Olen 20v ja yritän tonnin lainaa ottaa. Kysymyksiä on kaksi:
1) Minkä takia Ellos hylkää online-hakemukseni noin viidessä sekunnissa vaikka kaikki tiedot on kunnossa, luottotiedot puhtaat, 2000e/kk tulot ja haen pienintä mahdollista lainasummaa?
2) Mikä olisi koroista riippumatta korvaaja Ellokselle, kun tosiaan olen alle 21v ja pankista en saa?
Mikä kun Ellos ei anna?
21
23455
Vastaukset
- Velkakierre
1. Ellos tietää ehkä tilanteestasi enemmän kuin itse haluat myöntää. Ei se ole velanantajankaan kannalta edullista että lainat menevät perintään.
2. Pistät noista 2000 euron tuloistasi 200 euroa kuussa säästöön. Tammikuussa sinulla on tonni koossa etkä enää tarvitsekaan lainaa. Ai ettei onnistu? Miten sitten lainanmaksu onnistuisi?- elllos prkl=(
1. Tilanne on yksinkertaisesti sellainen, että on 2000e pankkilaina, muttei mitään muita rasitteita. Pikavippejä ym en ole koskaan ottanut mutta siihenhän tämä vaikuttaa menevän nyt. Eihän Ellos mistään saa tietää että minulla on pankkilaina (tuskin ne sitä ainakaan 5 sekunnissa automaatin avulla selvittävät), ja mitä muita hiton syitä siinä voi olla? Tosiaan tuo vastaus tulee niin nopeasti ettei siinä ajassa kukaan ehdi edes lukea koko hakemusta läpi.
2. Sitä rahaa tarvitsisi tosiaan parin viikon sisään eikä tammikuussa. Seuraava palkka vasta 1,5kk päästä. - Velkakierre
elllos prkl=( kirjoitti:
1. Tilanne on yksinkertaisesti sellainen, että on 2000e pankkilaina, muttei mitään muita rasitteita. Pikavippejä ym en ole koskaan ottanut mutta siihenhän tämä vaikuttaa menevän nyt. Eihän Ellos mistään saa tietää että minulla on pankkilaina (tuskin ne sitä ainakaan 5 sekunnissa automaatin avulla selvittävät), ja mitä muita hiton syitä siinä voi olla? Tosiaan tuo vastaus tulee niin nopeasti ettei siinä ajassa kukaan ehdi edes lukea koko hakemusta läpi.
2. Sitä rahaa tarvitsisi tosiaan parin viikon sisään eikä tammikuussa. Seuraava palkka vasta 1,5kk päästä.Taidat olla syystä tai toisesta Elloksen mustalla listalla. On kieltämättä luottokelpoisuuden kannalta epäilyttävää, että jatkuvaa palkkatuloa saava joutuu ottamaan tonnin tai kahden lainoja jo ennen kuin ehtii maksaa edelliset pois. Se on osoitus yli varojen elämisestä joka aikanaan vie maksuvaikeuksiin. Pikavipit ovat seuraava askel kohti konkurssia.
Pistä se kuukausisäästöohjelma käyntiin edes nyt, jotta ei enää ensi vuonna tarvitse olla polvillaan heti rahantarpeen sattuessa. Vai onko lyhennysohjelma jo niin tiukka, ettei ylimääräistä jää? Siinä tapauksessa ei voi muuta toivottaa kuin Herran siunausta. - ellos prkl=(
Velkakierre kirjoitti:
Taidat olla syystä tai toisesta Elloksen mustalla listalla. On kieltämättä luottokelpoisuuden kannalta epäilyttävää, että jatkuvaa palkkatuloa saava joutuu ottamaan tonnin tai kahden lainoja jo ennen kuin ehtii maksaa edelliset pois. Se on osoitus yli varojen elämisestä joka aikanaan vie maksuvaikeuksiin. Pikavipit ovat seuraava askel kohti konkurssia.
Pistä se kuukausisäästöohjelma käyntiin edes nyt, jotta ei enää ensi vuonna tarvitse olla polvillaan heti rahantarpeen sattuessa. Vai onko lyhennysohjelma jo niin tiukka, ettei ylimääräistä jää? Siinä tapauksessa ei voi muuta toivottaa kuin Herran siunausta.Muistan, että yritin ottaa Ellokselta lainaa silloin vuosi takaperin (ja menin sitten pankkiin kun Ellokselta ei herunut). Silloinkin kävi tämä sama, hylky 5 sekunnissa, enkä voinut mitenkään olla millään mustilla listoilla kun en ollut koskaan eläessäni ottanut lainaa yhtään mistään
- ollut
elllos prkl=( kirjoitti:
2. Sitä rahaa tarvitsisi tosiaan parin viikon sisään eikä tammikuussa. Seuraava palkka vasta 1,5kk päästä.täyttä vuotta samassa työpaikassa.. Se on yksi kriteeri.Se tonni kuullostaa typerältä hakea.Ei 2000 eur/kk hae elloksellta rahaa. korko 25% Kaikkien kulujen jälkeen.se kertoo jotain,..siis sinusta...
- MarisaO
Toiset pankit, hetilainaa (parempi kuin ellos!!!) svefocollector, halens, celbess vai oliko se cellbes, indeluotto (on nykyään tosi nopea),ostosraha,..... nää nyt tuli mieleen
- kokeileva kati
Ei ole muuten Indeluottokaan mainoksensa veroinen; lupaa vastauksen heti, mutta reilu viikko siinäkin meni.Yhteistä kaikille näille isompaa luottoa lupaaville firmoille on se, että ne eivät todellakaan anna luottopäätöksiä nopeasti,saatikka edes niitä isoja summia mitä lupaavat.Mainokset ovat täyttä huijausta.
