Brooke bikineissään

öhöm..

14

2769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ritke forrester
    • !!!

      ny, ikäisekseen sutjakassa kunnossa ja täysin esiintymiskelpoinen!!

    • Odota vaan

      No katsotaan sitten missä kunnossa itse olet 46-vuotinaana.

      Eikö ihmisellä ole lupa vanheta?

    • varmasti parempi

      kuntoinen kuin sinä itse, tai moni muu hänen ikäisensä. Brooke on kaunis nainen ja vain kateelliset syynää hänen pikku silmäryppynsä tms.!

      • Katherine Kelly

        Brooke on aivan upea noissa uimapukukuvissa, paljon kauniimpi kun moni nuorempi nainen.
        Hyvä body, kauniit kasvot.
        Eikä hän ole ryppyinen, ne on ilmejuonteita! Ja niitä nyt voi olla vaikka 3-kymppisellä!


      • mä ite olen
        Katherine Kelly kirjoitti:

        Brooke on aivan upea noissa uimapukukuvissa, paljon kauniimpi kun moni nuorempi nainen.
        Hyvä body, kauniit kasvot.
        Eikä hän ole ryppyinen, ne on ilmejuonteita! Ja niitä nyt voi olla vaikka 3-kymppisellä!

        40 vuotias, olen läski ja makkaraa riittää vaikk makkaratehtaaseen.

        Ärsyttää kun joku viittii mainita Brooken parista pienensievästä rytystä silmien ympäril tai vaikka sen vatsalihakset ny vähä rytys oisivatkin (meinaa niitä kuvia), mul on makkaraa vaikka koko pataljoonalle, Brooke on tosi nätti pikku ryppynsäkin kanssa! = kukaan ei oo täydellinen, ei filmitähti, ei tavallinen pulliainen ja kaikki me ollaan ihmisiä ja kaikkia meitä rakastetaan ollaan sitten tähtiä tai ei.

        Koitan kai sanoo että ... noh... MITÄ VITUN VÄLII JOS BROOKEL NY YKS LIHAS ROIKKUISKIN, IHMINEN SE ON SEKIN SAAKUTTI VIEKÖÖN!

        = M I E H E T! KATEELLISET! ARGH!!!!!


    • cooool

      Aika herkku on Brooke, vaikka itse olenkin vasta 31v mies :)

      • ...vaan KKL

        Älkäähän nyt taas sekoittako Brookea ja KKL:ää keskenään. Noissa bikinikuvissahan esiintyy nimenomaan Katherine Kelly Lang eikä Brooke, joka ei edes ole todellinen ihminen :)


      • kantsii vanhettua luonnolli...
        ...vaan KKL kirjoitti:

        Älkäähän nyt taas sekoittako Brookea ja KKL:ää keskenään. Noissa bikinikuvissahan esiintyy nimenomaan Katherine Kelly Lang eikä Brooke, joka ei edes ole todellinen ihminen :)

        No,kyllä Brooke on hyvänäköinen iäkseen!
        heh! ihan naurettavaa haukkua brooken kroppaa nainen on säilynyt hyvin,paremman näköinen kuin moni 20 vuotias pimu!
        Nainen saa vielä kenet tahansa miehen jos haluaisi vaikka jo 47 v on!

        Haukkukaa tota tayloria siinä onkin haukkumista ihan oudon näköiseksi antanut itseään muovata ja botokxia poskissakin ihan liikaa huulet kuin ankalla ankka naama! kwek kwek!
        tissit liian kireän näköiset kehossa aivan kuin sinne olisi työnetty kaksi jalkapalloa liian matalalle! ei sovi noin laihalle kropalle!


        ja ps: menin katsomaan brooken bikini kuvia mutta,siellä brooke on hameessa? ja mun kone meni heti lukkoon!
        voisko joku antaa oikean linkin tosta brooken bikini kuvasta?


