Iltalehden lukijat ovat valinneet kuumimmat ammattilaiset. Mikä ammatti sinun mielestäsi on hot ja miksi?
Mikä ammatti on hot
5
581
Vastaukset
- ikäävää hminen
saunottaja, oto pizzakokki.
- ikäävää hminen
!!!!!!
- Vanha vitsi
kaikilla lorvailijoilla jo kautta aikojen niin että kesällä oltaisiin opettajia ja talvella sisävesilaivan kapteeneja :)
Ihan siitä syystä ettei tarvitsisi tehdä mitään ja palkka juoksee. on hotteja. Asettavat itsensä monille vaaroille alttiiksi hoitaessaan tehtäviään ja pelastaessaan ihmisiä ja eläimiä. Kuinka he uskaltavatkaan kaahata niin lujaa painavilla paloautoillaan. Jarrutusmatkatkin on ihan eri luokkaa kuin tavallisilla kuorma-autoilla. He näkevät elämän kirjon laidasta laitaan, syntymästä kuolemaan ja kaikki siltä väliltä. Kunto pitää olla todella hyvä. Sammutuksissa savusukeltajilla on painavat happilaitteet, suojavarusteet ja paloletkut ja ne päällä pitää kiivetä moniakin kerroksia.
Asfalttimiehet on myös hotteja. Mikä ilo he ovatkaan silmille ruskettuneine paljaine ylävartaloineen tien päällä.
Miesten näkökannasta veikkaan että sexyin ja hotein ammatti lienee sairaanhoitaja ja lentoemäntä.
Kaiken yllämainitun lisäksi, kaikkien ammattikuntien panos on tärkeää. Heitä kaikkia tarvitaan teki he mitä tahansa. Muuten nämä rattaat ei pyöris.- ammatti ei ole hot
ellei sen tekijä ole ammattiinsa paneutunut osaaja. Minua siis viehättää ihminen, joka osaa ammattinsa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247