Aloitan piakkoin autokoulun ja tein hintavertailua Oulun keskustan autokouluista (20.8.2007). Tässä tulokset:
AUTOKOULU AJOX: 1180 e
SAFETYCAR: 1190 e
OULUN LIIKENNEKOULU: 1190 e
TUULONEN: 1240 e
MERIKOSKEN AJOKOULU: 1240 e
AJOTAITO HESSU: 1250 e
AJO-OPISTO VIP: 1250 e
AJOTAITO HESSU: 1250 e
LISENSSI: 1299 e
YOUNG DRIVERS: 1330 e
viranomaismaksut 73 e, ajokorttilupa 60 e, liukasajo 28 e --> YHTEENSÄ 161 euroa!
Olisi kiva kuulla, millaisia hintoja muissa kaupungeissa on.
Oulun autokoulujen hintavertailua
6
3011
Vastaukset
- unohtui
autokoulu kaakinen ;)
- ap...
Tais olla niin, että Kaakinen ei sijaitse keskustassa, joten siksi en ottanut selvää sen hinnoista. Kaikki nuo edellä mainitsemani ovat keskustassa, kuten kirjoitinkin sinne..
- Kokemuksella
..kannattaa ottaa ne kovahintaisimmat, niin voi vaatia asiallista palveluakin.
Ainakin itse kadun syvästi että menin yhteen halvimmista.- ap...
Valitsin Safetycarin (Saaristonkadulla), ja se oli todellakin hyvä valinta! Erittäin laadukas koulu, hyvät opettajat jne. Paljon etuja ja muutaman ylimääräisen ajotunninkin saa kaupan päälle.
SUOSITTELEN! - TÄ.................
perustele...............
- TÄÄ??????????
TÄ................. kirjoitti:
perustele...............
Tää perusteluita pyytävä kysymys on tarkoitettu JA NOISTA nimimerkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078