anttivkantola

tee parannus

haureudestasi. opetat väärää evankeliumia päinvastoin kuin "kolme-enkeliä" tekee!

7

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herjaaminen evankeliumia

Milloin on keksitty se että ihmisen herjaaminen on evankeliumia? Sitä oikeaa Kristuksen uskoa.

• EVANKELIUMI ON KUIN KAKSITERÄINEN MIEKKA
        - rauhan ja rauhattomuuden

Hepr. 4:12
        Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija;

Matt 10:34-36

34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
        36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.

JEESUS ON LOUKKAUSKIVI

Toiset loukkaantuvat Jeesukseen ja alkavat herjata Hänen seuraajiaan.
        Toiset sitävastoin uskovat ja rakastuvat Jeesukseen - he ilomielin antavat Jeesuksen murskata heidät.
        Eivät ruikuta, että taas minua lyötiin.

Luuk. 20:18
        Jokainen, joka kaatuu siihen kiveen, ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."

2.Kor.11:25
        Kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua on kivitetty, kolme kertaa olen joutunut haaksirikkoon, olen ajelehtinut meressä vuorokauden. [Ap. t. 14:19, 16:22; 1. Tess. 2:2]

OPETTAMISESTA

Tulee aika, jolloin ei kuka tahansa rohkene profeettaa leikkiä. Sillä siitä saa kovemman tuomion, kuten yleensäkin opettamisesta.
        Minäkin tiedän, että minut vielä suolalla suolataan.

Mark. 9:49
        Sillä jokainen ihminen on tulella suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.

Jaak. 3:1
        Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.

KUKAAN EI OLE EREHTYMÄTÖN!
        Tulee aika, jolloin väärät profeetat tuomitaan nopeasti, eikä silloin oikeat immeiset myöskään tahdo uskaltaa opettaa. Vaikka tulisi rohkeasti puhua Israelin ja Jerusalemin pelastumisesta.

Sak 13:1-6

1 Ennussana. Tämä on Herran sana Israelille. Näin sanoo Herra, joka on levittänyt taivaat, laskenut maan perustukset ja luonut hengen ihmisen sisimpään: [Ps. 104:2,3; Jes. 42:5].

2 "Minä teen Jerusalemista juovuttavan maljan kaikille ympärillä asuville kansoille. Myös Juuda joutuu ahdinkoon, kun Jerusalemia piiritetään. [Ps. 60:5 ]
        3 Sinä päivänä minä teen Jerusalemista raskaan kiven kaikkien kansojen tielle. Ne kokoontuvat Jerusalemia vastaan, mutta kaikki, jotka käyvät siihen kiveen käsiksi, satuttavat itsensä. [Jes. 8:14,15; Dan. 2:34; Matt. 21:44]

4 Tuona päivänä -- näin kuuluu Herran sana -- minä annan hevosten vauhkoontua ja ratsastajien joutua sekasortoon. "Minä kiinnitän katseeni Juudan heimoon ja varjelen sitä, mutta teen sokeiksi viholliskansojen ratsut.

5 Juudan sukujen päämiehet sanovat silloin: 'Jerusalemin asukkaat ovat meidän tukenamme. Herra Sebaot, heidän Jumalansa, auttaa heitä.'

6 Sinä päivänä minä teen Juudan heimojen päämiehet liekeiksi keskelle kuivaa metsää, ikään kuin tulisoihduksi lyhteiden sekaan, ja tuli tuhoaa kansat oikealta ja vasemmalta.

Mutta Jerusalemin asukkaat pysyvät yhä paikoillaan kaupungissaan. [Ob. 18].

• Mikä kohta Raamatusta, minun kirjoituksissani, on ollut väärää opetusta? Lukijoita hämmentää tuollainen, kun vain syytetään syyttämisen vuoksi.

Etkö rohkene syyttää Jumalaa suoraan?

Miksi tuollainen syyttely ja panettelu ilman, että edes syytä mainitaan - kukoistaa ja menestyy?
      Ihmettelen vaan sitä jumalattoman sormella-osoittelun jatkuvaa memestymistä - ja minä kyselen sitäkin suoraan Jumalalta!

Miksi jumalaton menestyy? - Job 21:7-16 :

7 Miksi jumalattomat saavat elää? Miksi he elävät korkeaan ikään? Miksi heidän on valta ja voima? [Job 12:6 ]
      8 He näkevät lastensa varttuvan aikuisiksi, heidän silmiensä ilona ovat lastenlapset.
      9 Jumalattoman talo menestyy, mikään ei sitä uhkaa, Jumalan vitsa ei siihen koske.

10 Kun hänen sonninsa astuu, aina se siittää vasikan, hänen lehmänsä poikivat aina ajallaan.
      11 Hänen lapsensa juoksevat vapaina kuin karitsat, nuoret hyppivät ja tanssivat riemuissaan,
      12 he virittävät laulun, lyövät rumpua, soittavat lyyraa, he karkeloivat huilun tahdissa.

13 Heidänkin päivänsä ovat onnen päiviä, rauhassa he saavat laskeutua tuonelaan.
      14 Jumalalle jumalattomat sanovat: "Pysy loitolla meistä! Emme me piittaa sinun teistäsi." [Job 22:17]
      15 He ajattelevat: "Mikä on Kaikkivaltias? Miksi me häntä palvelisimme? Mitä hyödyttää pyytää häneltä apua?" [Job 1:9; Mal. 3:14]

16 He uskovat, että menestys on heidän omissa käsissään. Heidän ajatuksensa ovat kaukana Jumalasta. [Job 22:18].

Jobin kirjan hirvittävän syvää selitystä voi kuunnella radio Dein kautta arkisin klo 21 ja 6 - menossa jo 21/42 luku.

