Olen uskossa mutta yksi asia mulle on ongelmana.Olen 17v ja yks synti on ongelmana...Eli siis teen tätä "tietoisesti"ja olen saanut käsityksen että se on syntiä jota teen tahalleni voiko tuon saada anteeksi?
Voinko saada anteeksi?
30
3493
Vastaukset
- Child of God
Joka tuntee syntinsä ja jonka omatuntoa se painaa, saa uskoa synnit anteeksi Jeesuksen ansion tähden. Toki tähän parannukseen kuuluu se, että ihminen haluaa anteeksisaamisen jälkeen taistella syntiä vastaan eikä siis elää siinä ja jatkuvasti tehdä sitä tietoisesti. Mutta ei ihminen tämänkään jälkeen synnittömäksi tule, joten kyllä samaan syntiinkin voi joskus uudelleen langeta.
- Anonyymi
Olen langennut useasti samaan syntiin. Näin tutun pojan kalun vahingossa ja se oli iso paljon isompi kuin miehelläni. Siitä lähtien olin haaveillut siitä ja tapasinkin poikaa usein ulkona.
Kerran pyysin kantamaan ostoksia ja laitoin kahvia, huomasin että katselee minun pakaroita päällä oli ohuet housut ja varmaan syhtisen näköinen pylly. Käännähdin ja näin seisokin, poika punasteli.
Kävelin viereen, kuiskasin olenko noin syntinen Mika nyökkäsi, kumarruin että näki kuinka nännit pullottaa sanoin koske, siitä lähti ja kohta oltiin sängyssä, olin jo raskaana annoin panna paljaalla että minä nautin kun painui kiimaiseen pilluun Mika otti halusta kuiskas että olen ihanaa halasin ja vedin syvälle, en voinut mitään annoin naida kolmesti ennen kuin oli yö.
Jos näen pihalla tarvii vain hymyillä ja pitää alaovea auki tietää nyt saa. On aina yhtä haluttavaa varsin kin vatsallaan pylly pystyssä kun tuntee iso kalu avaa pillua ei voi kun huutaa. Käyn kirkossa säännöllisesti ja pyydän mielessäni anteeksi usein mieheni on vieressä pidän kädestä kiinni. Mutta joskus en voi mitään oikein kipeää tekee odottaa. - Anonyymi
Olin reilu kaksikymmebtä ja uskovaisesta perheestä, asuin jo yksin kun keskustelin tutun uskovaisen naisen kanssa oli perheellinen, tapasin usein tilaisuuksissa ja hän halusi tavata ja keskustella kaksistaan.
Kutsuin kylään istuttiin sohvalla ja kerroin omista ahdistuksista hän myös omistaan, piti kädestä kiinni oli lämmin ote. Tavattiin muutama kerta meillä.
Yhdellä kerralla kertoi että itselläkin tulee mieleen harhailevia ajatuksia, katsoin huomasin nännit pilkisti ohuen liivien alta kysyin harhaileeko nyt, punastui katsoi suoraan silmmin harhailee pidin vasemmalla kädellä oikeasta kädestä kiinni silittelin niskaa oikealla kädellä huokasi nytkin ja katsoi löysässon vasemman käden ja kosketin rintaa Irmeli sulki silmät koskettelin molempia sievästi , jalat kävi kovasti yhdessä välillä, laskin käden sinne katsoi silmiin tätä minä tarkoitan olen heikko antoi riisua vähän kerrallaan ja alkoi riisua minua.
Tunsin sen halun ja puristi pakaroista kunnolla, huokasi saanhan anteeksi tämän suudeltiin antoi kunnolla sanoi kotona en uskalla näin käänsin Irmelin päälle paineli kunnolla ja kuiski näin näin rinnat oli herkät kun pidin niiistä kiinni huusi ja vapisi laskeutu alas kuiskas tule kun paisuin ja laukesin rutisti pitkään.
Kun noustiin kävi pesulla ja puki päälleen seisoin edessä ja halasin kuiskasin saat anteeksi kaikilta jos itse haluat saada. Enää ei kägmitty vaan ollaan keskusteltu on luotettava ilmapiiri molemmilla voidaan puhua siitä mitä ei kotona uskalla.