- yksi pöllö
kokeileva kati kirjoitti:
Ei ole muuten Indeluottokaan mainoksensa veroinen; lupaa vastauksen heti, mutta reilu viikko siinäkin meni.Yhteistä kaikille näille isompaa luottoa lupaaville firmoille on se, että ne eivät todellakaan anna luottopäätöksiä nopeasti,saatikka edes niitä isoja summia mitä lupaavat.Mainokset ovat täyttä huijausta.
Mulle ainakin tuli indeluoton vastaus näytölle n. 30 sek. sen jälkeen kun laitoin hakemuksen. Taisin tosin kirjautua noilla pankin tunnuksilla (kylläkin OP:n), että mahtoiko johtua sitten siitä.
- Eräs vain
Mastercard-kortti, joustoluotto, käyttöluotto, aktiiviraha, balanssiluotto tms. pankistasi riippuen.
Tätä telkkarissa mainostavat http://www.gemoney.fi/default____343.aspx?source=adwords
Ostin muuten tuolla GE moneylla ekan uuden auton... - ***
ensin sanot, että et saa pnakista, koska olet alle 21?! Seuraavassa viestissä kuitenkin kerrot sinulla pankkilainaa pari tonttua olevan... sait sen eka kerralla kun ellos ei antanut... Nyt tässä jotenkin juoni sotkeentuu...
Jos pankista olet jo saanut, niin miksi ihmeessä et voisi saada lisää? Kyllä parin tonnin kuukausitulolla saa lisälainaa jos hoitaa jo aikaisempaakin lainaa kunnolla.- ellos prkl=(
Tarkoitin, että en saa esim. ostosrahaa tai muita elloksen kilpailijalainoja, koska niissä on ikärajana se 21. Ellos on melkein ainoa mikä antaa alle 21v, indeluottohan on tunnetusti kusetusta.
Mutta niin, saako pankista muka lisälainan jos edellinen on maksettu ajallaan mutta velkaa vielä jotain 75% jäljellä? hitto, pitää vissiin kokeilla :o - ***
ellos prkl=( kirjoitti:
Tarkoitin, että en saa esim. ostosrahaa tai muita elloksen kilpailijalainoja, koska niissä on ikärajana se 21. Ellos on melkein ainoa mikä antaa alle 21v, indeluottohan on tunnetusti kusetusta.
Mutta niin, saako pankista muka lisälainan jos edellinen on maksettu ajallaan mutta velkaa vielä jotain 75% jäljellä? hitto, pitää vissiin kokeilla :osulla ei oo velkaa jäljellä kun 1500 ja kaikki asiat kunnossa niin miksi ihmeessä et voisi uutta saada??? Etkö ryökäle ole edes pankista kysynyt vaan menit Ellokselle surffaamaan. Hyi, tuhma olet! ;o) Onneksi ei onnistunut. Et kai ollut vielä riittävän rappiolla saadaksesi Elloslainaa =D Kysy aina ensin omasta pankista ja mahdollisesti kilpailevat tarjoukset muilta pankeilta. Se on pikkusen halvempaa rahaa kun yksikään Elloksen tai muun vastaavan vippifirman laina! Heti aamusta puhelin käteen ja varaamaan aika omaan pankkiin! Kuka tietää vaikka minä olisin puhelimeen vastaamassa ;o)
- lienee käymättä
Lainaa ei saa mikäli asevelvollisuus on suorittamatta.
- Kihikihi
Voi mahoton, oot ihana! Nyt repesi tän illan parhaan naurut.
- Urmas45
Kihikihi kirjoitti:
Voi mahoton, oot ihana! Nyt repesi tän illan parhaan naurut.
Aijaa, mä vedin kyllä käteen.
- kihikihi
Urmas45 kirjoitti:
Aijaa, mä vedin kyllä käteen.
Huvinsa kullakin...
- muka
kunnossa ja haet kallista elloksen lainaa... Niinpä niin, kunnossapa hyvinkin...
- kallista rahaa!!
ja tonni?
Koeta järjesetellä raha-asiasi siten, että saat ne pysymään hanskassa.
Näissä tällaisissa kulutusluotoissa maksat kuluja ja korkoja ja kuluja ja korkoja - ja ennen pitkää olet aivan pulassa niiden kanssa.
harkitse.
ja suunnittele talouttasi. - murmur
1)Ellosta ei todennäköisesti kiinnosta kuin vakituiset/vanhat asiakkat.Extralaina on sama juttu,lupaavat vastauksen heti,mutta todellisuudessa ne eivät vastaa edes sähköpostitiedusteluihin.Tuntuu huijaukselta heidän mainoksensa.
2)Kokeile "Hetilainaa" tai GE-moneyta tai S-pankkia.- Vaikutuksen mittaaja
Eli ruotsalaisittain suomennettuna englannista, ANNA RAHAA. Antaa mitä antaa, minua ei kiinnosta sekään. Tunnen jenkeistä tyyppejä, jotka eivät siihen konglomeraatioon koskisi pitkällä tikullakaan, ellei olisi pakko. He ovat kuulemma tilanneet erikoispitkiä tikkuja Kiinasta.
Mulla on Nordean joustoluottoa jäljellä joku 1500 ja kyselevät, ottaisinko lisää. Maksuerä ei päätä huimaa, edes nyt kun oon sovittelupäivärahalla eli osa-aikatyöttömänä. jos niinkuin nopea laina kiinnostaa, eikä luottotietomerkintöjä ole.
- lainaaja1
miksi et hae lainaa pankista?.ja jos pankki ei myönnä sinulle lainaa hyvä paikka on lainaaja.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295