      • rullaa alas
        kantsii vanhettua luonnolli... kirjoitti:

        No,kyllä Brooke on hyvänäköinen iäkseen!
        heh! ihan naurettavaa haukkua brooken kroppaa nainen on säilynyt hyvin,paremman näköinen kuin moni 20 vuotias pimu!
        Nainen saa vielä kenet tahansa miehen jos haluaisi vaikka jo 47 v on!

        Haukkukaa tota tayloria siinä onkin haukkumista ihan oudon näköiseksi antanut itseään muovata ja botokxia poskissakin ihan liikaa huulet kuin ankalla ankka naama! kwek kwek!
        tissit liian kireän näköiset kehossa aivan kuin sinne olisi työnetty kaksi jalkapalloa liian matalalle! ei sovi noin laihalle kropalle!


        ja ps: menin katsomaan brooken bikini kuvia mutta,siellä brooke on hameessa? ja mun kone meni heti lukkoon!
        voisko joku antaa oikean linkin tosta brooken bikini kuvasta?

        rullaa sivua alas, oli muutenkin sivu vaihtunut, näköjään nyt sivulla 3

        http://forum.mokkels.nl/7-buitenlandse-mokkels/1065-katherine-kelly-lang-page3.html


      • hieno kroppa
        rullaa alas kirjoitti:

        rullaa sivua alas, oli muutenkin sivu vaihtunut, näköjään nyt sivulla 3

        http://forum.mokkels.nl/7-buitenlandse-mokkels/1065-katherine-kelly-lang-page3.html

        Kiitos,

        En löytänyt yhtään mitään vikaa..päinvastoin!
        hyvä atleettinen kroppa 47 vuotiaalle naiselle!
        joissakin kuvissa korppa kuin 25 v vuotiaalla!ja 25 vuotiaitakin joilla '' olisi '' tuollainen kroppa niitäkin on harvassa,ja yrittäkää itse säilyä noin kauan noin hyvin!

        Täällä sama kroppa kuin brookella.. sattumalta olen saman ikäinenkin :D ei me kaikki naiset olla vanhan näköisiä jos 50 v lähestynee ;D


        tais alkuperäinen olla vaan mustis ;))))


      • Brookea
        hieno kroppa kirjoitti:

        Kiitos,

        En löytänyt yhtään mitään vikaa..päinvastoin!
        hyvä atleettinen kroppa 47 vuotiaalle naiselle!
        joissakin kuvissa korppa kuin 25 v vuotiaalla!ja 25 vuotiaitakin joilla '' olisi '' tuollainen kroppa niitäkin on harvassa,ja yrittäkää itse säilyä noin kauan noin hyvin!

        Täällä sama kroppa kuin brookella.. sattumalta olen saman ikäinenkin :D ei me kaikki naiset olla vanhan näköisiä jos 50 v lähestynee ;D


        tais alkuperäinen olla vaan mustis ;))))

        tässä hiljattain sarjassa?


      • on myös
        kantsii vanhettua luonnolli... kirjoitti:

        No,kyllä Brooke on hyvänäköinen iäkseen!
        heh! ihan naurettavaa haukkua brooken kroppaa nainen on säilynyt hyvin,paremman näköinen kuin moni 20 vuotias pimu!
        Nainen saa vielä kenet tahansa miehen jos haluaisi vaikka jo 47 v on!

        Haukkukaa tota tayloria siinä onkin haukkumista ihan oudon näköiseksi antanut itseään muovata ja botokxia poskissakin ihan liikaa huulet kuin ankalla ankka naama! kwek kwek!
        tissit liian kireän näköiset kehossa aivan kuin sinne olisi työnetty kaksi jalkapalloa liian matalalle! ei sovi noin laihalle kropalle!


        ja ps: menin katsomaan brooken bikini kuvia mutta,siellä brooke on hameessa? ja mun kone meni heti lukkoon!
        voisko joku antaa oikean linkin tosta brooken bikini kuvasta?

        synnyttänyt kolme lastakin,upea nainen!


    • on se

      On se aika kinkku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      302
      3508
    2. 204
      2971
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      235
      2015
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1435
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe