CHAT ja IRC - palstalla mielenkiintoista

Jermuxi

käväisin Hakkiksella kurkkaan ja siellä oli joku laittanut kopion 40 sättimestä...Tsiisus mitä sontaa. Sellaisen sisällön peräänkö sitä sitten kitistään, kun sätti ei toimi?????
Entäs, kun tuo porukka lähtee jonnekkin 40 risteilylle???

17

1109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No huh mitä skeidaa siellä olikin.

      Meinasin minäkin huutaa illalla Waffea apuun kun yritin mennä katsomaan sättiä enkä sinne päässyt. En ole kyllä sinne päässyt ennenkään.
      Luulen että jopa sexbaarissa on ruudulla fiksumpaa tekstiä.

      • Jermuxi tms.

        Ja siellä joku sanoi, että se on koko ajan samantyylistä...Ei olis ainakaan meitsillä ikävä, jos linjat takkuais.
        Vaikka kärjistetysti kirjuutinkin, niin tottakai periaatteena on, että linjojen pitää toimia ja siihen kannattaa kysyäkin vinkkiä. Perusteluni tälle vain olikin, että tuollaisen soopan takia ei tulis linjoja ikävä.


      • Jermuxi tms. kirjoitti:

        Ja siellä joku sanoi, että se on koko ajan samantyylistä...Ei olis ainakaan meitsillä ikävä, jos linjat takkuais.
        Vaikka kärjistetysti kirjuutinkin, niin tottakai periaatteena on, että linjojen pitää toimia ja siihen kannattaa kysyäkin vinkkiä. Perusteluni tälle vain olikin, että tuollaisen soopan takia ei tulis linjoja ikävä.

        vaikken sinne päässytkään. Hölmistyneenä olisinkin vaan katsellut moista meininkiä.

        Hitsi, mä oon oikeesti huolestunu...toivottavasti kaikki on kuitenkin ok...varmaan tiedät mitä tarkoitan.


      • Jermuxi tms.
        Mariet kirjoitti:

        vaikken sinne päässytkään. Hölmistyneenä olisinkin vaan katsellut moista meininkiä.

        Hitsi, mä oon oikeesti huolestunu...toivottavasti kaikki on kuitenkin ok...varmaan tiedät mitä tarkoitan.

        Marijetti...kaippa se huolestuminen on sinulle luonnollinen tunne, kun se taas osoittaa, että sulle näillä jutuilla on merkitystä....Hmmmmm..Meitsi ei taas sen enempiä tunteile...Kyllä se taas tästä etiäpäin kulkeepi.


      • Olisit vain huutanut apuun, olisin rientänyt palstaritarina neuvomaan sinua:)
        Mikäli et ole päässyt ennenkään, niin sinulla on joku asetus väärin, tai palomuuri ei päästä. Kuitenkin tuntuu oudolta, ettet sinne pääse.


      • Waffen-ss kirjoitti:

        Olisit vain huutanut apuun, olisin rientänyt palstaritarina neuvomaan sinua:)
        Mikäli et ole päässyt ennenkään, niin sinulla on joku asetus väärin, tai palomuuri ei päästä. Kuitenkin tuntuu oudolta, ettet sinne pääse.

        Poitsu kävi 'säätämässä' täällä jotain, en tiedä mitä teki, mutta kävin kokeilemassa tyhjässä sättihuoneessa ja pääsin sinne.
        Vaikka se oli tyhjä siinä ruudulla näkyi muutama viesti joskus aamupäivältä. Tiedätkö jääkö sinne ne aikaisemmat tekstit mitä sinne on kirjoitettu näkyviin pitkäksikin aikaa?

        Tiedän kyllä että olet sellanen palstaritari mutten viitsinyt enää viime yönä huudella sua jos olit vaikka nukkumassa tai sexpaarissa :).


      • Mariet kirjoitti:

        Poitsu kävi 'säätämässä' täällä jotain, en tiedä mitä teki, mutta kävin kokeilemassa tyhjässä sättihuoneessa ja pääsin sinne.
        Vaikka se oli tyhjä siinä ruudulla näkyi muutama viesti joskus aamupäivältä. Tiedätkö jääkö sinne ne aikaisemmat tekstit mitä sinne on kirjoitettu näkyviin pitkäksikin aikaa?