Sormella-osoittelusta on: Jes 58:8-9

8 Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja haavasi kasvavat nopeasti umpeen; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.
      9 Silloin sinä rukoilet, ja Herra vastaa, sinä huudat, ja hän sanoo: "Katso, tässä minä olen". JOS sinä keskuudestasi poistat ikeen, sormella-osoittelun ja vääryyden puhumisen.

Joh. 18:23
      Jeesus vastasi hänelle: "Jos minä pahasti puhuin, niin näytä toteen, että se on pahaa; mutta jos minä puhuin oikein, miksi minua lyöt?"

• Uxseli

Vaan Mielestäsi Mooses kirjotti ne Ne kymmenen käskyä,Kuitenkin sana sanoo selvästi 5:Mooses:5: jae 22 Jumalan kirjoittaneen Kymmenet käskyt.

Sitten käytät halventamaa kieltä Jumalan omalle kansalleen kuuluvasta sapatista: Ellen sapatti: Kos järkesi valo ei ole kokonaan pimentynyt, niin luulisin sinun olevan hieman parempi kieliasuinen Jumalan itsensä antamaan sapattiin nähden. Paneppas hieman Jäitä hattuusi ja Järkeile.

• piste (.)
        Uxseli kirjoitti:

Vaan Mielestäsi Mooses kirjotti ne Ne kymmenen käskyä,Kuitenkin sana sanoo selvästi 5:Mooses:5: jae 22 Jumalan kirjoittaneen Kymmenet käskyt.

Sitten käytät halventamaa kieltä Jumalan omalle kansalleen kuuluvasta sapatista: Ellen sapatti: Kos järkesi valo ei ole kokonaan pimentynyt, niin luulisin sinun olevan hieman parempi kieliasuinen Jumalan itsensä antamaan sapattiin nähden. Paneppas hieman Jäitä hattuusi ja Järkeile.

Lopeta jo kinaaminen; Näin sanooRaamattu;2.Mooseksen kirja:
        34:28 Ja hän oli siellä Herran tykönä neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä syömättä ja juomatta. Ja hän kirjoitti tauluihin liiton sanat, ne kymmenen sanaa.PISTE

• piste (.) kirjoitti:

Lopeta jo kinaaminen; Näin sanooRaamattu;2.Mooseksen kirja:
        34:28 Ja hän oli siellä Herran tykönä neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä syömättä ja juomatta. Ja hän kirjoitti tauluihin liiton sanat, ne kymmenen sanaa.PISTE

SYDÄMEN YKSINKERTAISUUS JA JÄRJEN KÖYHYYS

- NE ON KAKSI AIVAN ERI ASIÄÄ
        - itse asiassa ikäänkuin vastakohdat

SELVÄÄ TEKSTIÄ ??????

>

Joku kirjoitti "sanat", se on selvää, mutta kuka?
        Irtojakeita vastustan ihan pyhään kiivauteen asti juuri siksi, että ne eivät kerro juurikaan mitään.

Vastaus siihen, että KUKA kirjoitti, olisi löytynyt Raamatusta:

2. Moos 34:27-28

27 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Kirjoita itsellesi nämä sanat, sillä näiden sanojen mukaisesti minä olen tehnyt liiton sinun ja Israelin kanssa".
        28 Ja hän oli siellä Herran tykönä neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä syömättä ja juomatta. Ja hän kirjoitti tauluihin liiton sanat, ne kymmenen sanaa.

Hän (oli siellä) ja hän KIRJOITTI.

Ja näiden sanojen ympärille sitten muodostuu kymmenen käskyn laki YNNÄ se kaikki Mooseksen laki, josta laista muodostuu 5. Mooseksen kirjakin.

Voihan joku koettaa väittää itsensä Jumalan sormen kirjoittaneen nuo käskysanat. Jotta ne olisivat vakuuttavuudessa ylitse kaiken muun.

Ihanasta lainnoudattamisesta kerskaaminen on kuitenkin suljettu pois. Uusi Testamentti kieltää semmoisen:

Room. 3:27
        Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
        Room. 3:28
        Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
        Room. 3:30
        koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta

piste

• Uxseli kirjoitti:

Käytän sanaa ellensapatti juuri siitä, että se erottuisi juutalaisesta sapatista aj toisaalta kristittyjen lepopäivästä.
        Ellensapatin perusteenahan ei ole sama kuin kristittyjen pyhäpäivän peruste.
        Eikä sama kuin on juutalaisen sapatin.

Juuri tuossa lainaamassasi kohdassa 5.Ms.5., se sanotaankin, se juutalaisen sapatin viimeisin peruste. Voimassaoleva. On Egyptistä vapautumisen muistamiseksi.

Et ole näemmä edes pikaisesti lukaissut viestejäni, mutta päätä auot kuin yleinen syyttäjä. Häpeäisit alastomuuttasi!

Ilm. 3:18
        Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

Mooses teki työtä käskettyä:
        2.Ms.34:27-28
        27 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Kirjoita itsellesi nämä sanat, sillä näiden sanojen mukaisesti minä olen tehnyt liiton sinun ja Israelin kanssa".
        28 Ja hän oli siellä Herran tykönä neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä syömättä ja juomatta. Ja hän kirjoitti tauluihin liiton sanat, ne kymmenen sanaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      422
      1227
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1106
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      795
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      717
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      713
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      684
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      671
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      653
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      60