene ja peseydy Siiloan lammikossa'; niin minä menin ja peseydyin ja sain näköni".
12 He sanoivat hänelle: "Missä hän on?" Hän vastasi: "En tiedä".
13 Niin he veivät hänet, joka ennen oli ollut sokea, fariseusten luo.
14 Ja se päivä, jona Jeesus teki tahtaan ja avasi hänen silmänsä, oli sapatti.
15 Niin myöskin fariseukset kysyivät häneltä, miten hän oli saanut näkönsä. Ja hän sanoi heille: "Hän siveli tahtaan minun silmilleni, ja minä peseydyin, ja nyt minä näen".
16 Niin muutamat fariseuksista sanoivat: "Se mies ei ole Jumalasta, koska hän ei pidä sapattia". Toiset sanoivat: "Kuinka voi syntinen ihminen tehdä senkaltaisia tunnustekoja?" Ja he olivat keskenänsä eri mieltä.
17 Niin he taas sanoivat sokealle: "Mitä sinä sanot hänestä, koskapa hän avasi sinun silmäsi?" Ja hän sanoi: "Hän on profeetta".
18 Mutta juutalaiset eivät uskoneet hänestä, että hän oli ollut sokea ja saanut näkönsä, ennenkuin kutsuivat sen näkönsä saaneen vanhemmat
19 ja kysyivät heiltä sanoen: "Onko tämä teidän poikanne, jonka sanotte sokeana syntyneen? Kuinka hän sitten nyt näkee?"
20 Hänen vanhempansa vastasivat ja sanoivat: "Me tiedämme, että tämä on meidän poikamme ja että hän on sokeana syntynyt;
21 mutta kuinka hän nyt näkee, emme tiedä; emme myöskään tiedä, kuka on avannut hänen silmänsä. Kysykää häneltä; hänellä on kyllin ikää, puhukoon itse puolestansa."
22 Näin hänen vanhempansa sanoivat, koska pelkäsivät juutalaisia. Sillä juutalaiset olivat jo sopineet keskenään, että se, joka tunnusti hänet Kristukseksi, oli erotettava synagoogasta.
23 Sentähden hänen vanhempansa sanoivat: "Hänellä on kyllin ikää, kysykää häneltä".
24 Niin he kutsuivat toistamiseen miehen, joka oli ollut sokea, ja sanoivat hänelle: "Anna kunnia Jumalalle; me tiedämme, että se mies on syntinen".
25 Hän vastasi: "Onko hän syntinen, sitä en tiedä; sen vain tiedän, että minä, joka olin sokea, nyt näen".
26 Niin he sanoivat hänelle: "Mitä hän sinulle teki? Miten hän avasi sinun silmäsi?"
27 Hän vastasi heille: "Johan minä teille sanoin, ettekä te kuulleet. Miksi taas tahdotte sitä kuulla? Tahdotteko tekin ruveta hänen opetuslapsiksensa?"
28 Niin he herjasivat häntä ja sanoivat: "Sinä olet hänen opetuslapsensa, mutta me olemme Mooseksen opetuslapsia.
29 Me tiedämme Jumalan puhuneen Moosekselle, mutta mistä tämä on, sitä emme tiedä."
30 Mies vastasi ja sanoi heille: "Sehän tässä on ihmeellistä, että te ette tiedä, mistä hän on, ja kuitenkin hän on avannut minun silmäni.
31 Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.
32 Ei ole maailman alusta kuultu, että kukaan on avannut sokeana syntyneen silmät.
33 Jos hän ei olisi Jumalasta, ei hän voisi mitään tehdä."
34 He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Sinä olet kokonaan synneissä syntynyt, ja sinä tahdot opettaa meitä!" Ja he ajoivat hänet ulos.
35 Ja Jeesus sai kuulla heidän ajaneen hänet ulos; ja hänet tavatessaan hän sanoi hänelle: "Uskotko sinä Jumalan Poikaan?"
36 Hän vastasi ja sanoi: "Herra, kuka hän on, että minä häneen uskoisin?"
37 Jeesus sanoi hänelle: "Sinä olet hänet nähnyt, ja hän on se, joka sinun kanssasi puhuu".
38 Niin hän sanoi: "Herra, minä uskon"; ja hän kumartaen rukoili häntä.
39 Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi".- jo tämänkin foorumin?
Uranius kirjoitti:
Kyllä olen seurannut noita maailman laajuisia Parannus operaatioita, joissa näkyy sielun vihollisen kaatamis operaatiot. Paljon mahdollista on tämä sielun vihollisen parannus methodit. Kun saarnaaja vain takkiaan heilauttaa, niin kansaa kaatuu niinkuin viikatteella kaadetaan heinää!
Kysymys mitä tässä julistuksessa on vikana? Eikö mielestäsi kunnia kuulukaan Jumalalle? Eipä tietenkään Kesarillehan sinä kunniasi annat!Tuohan on suoraan satanistien oppikirjoista
>
Niin no paljastaahan nimimerkin valintakin sen
- Voimalla ===
Saatanan: Onhan Raamatun mukaan Saatanalla hallussaan mahtavat voimat. Ehdottomasti Saatana pystyy myös parantamaan, koska hänellä on myös suuri viisaus takanaan, Joten Antti Kantola voi parantua Saatanan voimalla.
Mutta kuuntelepa radio Deistä arkisin klo 21 ja 6 opetusta Jobin kirjasta. Kuule ja usko - niin pelastus on sinua lähempänä kuin luuletkaan!
Job 42:7
Mutta senjälkeen kuin Herra oli puhunut Jobille nämä sanat, sanoi Herra teemanilaiselle Elifaalle: "Minun vihani on syttynyt sinua ja sinun kahta ystävääsi kohtaan, koska ette ole puhuneet minusta oikein niinkuin minun palvelijani Job.
Ps. 31:18
(31:19) Mykistykööt valheen huulet, jotka puhuvat vanhurskasta vastaan röyhkeästi, ylpeästi ja ylenkatseellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594