Onko kellään tietoa menestyykö sininkataja IV-vyöhykkeellä? Mikä lajike menestyisi parhaiten?Entäs muut katajan erikois muodot? Onko kokemuksia? On niin ristiriitaista tietoa tosta menestymisestä...
Sinikataja
1
1111
Vastaukset
- Mrs Hortensia
Sinikatajaa on monenlaista ja osa niistä pärjää hyvinkin meidän ilmasto-oloissa ja osa saattaa pärjätä jotenkuten eteläisimmissä osissa. Itselläni oli pystykasvuinen sinikataja, mikä valitettavasti otti aina nokkiinsa talvesta ja kärsi "kaljuuntumisesta" (asumme kakkosvyöhykkeellä), joten lopulta päätin sanoa sopimuksen irti eli hävitin koko katajan. Mutta jos tarkoitat kasvattaa mattomaisesti leviävää sinikatajaa, niin minä olen vastaavaa raa'asti siirrellyt jopa uuteen kasvupaikkaan jossa se kiltisti on kasvaa hurrutellut mutta jättänyt vuosien saatossa tyvenen kaljuksi. Ettei se siis mikään erityisen kaunis kasvi ole meidän pihalla ollut. Ja meillä sentäs vanhan metsän pohjalla havut viihtyvät......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408