- tammi2
Mitä itseyritä antaa syntisianteeksi,siinä on otava seurakunnan työntekijä joka julistta synnin anteeksi tunusta jeesuskelle hänen kanssa niin saat anteeksi.
Uskova kartta synnitekoa ei tee tahallaan.- Slis
Kiitos :) siis kerroin hieman huonosti en tee tahallani(vai teenkö) että suututtaisin Jumalan vaan esim.
Jos vaikkapa Raamatussa kerrotaan tietokonepelien pelaamisen olevan syntiä ja itse tykkään pelata tietokonepelejä ja mua riistää se ajatus että se on syntiä ja päässä tuntuu semmonen tunne nyt olis aika pelata tietokooneella...Siis tuo oli vaan esimerkki.
Varsinainesti asia ei kolhi omatuntoani koska en pidä sitä syntinä, mutta kun lukee asiaa Raamatusta niin rupeaa syylisyys painamaan.Ja sori siis olen 15v.Mutta eikö se riitä että rukouksessa tunnustaa ja pyytää anteeksi antoa tammi2? - Nyt voit
Slis kirjoitti:
Kiitos :) siis kerroin hieman huonosti en tee tahallani(vai teenkö) että suututtaisin Jumalan vaan esim.
Jos vaikkapa Raamatussa kerrotaan tietokonepelien pelaamisen olevan syntiä ja itse tykkään pelata tietokonepelejä ja mua riistää se ajatus että se on syntiä ja päässä tuntuu semmonen tunne nyt olis aika pelata tietokooneella...Siis tuo oli vaan esimerkki.
Varsinainesti asia ei kolhi omatuntoani koska en pidä sitä syntinä, mutta kun lukee asiaa Raamatusta niin rupeaa syylisyys painamaan.Ja sori siis olen 15v.Mutta eikö se riitä että rukouksessa tunnustaa ja pyytää anteeksi antoa tammi2?Hänet löytää, koska Hän, joka sinua noin hellästi kutsuu yhteyteensä on sinua noin lähellä.
Rukoillaas yhdessä: Jeesuksen nimessä, anon sinulta Isä Jumala kaikki syntini anteeksi ja anon päästä yhdeksi Jeesuksen opetuslapseksi. Tule Jeesus sisimpääni ja avaa raamatun sana.
Kiitos Jeesus avusta, jonka juuri nyt annat. - ohjellmaa
Slis kirjoitti:
Varsinainesti asia ei kolhi omatuntoani koska en pidä sitä syntinä, mutta kun lukee asiaa Raamatusta niin rupeaa syylisyys painamaan.Ja sori siis olen 15v.Mutta eikö se riitä että rukouksessa tunnustaa ja pyytää anteeksi antoa tammi2?tv 7:sta joka näkyy hyvin netissä . http://tv7.maxinetti.fi/index.php
Kerrotaan radio Deistä http://www.radiodei.fi/index.php?sid=115
Kerrotaan radio Deistä http://www.radiodei.fi/index.php?sid=115 ja tv 7:sta joka näkyy hyvin netissäkin .
http://tv7.maxinetti.fi/index.php
Muuten masburdointi ei ole ilmeisesti syntiä.
Kaikki luvaton seksi on lueteltu hyvinkin tarkasti raamatussa, mutta ei kertaakaan masburdointia.
Vie se asia Herralle. - kvattus
ohjellmaa kirjoitti:
tv 7:sta joka näkyy hyvin netissä . http://tv7.maxinetti.fi/index.php
Kerrotaan radio Deistä http://www.radiodei.fi/index.php?sid=115
Kerrotaan radio Deistä http://www.radiodei.fi/index.php?sid=115 ja tv 7:sta joka näkyy hyvin netissäkin .
http://tv7.maxinetti.fi/index.php
Muuten masburdointi ei ole ilmeisesti syntiä.
Kaikki luvaton seksi on lueteltu hyvinkin tarkasti raamatussa, mutta ei kertaakaan masburdointia.
Vie se asia Herralle.(Mat 5:27-28) Te olette kuulleet sanotuksi:
'Älä tee huorin'.
Mutta minä sanon teille:
jokainen,
joka katsoo naista himoiten häntä,
on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssansa.
