AARRE AARRE irtojakeita AARRE AARRE
Ethän loukkaannu, sinä kristittynä itseäsi pitävä, kun Jeesus sanoo sinua ja minua PAHAKSI!
Luuk 11:13 (Luuk 11:1-13):
Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"
Luuk 10:37 (Luuk 10:25-37) :
Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".
Luuk 10:42 (Luuk 10:38-42) :
Mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."
Luuk 11:23 (Luuk 11:14-23) :
Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Luuk 12:12 (Luuk 12:4-12) :
Sillä Pyhä Henki opettaa teille sillä hetkellä, mitä teidän on sanottava."
Onko uskova paha vai hyvä?
8
173
Vastaukset
- jotain minkä olet
ymmärtänyt jotakuinkin oikein.
Juuri noin asia on niinkuin Jeesus sen ilmaisee.
Ihminen teki pesäeron Luojastaan (varoituksista huolimatta)
1. Moos. 2:17
Vain siitä puusta, joka antaa tiedon hyvästä ja pahasta, älä syö, sillä sinä päivänä, jona siitä syöt, olet KUOLEMAN OMA."
Me olemme siis erossa Jumalasta, eksyksissä ja KUOLEMAN OMIA. Raamatun Sanan mukaan.
Ihminen on vain kuoleva ja epäonnistunut kaikissa pyrkimyksissään, vaikka hän haluaisikin olla Jumalan vertainen ja ikuinen. Mutta sellainen iankaikkisuus on vain harhaa ja itsepetosta.
1. Moos. 3:4
Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole".
Uskotaan siihen vanhaan valheeseen "ei ette te kuole" vaikka Jumala Sanassaan sanoo että asia on päin vastoin.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
Mutta Jumalassa iankaikkinen elämä pysyy, Jumala On kuolematon.
Raamatun todistus Jumalan kuolemattomuudesta.
1. Tim. 6:16
Jolla ainoalla on kuolemattomuus; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä-hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta.
Amen.
Todellakin totta on Raamatun Sana että synnin palkka on kuolema ja Jumala On synnitön.
Onneksemme on Iankaikkinen Jumala tarjonnut meille syntisille kuitenkin suuressa armossaan iankaikkista elämää..joka on Hänen luonaan - Hänen valtakunnassaan.
Raamatun todistus asiasta:
1. Joh. 5:11
Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassaan.
Jumala siis antaa iankaikkisen elämän "Pojassaan".
Ja Poika itse sanoo meille:
Joh. 3:36
Joka uskoo Poikaan, SILLÄ on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, SE EI OLE ELÄMÄÄ NÄKEVÄ, vaan Jumalan viha PYSYY HÄNEN PÄÄLLÄNSÄ."
Joh. 6:40
Sillä minun Isäni TAHTO on SE, että jokaisella, joka näkee Pojan ja USKOO häneen, on IANKAIKKINEN ELÄMÄ; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
Joh. 12:50
Ja minä tiedän, että HÄNEN KÄSKYNSÄ ON IANKAIKKINEN ELÄMÄ. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."JUMALA ON HYVÄ KIITTÄMÄTTÖMILLE JA PAHOILLE
Luuk. 6:35
Ei, rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää ja lainatkaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne takaisin. Silloin teidän palkkanne on suuri ja te olette Korkeimman lapsia, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille. [Ps. 37:26]
Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"
LAUPIAS SAA LAUPEUDEN - ARMOTON ARMOTTOMAN TUOMION
Jaak 2:12-13
12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin. [Jaak. 1:25]
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]
Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".
AINOA TÄRKEÄ ON USKOVA RAKKAUS
Mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."
