Sapatti pyhittää ihmisen, kuten kolme enkeliä kirjoitti. Kuitenkin, koska sapatti on tarkoitettu vain juutalaisia varten, me pakanaraukat jäämmekin tämän pyhityksen ulkopuolelle. Tässähän meneekin ihan sormi suuhun. Mikä nyt neuvoksi, ei kai auta muuta kuin kääntyä juutalaisuuteen?
Vastaukset 2
- totuutta
Silloin kun sapatti annettiin, ei ollut yhtään juutalaista. Aadam ei tietääksen ollut juutalainen ja vietti kuitenkin sapattia Jeesuksen seurassa viikottain. Miksi kääntyisit juutalaisuuteen? Ei juutalaisuus pelasta. Mooseksen aikana pelastui vain ne jotka uskoivat Jeesukseeen vapahtajanaan. Aadam pelastuu vain uskosta Jeesukseen. En siis ymmärrä miksi kääntyisit juutalaisuuteen kun sapatti kuitenkin on annettu jokaista ihmistä varten(Jeesuksen sanojen mukaan!). Ihmiseksi sinun tulisi kääntyä, niin silloin sapatti on sinua varten!
- Sinua huippaa
Jopas päässäsi vispaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4011064- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t179963- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618