- Punatakki
En tajua, siis teet sitä kokoajan, mutta olet silti "pahoillasi" että teet sitä, pyydät anteeksi vain jatkaaksesi synnissä?
Vähän niinkuin heittelisit kivillä naapurin ikkunaa hajalle, ja kun he kysyvät miksi teet niin, pyydät nöyrimmin anteeksi, mutta et lopeta heittelyä.
What's the point?
Saat kyllä anteeksi sitten kun todella sitä tarkoitat ja olet valmis luopumaan synnistäsi.
"Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois." Apt. 3:19
"Mutta laki tuli väliin, että rikkomus suureksi tulisi; mutta missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi" Room. 5:20
"Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi?
Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä?
--kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi
Älköön siis synti hallitko teidän kuolevaisessa ruumiissanne, niin että olette kuuliaiset sen himoille,
Älkääkä antako jäseniänne vääryyden aseiksi synnille, vaan antakaa itsenne, kuolleista eläviksi tulleina, Jumalalle, ja jäsenenne vanhurskauden aseiksi Jumalalle.
Sillä synnin ei pidä teitä vallitseman, koska ette ole lain alla, vaan armon alla.
Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se!
Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?" Room. 6:1-2 6 12-6 - 1st
Raamatussa sanotaan seuraavaa:
"Synnissä eläminen ja kuitenkin Jumalaan luottaminen ovat Jumalan pilkkaa."
"Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi!"
"Jumalan pelko ajaa synnit pois."
"Kieltäkää itsenne, ottakaa ristinne ja seuratkaa minua."
"äläkä saata meitä kiusaukseen."
Ja niin edelleen.
Rukoile että Jumala antaa voimaa luopua synnistä. Lue Matteuksen evankeliumi 7:21-24 ja mieti, missä menet.
Hyvä, että itse tunnistat synnin synniksi ja olet alkanut miettimään, saako sen anteeksi. Kaikenhan saa anteeksi, mutta Jumalan pilkkaamista ja Jumalan tahtoa pakoilemista sekä Jumalan käskyjen mitätöimistä ja vähättelemistä täytyisi välttää. Rukoile rukoilemasta päästyäsi. Omatuntosi toimii, jos kerran huomaat erään tietyn syntisi ongelmaksi. Rukoilemalla voit siitä vapautua. Ja uskomalla.
Itse olin ennen bi-seksuaali. Ihastuksiani olivat lähinnä naiset (miehiä enemmän). Sitten kerroin siitä äidilleni. Kerroin siitä uskovalle ystävälleni, joka alkoi rukoilla puolestani. Rukoilin itsekin, sillä tahdoin päästä synnistä eroon mutta omia voimia siihen ei ollut. Jumala antoi minulle voimaa. Hän muutti minun mieleni ja seksuaalisuuteni täysin. Nyt olen naimisissa rakkaan puolisoni, ystäväni ja esirukoilijani kanssa, enkä enää katselekaan naisia. Kaikki seksuaalinen mielenkiintoni on kohdistunut mieheeni. Kiitos Jumalalle!
Siunausta. - ................
No et tietenkään. Se on kirveellä pää poikki ja ruumis helvettiin pirujen panopuuks.
- Muista että
Jumala antaa anteeksi, ei kukaan seurakunnan jäsen. Pyydä anteeksi myös siltä ihmiseltä, jolle olet pahaa tehnyt, jos syntisi koskee sellaista asiaa.
Juma antaan armosta anteeksi, kristinuskon Jumala ei ole kostonjumala.
Rukoilemalla syntejäsi anteeksi, pysyt Jumalan lapsena, eikä paha saa sinussa valtaa.
Muista, että ihan jokainen ihminen tässä maailmassa on syntinen, vaikka olisi kuinka ulkokultaista tahansa ja aikusisen kastettu.
Ihminen on heikko ja tarvitsee Jumalan armoa, jotta pystyisi elmään tekemättä tahallisesti ja tietoisesti syntiä. - Jumalan pieni köyhä
Luota Jeesukseen, joka oli synnitön sun puolestasi ja elä niinkuin satut osaamaan, kyllä Jumala sut tuntee läpikotaisin, eikä sun tarvi olla kaikesta varma mikä on oikein ja mikä ei.
Jeesus on tämän tarinan synnitön, et sinä ;) Ei uskossa ole kyse synnistä ja synnittömyydestä, vaan siitä että Jumala näkee meidät Jeesuksen läpi -> synnittöminä, vaikkei me synnittömiä ollakkaan.- synnitön
Ei Jeesus ollut synnitön. Hänellä oli täysin sama liha kuin meillä täynnä himoja ja haluja kuin meillä, mutta hän vain ei langennut syntiin. Eli Jeesuksella oli syntiä, mutta hän ei langennut syntiin. Ja meillä on täysin sama taistelu syntiä vastaan, ei Jumala näe meitä mitenkään Jeesuksen läpi. Ja me voidaan saada apua omiin tilanteisiin Jeesukselta, koska hän on käynyt läpi täysin samat kiusaukset mitä mekin.
synnitön kirjoitti:
Ei Jeesus ollut synnitön. Hänellä oli täysin sama liha kuin meillä täynnä himoja ja haluja kuin meillä, mutta hän vain ei langennut syntiin. Eli Jeesuksella oli syntiä, mutta hän ei langennut syntiin. Ja meillä on täysin sama taistelu syntiä vastaan, ei Jumala näe meitä mitenkään Jeesuksen läpi. Ja me voidaan saada apua omiin tilanteisiin Jeesukselta, koska hän on käynyt läpi täysin samat kiusaukset mitä mekin.
Jeesus ei syntiä tehnyt (1 Piet 2:22).
"Senkaltainen ylimmäinen pappi meille sopiikin; pyhä, viaton, tahraton, syntisistä erotettu ja taivaita korkeammaksi tullut, jonka ei joka päivä ole tarvis, niin kuin ylimmäisten pappien, ensiksi uhrata omien syntiensä edestä ja sitten kansan; sillä tämän hän teki kerta kaikkiaan, uhratessaan itsensä (Hebr 7:26-27).
"kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan eläväää Jumalaa (Hebr 9:14).
- armahtavat terveiset
Tottakait sinä saat uskoa syntisi anteeksi, jos kadut sitä, että olet syntiä tehnyt ja haluat tehdä siitä parannuksen ja haluat myös lopettaa synnissä elämisen. Katekismuksemme mukaan, oikea parannus vaatii katumusta synnistä ja myös synnistä luopumista ja uskoa siihen, että Jeesuksen nimessä ja veressä synti on anteeksi annettu. Evankeliumi, eli Jeesuksen nimessä ja veressä syntien anteeksi saaminen on armoevankeliumi, jonka voimalla myös jaksat elää uskovaisena ja taistella synnin houkutusta vastaan. Usko siis Rakas tuntematon nuori syntisi anteeksi, Jeesuksen nimessä ja veressä, ole iloinen ja vapaalla mielellä. Rukoile, että Taivaan Isä antaa sinulle voimaa jatkaa onnellisena nuorena elämää. Suuntaa viikonloppuna matkasi Rauhanyhdistykselle seuroihin, niin voit kuulla Jumalan sanaa voimaksi matkallesi...
- Nimetön
Hyvä ystävä!
Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille (Tiit 2:11).
Armosta te olette pelastettuja uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja - ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskailisi (Ef 2:8-9).
Jos meidän pitäisi pystyä elämään synnittömästi pelastuaksemme niin ei kukaan ihminen voisi pelastua. Tästä tiestä Raamattu puhuu lain kautta vanhurskaaksi tulemiseksi. Jumala on kuitenkin sulkenut lain tien pelastuksen perustana koska kukaan ei kykene täyttämään lakia, toisin sanoen; elämään synnittömästi.
Laki on annettu Mooseksen kautta, armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta (Joh 1:17).
Jumala on antanut sinulle kaikki synnit anteeksi Jeesuksen tähden. Nekin synnit joihin lankeat tulevaisuudessa on Jumala käsitellyt kertakaikkisesti Golgatalla. Jeesushan kuoli puolestasi jo ennen kuin olit syntynyt. Hän vei syntisi ruumiissaan ristin puuhun ja kärsi niistä sinulle kuuluneen rangaistuksen jotta sinun ei tarvitsisi kärsiä rangaistusta synneistäsi.
Koska sinä et kykene elämään synnittömästi niin Jumala lähetti Poikansa Jeesuksen elämään synnittömän elämän. Kun sinä uskot Jeesukseen ja otat Hänet vastaan Vapahtajaksesi ja Herraksesi otat vastaan Myös Jeesuksen täydellisen elämän.
Tätä Jeesuksen synnitöntä elämää Raamattu kutsuu Jumalan vanhurskaudeksi. Nyt Jumala näkee sinut pukeutuneena Jeesuksen täydelliseen elämään ja tällä perustalla sinä pelastut ja Jumala rakastaa sinua.
Jumalan vanhurskaus tulee uskon kautta Jeesukseen kaikille jotka uskovat, sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta joka on Kristuksessa Jeesuksessa. Room 3:19-26 lue nämä jakeet ja usko omalle kohdallesi. Lue myös Room 5:8-11.
Sinä et ole mitenkään epätavallinen uskova nuori.
Uskallan väittää että kaikki sinun ikäisesi uskovat nuoret taistelevat oman syntisyytensä kanssa.
Niin teki Paavalikin (Room 7:14-25).
Nyt on kuitenkin niin että sinun pelastus ei lepää sen varassa miten hyvin sinä onnistut elämään. Se lepää kokonaan toisen teon, Jeesuksen teon varassa. Hän onnistui täydellisesti ja tämän onnistumisen Jumala lukee sinulle hyödyksi. Meidän pelastuksemme lepää siis Kristus kalliolla eikä meidän itsemme varassa, sillä kukaan ei voi panna muuta perustusta kuin se mikä pantu on ja se on Jeesus Kristus (i Kor 3:11).
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat... (Room 8:1).
Sitten se mitä kirjoitit niistä "tahallisista" synnillisistä teoista. Jeesus itse opetti antamaan anteeksi, ei seitsemän kertaa vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän (Matt 18:21-22). Siitä tulee 490 kertaa vuorokaudessa. Eikö Hän antaisi sinulle anteeksi ýhtä usein kun tunnustat syntisyytesi Hänelle ja pyydät veren puhdistuksen. Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan veri puhdistaa kaikesta synnistä (1 Joh 1:7-10).
Lopuksi minä kehoitan sinua lukemaan Paavalin kirjeen Galatalaisille. Lue ja mieti paavalin sanoja.
Siunaavin terveisin
jaikal - siveä nainen
Oletko miettinyt uskon vaihtoa sellaiseen, missä tämä ei ole syntiä?
En vaihtaisi uskoa Jeesukseen synnin orjuuteen.
Kun on kerran päässyt ulos "vankilasta" ei halua sinne takaisin (Gal 5:1,13).
Jeesus on vapauttanut synnin orjuudesta (Joh 8:36, Room 6:22-23). Uskova saa niin paljon hyvää Jeesukselta (Matt 7:11) että sitä ei uskosta osaton käsitä. Vasta sitten kun sinä olet kohdannut Jeesuksen ja saanut kokea Hänen rakkautensa todeksi sinä ymmärrät mistä uskovat puhuvat.
Tee uskon ratkaisu ja ota Jeesus sydämeesi niin pääset sisälle "taloon". Ei sinun tarvitse seistä (uskon)ulkopuolella. Sisällä näkee paremmin mitä siellä todella on, kuin ikkunoista sisään kurkistellen ja toisten ulkopuolisten uskomuksia kuunnellen. Sitäpaitsi saat sisällä istua mukavasti nojatuoliin ja levätä.
"Tulkaa minun luokseni kaikki työn raskauttamat ja taakkojen uuvuttamat, niin minä annan teille levon" (Matt 11:28).
Ajattele pieniä viattomia lapsia. Heillä ei ole mitään syntiä tunnolla koska eivät vielä ole syntiä tehneet. Siksi he ovat vapaita. Sinä myös voit päästä tuohon lapsen synnittömään vapauteen ja iloon uskomalla Jeesukseen. Jeesus sinut vapauttaa.
Usko Jeesukseen vaikutta sen että Jumala antaa synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä (Ap.t 10:42-47,15:8-9).