Gal 5:6b
Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko. [1. Kor. 7:19; Gal. 6:15; Kol. 3:11]
RAKENTAA EI RAKENNA
Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
Gal. 3:12
Mutta laki ei rakenna mitään uskon varaan, vaan: "Joka tekee mitä laki vaatii, saa siitä elämän." [3. Moos. 18:5; Hes. 20:11; Room. 10:5]
1. Piet. 2:5
Ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi rakennukseksi, pyhäksi papistoksi, toimittaaksenne hengellisiä uhreja, jotka ovat Jumalalle otollisia Jeesuksen Kristuksen tähden. [1. Kor. 3:16 | Jes. 61:6; Room. 15:16 | Matt. 25:35,36 ]
Hepr. 11:10
Abraham odotti sitä kaupunkia, joka on rakennettu vankalle perustalle ja jonka Jumala itse on suunnitellut ja tehnyt. [Hepr. 12:22, 13:14; Ilm. 21:2]
Juud. 1:20
Rakkaat ystävät, rakentakaa te edelleen elämäänne pyhimmän uskonne perustalle, Pyhässä Hengessä rukoillen. [Kol. 2:7; 1. Tess. 5:11]
PYHÄ HENKI OPETTAJA
Joh. 14:16
Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. [Joh. 15:26, 16:7; Ap. t. 2:33]
Joh. 15:26
"Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta. [Joh. 14:16,17]- kun et
AnttiVKantola kirjoitti:
JUMALA ON HYVÄ KIITTÄMÄTTÖMILLE JA PAHOILLE
Luuk. 6:35
Ei, rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää ja lainatkaa, vaikka ette uskoisikaan saavanne takaisin. Silloin teidän palkkanne on suuri ja te olette Korkeimman lapsia, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille. [Ps. 37:26]
LAUPIAS SAA LAUPEUDEN - ARMOTON ARMOTTOMAN TUOMION
Jaak 2:12-13
12 Vapauden lain mukaan teidät tuomitaan; pitäkää se mielessänne, mitä puhutte tai teettekin. [Jaak. 1:25]
13 Joka ei toista armahda, saa itse armottoman tuomion, mutta joka armahtaa, saa tuomiosta riemuvoiton. [Matt. 5:7 ]
AINOA TÄRKEÄ ON USKOVA RAKKAUS
Gal 5:6b
Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko. [1. Kor. 7:19; Gal. 6:15; Kol. 3:11]
RAKENTAA EI RAKENNA
Gal. 3:12
Mutta laki ei rakenna mitään uskon varaan, vaan: "Joka tekee mitä laki vaatii, saa siitä elämän." [3. Moos. 18:5; Hes. 20:11; Room. 10:5]
1. Piet. 2:5
Ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi rakennukseksi, pyhäksi papistoksi, toimittaaksenne hengellisiä uhreja, jotka ovat Jumalalle otollisia Jeesuksen Kristuksen tähden. [1. Kor. 3:16 | Jes. 61:6; Room. 15:16 | Matt. 25:35,36 ]
Hepr. 11:10
Abraham odotti sitä kaupunkia, joka on rakennettu vankalle perustalle ja jonka Jumala itse on suunnitellut ja tehnyt. [Hepr. 12:22, 13:14; Ilm. 21:2]
Juud. 1:20
Rakkaat ystävät, rakentakaa te edelleen elämäänne pyhimmän uskonne perustalle, Pyhässä Hengessä rukoillen. [Kol. 2:7; 1. Tess. 5:11]
PYHÄ HENKI OPETTAJA
Joh. 14:16
Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. [Joh. 15:26, 16:7; Ap. t. 2:33]
Joh. 15:26
"Te saatte puolustajan; minä lähetän hänet Isän luota. Hän, Totuuden Henki, lähtee Isän luota ja todistaa minusta. [Joh. 14:16,17]ymmärrä että samasta asiasta minäkin puhuin.
Me olemme niin huonoja koska meidät on luotu elämään Jumalan valtakunnassa - EI MISSÄÄN MUUALLA. Jumala loi meidät jo alunperinkin sellaisiksi että elämä erossa Hänestä on meille sama kuin kuolema. SIKSI ME OLEMME NIIN HUONOJA.
Me olemme kuolleita - etkö todella tajua????
Matt. 8:22
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Seuraa minua! Anna kuolleiden haudata kuolleensa."
Kuolema johtuu meidän huonoudestamme ja meidän huonoutemme johtuu siitä että elämme erossa Jumalasta.
Ja Jumalan armo on se että Hän pelastaa meidät täkaisin elämään - luokseen - ikuinen elämä on vain Jumalassa ja meidän täytyy "palata" Luojansa luo voidakseen elää koska meidät on luotu elämään vain Luojamme kanssa ja elämä "ulkopuolella" ei ole mahdollista.
Älä usko tuohon valheeseen: "ei ette te kuole".
LUOJAMME SANOO: "SINUN PITÄÄ KUOLEMALLA KUOLEMAN" jos päätät iyse siitä mikä on hyvää ja pahaa.
Olet vain pelkosi sokaisema - harhojesi vanki jolle Raamatun opetukset ovat kummallisia kaukaa haettuja kirjoituksia joita sinä sitten "selität" muille sokeille. Herää jo horroksestasi - totuus on paljon yksinkertaisempi kuin luuletkaan ja se on siinä silmiesi edessä.
Vai vaihdoin mukamas aihetta???
En todellakaan vaihtanut aihetta.
Ajattelehan kerran vielä - Me olemme pahoja koska elämme erossa Luojastamme - ilman Pyhän Hengen vaikutusta itsessämme. Jeesus todistaa että Jumala todella antaa meille elämään vievän Pyhän Hengen lahjan.
Jumalan valtakunnassa eletään näin - sellainen on ankaikkinen elämä - oikeudenmukainen rakkaus..
Jos et olisi niin piinaoppisi kahleissa niin ymmärtäisit että tämä ei ole uhkaus VAAN tässä kerrotaan että on vain YKSI tie Jumalan luo. On vain YKSI Jumala ja vain YKSI ikuinen elämä ja se on Jumalassa - kaikki muut tiet ovat vain sitä samaa sekasortoa mitä näet ympärilläsi joka päivä. Ihmisoppeja..
Pyhä Henki ei opeta piina-oppia - se joka sellaista puhuu - puhuu ihmisoppeja ja sellaiset opit ovat vain "kuolleiden" harhoja.
Ja sinä poloinen sanot - älä vaihda asiaa.
Voe voe.. kun et kirjoitti:
ymmärrä että samasta asiasta minäkin puhuin.
Me olemme niin huonoja koska meidät on luotu elämään Jumalan valtakunnassa - EI MISSÄÄN MUUALLA. Jumala loi meidät jo alunperinkin sellaisiksi että elämä erossa Hänestä on meille sama kuin kuolema. SIKSI ME OLEMME NIIN HUONOJA.
Me olemme kuolleita - etkö todella tajua????
Kuolema johtuu meidän huonoudestamme ja meidän huonoutemme johtuu siitä että elämme erossa Jumalasta.
Ja Jumalan armo on se että Hän pelastaa meidät täkaisin elämään - luokseen - ikuinen elämä on vain Jumalassa ja meidän täytyy "palata" Luojansa luo voidakseen elää koska meidät on luotu elämään vain Luojamme kanssa ja elämä "ulkopuolella" ei ole mahdollista.
Älä usko tuohon valheeseen: "ei ette te kuole".
LUOJAMME SANOO: "SINUN PITÄÄ KUOLEMALLA KUOLEMAN" jos päätät iyse siitä mikä on hyvää ja pahaa.
Olet vain pelkosi sokaisema - harhojesi vanki jolle Raamatun opetukset ovat kummallisia kaukaa haettuja kirjoituksia joita sinä sitten "selität" muille sokeille. Herää jo horroksestasi - totuus on paljon yksinkertaisempi kuin luuletkaan ja se on siinä silmiesi edessä.
Vai vaihdoin mukamas aihetta???
En todellakaan vaihtanut aihetta.
Ajattelehan kerran vielä - Me olemme pahoja koska elämme erossa Luojastamme - ilman Pyhän Hengen vaikutusta itsessämme. Jeesus todistaa että Jumala todella antaa meille elämään vievän Pyhän Hengen lahjan.
Jumalan valtakunnassa eletään näin - sellainen on ankaikkinen elämä - oikeudenmukainen rakkaus..
Jos et olisi niin piinaoppisi kahleissa niin ymmärtäisit että tämä ei ole uhkaus VAAN tässä kerrotaan että on vain YKSI tie Jumalan luo. On vain YKSI Jumala ja vain YKSI ikuinen elämä ja se on Jumalassa - kaikki muut tiet ovat vain sitä samaa sekasortoa mitä näet ympärilläsi joka päivä. Ihmisoppeja..
Pyhä Henki ei opeta piina-oppia - se joka sellaista puhuu - puhuu ihmisoppeja ja sellaiset opit ovat vain "kuolleiden" harhoja.
Ja sinä poloinen sanot - älä vaihda asiaa.
Voe voe..ANOVA SAA, ETSIVÄ LÖYTÄÄ
= KOLKUTTAVALLE AVATAAN
Anokaa, niin te saatte!
Uskokaa jo saaneenne, niin se on teille tuleva!
Usein epäilemme, että tollopa olemme kyllin hyviä, että voisimme rukoilla.
Mutta kristinuskohan on juuri sitä, että me pahat ihmiset voimme Jeesuksen nimessä lähestyä Jumalaa, ilman vihaa ja epäilystä!!!
Milloin tahansa ja missä tahansa.
"JOS SIIS TE, JOTKA OLETTE PAHOJA, OSAATTE ANTAA
LAPSILLENNE HYVIÄ LAHJOJA,
KUINKA PALJOA ENNEMMIN TAIVAALLINEN ISÄ ANTAA
PYHÄN HENGEN NIILLE, JOTKA
SITÄ HÄNELTÄ ANOVAT!" Luuk 11:13
Hebr 4:16
Astukaamme sen tähden rohkeasti armon valtaistuimen eteen, jotta saisimme armoa ja laupeutta, löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme. [Ef. 3:12; 1. Joh. 3:21]- vaikeaa
AnttiVKantola kirjoitti:
ANOVA SAA, ETSIVÄ LÖYTÄÄ
= KOLKUTTAVALLE AVATAAN
Anokaa, niin te saatte!
Uskokaa jo saaneenne, niin se on teille tuleva!
Usein epäilemme, että tollopa olemme kyllin hyviä, että voisimme rukoilla.
Mutta kristinuskohan on juuri sitä, että me pahat ihmiset voimme Jeesuksen nimessä lähestyä Jumalaa, ilman vihaa ja epäilystä!!!
Milloin tahansa ja missä tahansa.
"JOS SIIS TE, JOTKA OLETTE PAHOJA, OSAATTE ANTAA
LAPSILLENNE HYVIÄ LAHJOJA,
KUINKA PALJOA ENNEMMIN TAIVAALLINEN ISÄ ANTAA
PYHÄN HENGEN NIILLE, JOTKA
SITÄ HÄNELTÄ ANOVAT!" Luuk 11:13
Hebr 4:16
Astukaamme sen tähden rohkeasti armon valtaistuimen eteen, jotta saisimme armoa ja laupeutta, löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme. [Ef. 3:12; 1. Joh. 3:21]***Astukaamme sen tähden rohkeasti armon valtaistuimen eteen***
En ole ikinä kuullut tällaisesta valtaistuimesta. Missä ihmeessä se sijaitsee, onko sinne pitkä matka?
Miten sen avun voisi löytää. Meilläpäin toimii naapuriapu, mutta olishan se hienoa, jos ei tarvitsisi aina naapureita vaivata.
*** löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme*** - lupauksiin!
vaikeaa kirjoitti:
***Astukaamme sen tähden rohkeasti armon valtaistuimen eteen***
En ole ikinä kuullut tällaisesta valtaistuimesta. Missä ihmeessä se sijaitsee, onko sinne pitkä matka?
Miten sen avun voisi löytää. Meilläpäin toimii naapuriapu, mutta olishan se hienoa, jos ei tarvitsisi aina naapureita vaivata.
*** löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme***Moni on kuollut kädet ristissä mökkiinsä, kun apua ei ole tullutkaan.
vaikeaa kirjoitti:
***Astukaamme sen tähden rohkeasti armon valtaistuimen eteen***
*** löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme***Se armonistuin on lähempänä kuin osaisit kuvitellakaan.
1.Kor.1:21-23
21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,- mooses..
AnttiVKantola kirjoitti:
Se armonistuin on lähempänä kuin osaisit kuvitellakaan.
1.Kor.1:21-23
21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,Läheltä löytyy, vaikka en sitä heti tajunnut. Kysäsin mieheltäni, tietääkö hän, missä on meidän armoistuin. Hän todellakin tiesi: "Se on valkoinen istuin, siinä on reikä ja kansi päällä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671