        Tiedän kyllä että olet sellanen palstaritari mutten viitsinyt enää viime yönä huudella sua jos olit vaikka nukkumassa tai sexpaarissa :).

        Kyllä sinne ne viimeiset kirjoitukset ruudulle jää. Ne peittyvät sitten uusien alle. Kiva kun sait sen vihdoista viimein toimimaan. Ei muuta kuin opettelemaan joku kerta sen käyttöä:)

        Nukkumassa taisin olla ja olinkin:)


    • Uusikko

      on ja missä semmonen palsta on?

      • Jermuxi tms.

        Chat ja Irc-palstan auki. Siitä heti chat-keskustelut..Siloin olet entisellä Hakkuuaukealla eli Hakkiksella. Siellä oli avaus 40 jutusta...
        Hakkis sai nimensä siitä, että me oltiin siellä joskus aikojen alussa aikaslailla paljon tapp...siis keskustelemassa asijallisesti.


      • Uusikko
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Chat ja Irc-palstan auki. Siitä heti chat-keskustelut..Siloin olet entisellä Hakkuuaukealla eli Hakkiksella. Siellä oli avaus 40 jutusta...
        Hakkis sai nimensä siitä, että me oltiin siellä joskus aikojen alussa aikaslailla paljon tapp...siis keskustelemassa asijallisesti.

        taas olen hitusta viisaampi, kiitoksia kahmalokaupalla =)


    • kirjuuttelit

      ihan itekses jutut ja paheksunnat. Siellä te nyt 40 sättäämässä vauvasta vaariin. :D

      • Jermuxi tms.

        Meitsiltä on siellä yksi rivi vastaus.
        Olitkos itse päässyt tuolle kopsatulle listalle???? Taidat olla siellä, kun tuollaisella jutulla yrität totuutta vesittää..Aijai, osu ja uppos!


    • Kurkkasin sinne pitkästä aikaa ja pahaa teki mihin alennustilaan vanha hyvä hakkis on vajonnut.:)
      Ennen mentiin sentään rimaa hipoen,ja välillä se putosi.

      Mitäs muuta jermulle kuuluu?

      • Jermuxi tms.

        Hakkiksen kohtalo harmittaa muitakin edelleen ja sille tartteis tehtä jotain.
        Rivassa mää meen eteenpäin koko ajan kauheeeeeella vauhtilla. Lomat oli ja meni ja nyt suunnittelen uusi metkuja uusille lomille.
        Entäs itse? Vieläkös sulla on pakoputki siihen mopoon etsinnässä?


      • Jermuxi tms. kirjoitti:

        Hakkiksen kohtalo harmittaa muitakin edelleen ja sille tartteis tehtä jotain.
        Rivassa mää meen eteenpäin koko ajan kauheeeeeella vauhtilla. Lomat oli ja meni ja nyt suunnittelen uusi metkuja uusille lomille.
        Entäs itse? Vieläkös sulla on pakoputki siihen mopoon etsinnässä?

        En vieläkään ole saanut hommattua putkea. Eturenkaan,lampunkehyksen ja muuta pientä ostin tänä kesänä. Siinä koko kesän saldo.

        Mutta hyvin se kulkee vielä. Ja renkaan vaihdon jälkeen pääsee motarilla ajamaan lujempaa, mikäli jaksaa etsiä konehuoneesta kaikki hevosvoimat esille:)


      • Jermuxi tms. kirjoitti:

        Hakkiksen kohtalo harmittaa muitakin edelleen ja sille tartteis tehtä jotain.
        Rivassa mää meen eteenpäin koko ajan kauheeeeeella vauhtilla. Lomat oli ja meni ja nyt suunnittelen uusi metkuja uusille lomille.
        Entäs itse? Vieläkös sulla on pakoputki siihen mopoon etsinnässä?

        Ja nyt käy kurkistamassa postiisi.


      • EllenxApi
        Jermuxi tms. kirjoitti:

        Hakkiksen kohtalo harmittaa muitakin edelleen ja sille tartteis tehtä jotain.
        Rivassa mää meen eteenpäin koko ajan kauheeeeeella vauhtilla. Lomat oli ja meni ja nyt suunnittelen uusi metkuja uusille lomille.
        Entäs itse? Vieläkös sulla on pakoputki siihen mopoon etsinnässä?

        ja miksi?

        Jotain Kohtalon Omaista kenties (?)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe