Mikä teitä puuttenalaisia naisia vaivaa?

Nimetön

Mikähän teitä puutteenalaisia (esim yh-äitejä) naisia vaivaa? Valitatte, että kaipaatte ainoastaan seksiä elämäänne, mutta ette sitä löydä. Samaan aikaan treffipalstat ovat pullollaan miesten ilmoituksia, jotka haluavat ainoastaan seksiä ilman suurempia sitoumuksia. Osa näistäkin ilmoituksesta on asiallisia ja kaverit ihan fiksuja, vaikka suurin osa onkin "Haluan pillua ja tässä kuva mun kyrvästä, olen pettämässä vaimoani".

Onko kyse siitä että ette uskalla vastata näihin ja todellisuudessa jäätte mielummin puutteeseen kuin uskallatte kokeilla onneanne?

Ja, kyllä. Minulla on kahdellakin treffipalstalla ilmoitus, jossa etsin pelkkää seksisuhdetta seurustelusuhteen rinnalle, tyttöystävän suostumuksella tottakai! Eipä vaan kuulu mitään vastauksia vaikka tuntuu että täällä vaan nuristaan mulkun puuttesta!

9

3881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adalmiina Alexandra

Ei se ole noin helppoa. Esim. pikku simo kävi eilen kylässä. Ja perkele pippeli oli varmaan 2cm! ei paneta enää!

• Nimetön

Kuka käski ostaa sian säkissä. Kai sitä jollekin kelpaisi vakituinen seksisuhde, jolloin olisi enemmän motivaatiota tutustua ja kenties tavata toinen etukäteen, ettei tule turhaa pettymystä.

• eli siksi et kelpaa

Mä en huoli miehiä, joilla on jo nainen.

On mulla vakipano, eikä meidän tarvitse olla ns. uskollisia toisillemme, mutta hänkin on sinkku.

Parisuhteellisilta ei kuitenkaan saa kun haluaa. Heille ei voi soittaa. Ei voi tavata viikonloppuisin. Ei jouluaattona, ei juhannuksena.

Olette liian vaikeita.

• ukkomies

...ole jo sinällään eräänlaista suhteessa elämistä? Varsinkaan jos näitä vakipanoja ei ole kuin yksi?

• myös...

elänyt pari vuotta selibaatissa,ja just sun kaltasten miesten takia..kyllä olis seksiä saanu mutta kaikki tarjokkaat on ollut sinun kaltasia parisuhteessa eläviä miehiä!mun motto vaan sattuu olemaan että avo/avioliitossa/seurustelevat miehet ei ole muo varten,olkoot sitten tyttiksen tai vaimon lupa,ihan sama asia kuitenkin!!!pystyn pitämään jalkani ristissä siihen asti kunnes löydän mulle sopivan VAPAAN miehen!

• vastaukseni

Ei puutteessakaan ihan mikä hyvänsä kelpaa, aina jokin taso täytyy olla että kiinnostus syttyisi.

• naiselle riittää

Naiselle riittää omat sormet ja dildo; niistä ei tule tauteja, ei tule raskaaksi, ei tule omantunnonongelmia (se vaimosi). Naiset ratkaisevat mieluummin noin puutteensa - ja sanoisin omasta kokemuksesta että tyydyttävämmin. Yhdenyön/kerran panot eivät anna naiselle nautintoa - juuri edellä mainituista syistä. Eli taudit, raskaudenpelko (omatunto soimaa), ja koska akti olisi vain työntö-pois-työntö-pois ilman MITÄÄN tunnetta, ei se tyydytä naista. Miehillehän (näkyy näidenkin viestin mukaan) riittää kun saa lykkiä kaluansa johonkin reikään. Naisen tarve on taas paljon vaativampi, ennenkuin nainen tyydyttyy . Miksi siis antaa säälipillua miehelle? Kun itse ei siitä mitään saa, niin sitähän se olisi yhdenkerran panoissa.

• Chramadin

Jos joku sanoo olevansa puutteessa, ei se välttämättä tarkoita että haluaa harrastaa seksiä puolituntemattomien kanssa. Samalla voi haluta parisuhteen ja sitä kautta seksiä. Vaikka olisin kuinka puutteessa, en silti haluaisi olla intiimisti kenenkään treffi-ilmoituksen jättäjän kanssa, vaan jonkun, jonka kanssa olen parisuhteessa.

Aika alentava muuten tuo yh-äitien maininta puutteenalaisina naisina, vaikka en sellainen itse olekaan..

• oma apu

Jotta seksistä voin nauttia, pitää sen petikaverin olla sellainen josta pidän ja johon luotan.. Silloin tahtoo tuottaa sille toiselle rajattomasti nautintoa ja uskaltaa olla ihan oma itsensä.

Onhan noita erittäinkin houkuttelevia ehdokkaita ollut tarjolla, joille on joutunut sanomaan ei ja yleisin syy on ollut se, että joko itse tai toinen on ollut varattu. Ei ole merkitystä, vaikka sillä olisi kirjallinen lupa puolisoltaan, koettu on, että sekään ei merkitse mitään. Mustasukkaisuutta ja draamaa voi tulla silti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4166
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2459
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1607
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1157
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      902
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      860
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe