VAROKAA ELISAN LASKUJA

Elisa yrittää laskuttaa jo kertaalleen maksettuja laskuja.Olkaahan kaikki Elisan asiakkaat tarkkoina, että moinen Elisan huijausyritys ei onnistu.
Kuka valvoo puhelinyhtiöiden laskutusta? Kuinka on mahdollista, että yksi ja sama yritys, siis Elisa, jatkuvasti sekoilee laskutuksessaan?
Elisan tuplalaskutusyritys vaikuttaa systemaattiselta ja harkitulta,liekö Elisan kassa tyhjä ??

7

1756

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois

Dna kiihkoilijat taas vaudissa. Häviäppä täältä trolleinesi.

• vaihda äläkä valita

laskujaan kevään jälkeen, vaikka ovat perään kyselleet. Että tasan ei käy onnen lahjat.

Kannattaa vähän miettiä mihin rahansa panee.

• Perskules Saakutirallas

Ei mullekaan ole tullut laskua kun joskus keväällä viimeksi. Paljon sitä ei silti ole kun niin vähän käytän puhelinta koska aika moni asia hoituu nykyisin netin kautta. Tuo nettioperaattori, mulla Sonera ei sekään laitellut laskua kesäaikaan.

Mulla on tuo Elisan liittymä katkolla nyt syksyllä; harkitsen sen vaihtamista siksi että puheiluihin tulee aloitusmaksu, minulla 1.10. alkaen.

Tarkkana kannattaa olla kun Elisan lasku tulee ettei maksa samoja puheluja moneen kertaan. Empä haluaisi olla sen tyypin hosuissa joka vastaa tuosta laskutussysteemistä; sekaisin se on ja pahasti eikä ole kovin helppo saada sitä toimimaan. En silti usko että nuo Elisan laskuepäselvyydet on tahallisia.

• Vedätystä
        Perskules Saakutirallas kirjoitti:

Ei mullekaan ole tullut laskua kun joskus keväällä viimeksi. Paljon sitä ei silti ole kun niin vähän käytän puhelinta koska aika moni asia hoituu nykyisin netin kautta. Tuo nettioperaattori, mulla Sonera ei sekään laitellut laskua kesäaikaan.

Mulla on tuo Elisan liittymä katkolla nyt syksyllä; harkitsen sen vaihtamista siksi että puheiluihin tulee aloitusmaksu, minulla 1.10. alkaen.

Tarkkana kannattaa olla kun Elisan lasku tulee ettei maksa samoja puheluja moneen kertaan. Empä haluaisi olla sen tyypin hosuissa joka vastaa tuosta laskutussysteemistä; sekaisin se on ja pahasti eikä ole kovin helppo saada sitä toimimaan. En silti usko että nuo Elisan laskuepäselvyydet on tahallisia.

Mulle laittoivat 3 kertaa isomman laskun vaikka niin sanottu 500 minuuttia kuussa puhetta ollut jo pitkään.

Sanoivat että olen yhtäkkiä ylittänyt puhutun ajan jopa 400 minuutilla kun pysynyt vuosia tuossa 500 minuutissa ja outoja Elisan yrityspuheluita olin muka soittanut yli 8 euron edestä.Liekkö paikallinen Maakuntahallinto tilannut jonkun Elisan kalliin yhteispaketin josta laskuttavat maltaita!En ole muualle soitellut kun paikalliseen terveyskeskukseen.

Olkaapa tosiaan tarkkoina!!Suututtaa tuommoinen varsinkin kun en puhelimessa juuri jaarittele kun sähköpostia mieluummin kavereitten kesken lähettelen kun se ei maksa mitään!

Kaikenlisäksi kun pyysin maksuaikaa ja olin kuukauden soittanut asiakaspalveluun sinne pääsemättä niin eräpäivä meni ohi ja laittoivat maksun 2 erään mutta myös eston ettei voi soittaa!!!Sanoin liittymän irti mutta laskuja on kuulema vielä tulossa koska kyseinen lasku oli Toukokuun ja sain sen heinäkuun alussa,Kolumbuksesta siis kysymys mutta Elisan juttuhan sekin on!

• dasdsada
      • KUSETUSTA

Useaan otteeseen yritetty veloittaa
        viivästyskorkoja ajallaan maksetuista laskuista.

Samaten kk-maksu oli yhtäkkiä muuttanut
        toisen kalliimman liittymän kk-maksuksi.

• Elisa kusettaa
        KUSETUSTA kirjoitti:

Useaan otteeseen yritetty veloittaa
        viivästyskorkoja ajallaan maksetuista laskuista.

Samaten kk-maksu oli yhtäkkiä muuttanut
        toisen kalliimman liittymän kk-maksuksi.

Itse vaihdoin Elisalta Soneralle edellisen laskutussekoilun takia. Pyysin Elisalta 3 kertaa puheluerittelyt väärin laskutettujen kuukausien osalta. Erittelyjä ei ole näkynyt tähän päivään mennessä. Elisalla on näköjään koettu hyväksi keinoksi tuollainen filunki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4920
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      191
      2310
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      40
      2281
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      85
      2071
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1909
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1728
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1540
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1441
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1227
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1136
    Aihe