White toimi Jeesuksen lähettiläänä
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 22.8.2007 klo 19.23
Ellen White on työ on yksin Jumalasta.
Joka muuta väittää pitää Jumalan sanaa halpana ja vihaa nuhdetta laittomuudestaan.
Vastustaminen on yksin saatanasta joka vihaa Jumalaa ja hänen pyhää lakiaan ja erityisesti sapattia.
HUH HULLUUTTA
Sekä vanhan liiton, että uuden liiton profeetoista sanoo RAAMATTU - että erehtyväisiä ne. "Tavallisia ihmisiä, kuten mekin". On kammottava synti sanoa jonkun ihmisen työn olevan "yksin Jumalasta".
Ja profetian arvostelijoiden olevan - niin: yksin saatanasta. Todellakin humalaisen houkkamaista puhetta!
Sillä Jla KÄSKEE koetella kaikki profeetat.
1. Joh. 4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
JUMALA KOETTELEE YHÄ VALHEPROFEETTAIN KAUTTA!
2. Aik. 18:21
Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.
2. Tess. 2:11
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.
On ilman muuta selvää, että se profeetta, joka sallii, että hänet jopa nostetaan erehtymättömyyden korokkeelle - on väärä profeetta. Sinua koetellaan ainakin siin, että totteletko enemmän ihmistä ja oppia kuin Jumalaa.
Käsky on annettu: koetelkaa
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632