Mukavasti menee rikkailla

onnen pekka

Olen selvästi vaurastunut viimeisten vuosien aikana. Kiitos nykyisten hallitusten! Mukava kun pääomatuloverotukseni on nykyiset 28%. Lisäksi voin vähentää kaikki korkomenoni pääomatuloista. Verotukseni on roimasti pienentynyt ja niinpä ylimääräistä rahaa on alkanut jäämään reilusti. Nyt kun ei enää ole varallisuuusveroakaan, olenkin ajatellut ostaa luxuryhuvilan Espanjasta. Tosin poden hieman huonoa omaatuntoa lisääntyneestä vauraudestani, josko se olisi poissa maamme vähäosaisilta. No ehkä he suovat minulle tämän vaurauden, olenhan sentään mukava mies. Ja enhän unohda näitä köyhiä siellä Espanjassakaan, ovat aina mielessäni. Kuitenkin nyt olen ajatellut toimenpiteitä, miten siirtelen verottomasti uuden perintöverotuksen suoman vapauden turvin omaisuuttani jälkipolvelle verottamasti pikkuhiljaa. Ja onhan minulle vielä lisää tulossa verohelpotuksia, kun saan firmani vielä siirtää verottomasti perillisilleni. Ehkä minun on vielä ostettava sieltä Eiran rannasta joku huvila ja istuttava terassilla ja otettava pieni konjakki sikarin kera ajatellen miten hyvin on armaassa Suomessamme asiat.

7

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oi maamme oi

Köyhiä ja vähäosaisia ei kohta Suomessa ole, koska ne ovat kuolleet. Köyhillä ei enää ole elämisen edellytyksiä Suomessa. Köyhillä ei ole enää edes arvauskeskuksissa varaa hoitaa terveyttään ja sairauksiaan ja kuolema on köyhän parasta lääkettä ja tätä päivää Suomessa. Köyhien sairauksen arvauskeskuksien maksuja on tämä nykyhallitus korottanut ja asettanut köyhille muitakin maksutaakkoja.

• koti

Paska maa Suomi,kun täällä on vain hiukan parempi,kuin missään muualla.Täällähän elää porskuttelee,vaikkei viitsi tehä töitä

• herrojen perässä
        koti kirjoitti:

Paska maa Suomi,kun täällä on vain hiukan parempi,kuin missään muualla.Täällähän elää porskuttelee,vaikkei viitsi tehä töitä

Talousrikos kannattaa aina, kun niistä ei saada selvitettyä kuin murto-osa. Nykyään jahdataan vain köyhiä. Haastemiehet ja poliisit eivät saa etsintäkuulutettuja kiinni. TV- lupatarkustuksiin näillä virkamiehillä on kyllä aikaa. Luulisi että päävirassa olisi riittävästi työtä, mutta ei. Kaikki epäillyt sosiaaliturvan väärinkäytökset kyllä viedään käräjille. Nämä epäillyt eivät saa edes oikeusapua, kun juttu on muka liian vähäpätöinen.

Itsehän päättäjät näyttävät esimerkkejä. Kansanedustajan oletetaan olevan tietämätön mistään. Kansanedustajaa ei voida tuomita mistään rikoksesta, mikä liittyy edustajantoimeen. Miksi ei ole puututtu mm. Kanervan taksimatkoihin yöravintoloihin, Lehtomäen kulukorvausten väärinkäyttöön. Ja millä oikeudella tämä Rosa Meriläisen puliso veloittaa valtiota internetyhteyksistään.

• maassa nimeltä takapajulako

Ei tänne kyllä köyhät viitsi jäädä asustamaan,
        tänne euroopan takapajulaan, jo villiksi
        länneksi vajonneeseen maahan, jossa ei
        enää edes lainsäädäntö sanaa tunneta.

Sekin hukkui, mihin? Rikkaiden taskuihinko.

No, me köyhät lähdemme.

Mutta miten teidän rikkaiden rikkaus sitten menee...meneekö se huimaa vauhtia ylös päin
        vai hyvänen aika alas päin, kun ei ole
        meitä köyhiä joilta ottaa viimeisetkin
        centit pois.

Tehdään niin, että te rikkaat jäätte Suomeen,
        me köyhät lähdemme pakolaisiksi muihin maihin,
        saamme sitten uudet kalustetut hienot asunnot,
        ruuat, vaatteet ilmaiseksi ja kaikkea kivaa
        lisäpalveluksia.

Näimme me teemme, että saatte olla täällä Euroopan takapajulassa kultaa hohtaen
        joka paikka.

Eli me köyhät mielellämme nousemme kyykystä ja otamme jalat alle ja lähdemme, et silleen.

Te rikkaat voitte sitten ryöstää toinen toisianne, ja aina putoo yksi rikas köyhäksi.
        Mutta miten te rikkaat selviätte ja osaatte
        elää köyhyydessä sitten kun se kohtalo tulee
        omalle kohdalle >KÖYHYYS< Mieti hiukan etukäteen -
        maalaile mielessäsi moista miten
        voisit elää esim. 360 €:lla kuukaudessa,
        kantsii funtsata hiukan etukäteen,
        et sit tuo järki pysyy päässä kun tuo
        kohtalo osuu vuorostaan sun kohdalle.

Niin, mikähän on lopputulos RIKKAILLA ilman
        köyhiä...mietipä miksi köyhyyttä pitää
        pitää väkisin yllä ja kaataa ihmisten talous eli
        tehdä tarkoituksella kansalainen köyhäksi.
        Miksi? Mikä taka-ajatus tuossa on?

Ja RIKKAAT RIKASTUVAT MIKSI ?

Ja KÖYHÄT KÖYHTYVÄT MIKSI ?

Ja RIKKAAT KÖYHTYVÄT LOPUKSI MIKSI?

• En tiedä ...

Tämä maa on sairastunut rahakkaiden ahneuteen ...

• lexus

minulla on kaikki mitä tarvitsen . paitsi näiden kimi räikkösten ,ja tuupeli jääkiekko poikien . ja elvis ym : n jälkeen . suomalainen mulkkukansa äänesti napakasti taas oikeistoa. MIHIN TÄMÄ MULKKUKANSA LUULEE MENEVÄNSÄ ???TÄMMÖISELLE MULKKUKANSALLE NIINKUIN AMERIKKALAISILLE JO KOKO MAAILMA NAURAA, PAITSI AMERIKKALAISTUNUT SUOMEN NIEMI. KANSA PASKA, MUTTA MAA HYVÄ. kirjoittanut: vittuako nämä kokoomuslaiset tuovat suomeen kusta ,jota nämä paskapäät eivät ymmärrä.

• kivaa katella

kun punikkeja oikein vituttaa!

Ihana viikonloppu muuten tulossa, nauttikaa kesän viimeisistä päivistä hyvät ihmiset, niin punikit kuin lahtarit, niin rikkaat kuin koyhät! Älkää aina vinkuko!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1227
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe