Levyä käyttöön

W2000

Mulla on W2000 partition koko 136G ja levyllä on vielä aikaspaljon käyttämätöntä tilaa partitioimatta. Miten saan tuon lisätilan käyttöön mun W2000 discmanager ei sitä tunnista?

5

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

Sitten pitäisi loppuosakin näkyä.

• asennettu

No 4 paketti on asennettuna mutta eipä auta.

• zxcvbnm

• vähän
        zxcvbnm kirjoitti:

http://www.48bitlba.com/enablebiglbatool.htm

Tietysti voi myös olla ettei emolevy tue 48-bittistä levynosoitusta.

Kiitosta vaan, nyt näkyy loppukin levystä Wintoosan omassa disk managerissa.

MUTTA saisikohan olemassaoelvan partition jotenkin laajennettua käyttämään koko loppuosa levystä?
        (käyttämättä on 53G)

• Waka Wanha
        vähän kirjoitti:

Kiitosta vaan, nyt näkyy loppukin levystä Wintoosan omassa disk managerissa.

MUTTA saisikohan olemassaoelvan partition jotenkin laajennettua käyttämään koko loppuosa levystä?
        (käyttämättä on 53G)

Gparted on hyvä ilmaisohjelma, jolla voit alustaa ja yhdistää ja muutenkin käsitellä osiota. Starttaa CD-levyltä käynnistettäessä. Maksullinen Partition Mgic on myös hyvä.

Mikähän levy sinulla on, kun käytössä on 136 ja vapaana 53, eli yhteensä 199?

Itse kyllä toimisin ihan toisin päin. Varaisin Windowsille ja ohjelmille max 15 Gb ja tekisin 2-4 osiota muihin tarkoituksiin. Jotkut jopa panevat Widowsin ihan omalle osiolleen ja ohjelmatkin toiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59