Ei ole mitään mahdollisuutta paeta syntiä muualle kuin Jeesuksen Kristuksen syliin. Vain Hänellä on valta antaa syntejä anteeksi. Synti on todellisuutta. Jeesus tuli maailmaan synnin tähden (Joh 1:29, Room 8:3). Totuus ei muutu vaikka jotkut sen kieltävätkin.
"Tämä sana on varma ja täysin vastaanottamisen arvoinen: Kristus Jeesus on tullut maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin"
(1 Tim 1:15).
Koska suurin syntinen, Paavali sai armon niin kuka tahansa voi pelastua.
Siunausta
jaikal- aina vaan
!!!!!!
- terttu
et saa anteeksi.
- poikamiesi24
ja itsekin harrastin sitä melkein joka päivä, kunnes luin kirjan Yksi ainoa elämä. Siihen se synti melkein loppui, mutta aina silloin tällöin paina kasvaa niin suureksi että on pakko tehdä se synti. Mutta en mielelläni sitä tee, koska oon huomannu, että siitä AINA seuraa jotain rankaistusta. Kaikki synnithän Jeesus Kolokatalla sovitti jo etukäteen, kyse on kaiketi vain siitä, uskooko ihminen ne anteeksiannetuiksi, eli "hyötyykö" hän siitä, että Jeesus teki mitä teki. näin mä asian näkisin.
- Asko Joonas
Harkitsin juuri tänäänkin tehdä itsemurhan.Tunnen olevani pelkkä luuseri,ja se varmaan olenkin.En näe aihetta jatkaa elämää,jossa kärsin jatkuvasti.Vaikeaa on uskoa syntejäänkin anteeksi,jollei Jumala pelastusvarmuutta anna.Tulevaisuudessa en näe mitään hyvää,vain pelkkää toivottomuutta,samaa on ollut eletty elämäni.Olen menettänyt kaiken,rakkaimpanikin,ja on vain tämä elämä ja sen loppu.En ole kovin nuori,olen keskiikäinen,ja edessä vähemmän vuosia kuin on takana.Minulle jo riittää,joutaisin jo kuollakin.Olisin tehnyt itsemurhan jo teini-iässä jollen pelkäisi ikuista helvettiä.Nyt alkaa olla tasoissa helvetinpelko ja elämänhalun puute,ja jotakin ratkaisevaa harkitsen nyt tehdä.-Ei tämä ole itsesääliviesti,kerroin tässä vain tuntemuksiani.
- Tipale
Asko Joonas, jokainen Jeesusta avuksi huutava pelastuu (Room. 10:13), ja jokainen katuva saa syntinsä anteeksi. Sinäkin. Toivon sydämestäni, että löytäisit voimia jaksaa elämän kivikkoisella polulla. Toivon, että löytäsit hyviä ystäviä, joiden kanssa voisit jakaa kokemuksiasi ja keksiä mielekästä tekemistä. Toivon myös, että löytäisit rakkaudellisen henkisen kodin itsellesi. Siunausta Asko Joonas elämääsi!
- Anonyymi
srk.fi
- Anonyymi
Mitä armo on. https://www.youtube.com/watch?v=FAXH8nyLi38
- Anonyymi
> Eli siis teen tätä "tietoisesti"ja olen saanut käsityksen että se on syntiä jota teen tahalleni voiko tuon saada anteeksi?
Voit saada. Mutta, kannattaisi miettiä, onko asia synti, millä perusteella. Ja jos on synti, miksi haluat niin tehdä, onko syy hyvä. - Anonyymi
Ei sun tarvi pyytää mitään anteeksi.
Mikäli uskosi vaatii sinua pyytämään
anteeksi niin eroa siitä?
Älä tuomitsesi itseäsi koska et elä
tämän asian kanssa yksin. - Anonyymi
Lue rohkaisuksi linkistä muiden uskoon tulleiden lyhyitä todistuksia, miten he pääsivät irti synneistään:
https://Jeesus-on-Herra.com/miten-tulin-uskoon/
Sivustolta löytyy paljon muutakin rakentavaa. - Anonyymi
Nyt löysin sivuilta suoraan aloituksen asiaan olevan opetuskirjoituksen:
https://Jeesus-on-Herra.com/taivassanomat-2-2020/
Hebrealaiskirjeen 6.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1323827- 851895
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151741Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541402Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1241294VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu971260Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi371259- 701156
- 691033
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k102995