VAROKAA ELISAN LASKUJA

Elisa yrittää laskuttaa jo kertaalleen maksettuja laskuja.Olkaahan kaikki Elisan asiakkaat tarkkoina, että moinen Elisan huijausyritys ei onnistu.
Kuka valvoo puhelinyhtiöiden laskutusta? Kuinka on mahdollista, että yksi ja sama yritys, siis Elisa, jatkuvasti sekoilee laskutuksessaan?
Elisan tuplalaskutusyritys vaikuttaa systemaattiselta ja harkitulta,liekö Elisan kassa tyhjä ??

7

1799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois

      Dna kiihkoilijat taas vaudissa. Häviäppä täältä trolleinesi.

    • vaihda äläkä valita

      laskujaan kevään jälkeen, vaikka ovat perään kyselleet. Että tasan ei käy onnen lahjat.

      Kannattaa vähän miettiä mihin rahansa panee.

      • Perskules Saakutirallas

        Ei mullekaan ole tullut laskua kun joskus keväällä viimeksi. Paljon sitä ei silti ole kun niin vähän käytän puhelinta koska aika moni asia hoituu nykyisin netin kautta. Tuo nettioperaattori, mulla Sonera ei sekään laitellut laskua kesäaikaan.

        Mulla on tuo Elisan liittymä katkolla nyt syksyllä; harkitsen sen vaihtamista siksi että puheiluihin tulee aloitusmaksu, minulla 1.10. alkaen.

        Tarkkana kannattaa olla kun Elisan lasku tulee ettei maksa samoja puheluja moneen kertaan. Empä haluaisi olla sen tyypin hosuissa joka vastaa tuosta laskutussysteemistä; sekaisin se on ja pahasti eikä ole kovin helppo saada sitä toimimaan. En silti usko että nuo Elisan laskuepäselvyydet on tahallisia.


      • Vedätystä
        Perskules Saakutirallas kirjoitti:

        Ei mullekaan ole tullut laskua kun joskus keväällä viimeksi. Paljon sitä ei silti ole kun niin vähän käytän puhelinta koska aika moni asia hoituu nykyisin netin kautta. Tuo nettioperaattori, mulla Sonera ei sekään laitellut laskua kesäaikaan.

        Mulla on tuo Elisan liittymä katkolla nyt syksyllä; harkitsen sen vaihtamista siksi että puheiluihin tulee aloitusmaksu, minulla 1.10. alkaen.

        Tarkkana kannattaa olla kun Elisan lasku tulee ettei maksa samoja puheluja moneen kertaan. Empä haluaisi olla sen tyypin hosuissa joka vastaa tuosta laskutussysteemistä; sekaisin se on ja pahasti eikä ole kovin helppo saada sitä toimimaan. En silti usko että nuo Elisan laskuepäselvyydet on tahallisia.

        Mulle laittoivat 3 kertaa isomman laskun vaikka niin sanottu 500 minuuttia kuussa puhetta ollut jo pitkään.

        Sanoivat että olen yhtäkkiä ylittänyt puhutun ajan jopa 400 minuutilla kun pysynyt vuosia tuossa 500 minuutissa ja outoja Elisan yrityspuheluita olin muka soittanut yli 8 euron edestä.Liekkö paikallinen Maakuntahallinto tilannut jonkun Elisan kalliin yhteispaketin josta laskuttavat maltaita!En ole muualle soitellut kun paikalliseen terveyskeskukseen.

        Olkaapa tosiaan tarkkoina!!Suututtaa tuommoinen varsinkin kun en puhelimessa juuri jaarittele kun sähköpostia mieluummin kavereitten kesken lähettelen kun se ei maksa mitään!

        Kaikenlisäksi kun pyysin maksuaikaa ja olin kuukauden soittanut asiakaspalveluun sinne pääsemättä niin eräpäivä meni ohi ja laittoivat maksun 2 erään mutta myös eston ettei voi soittaa!!!Sanoin liittymän irti mutta laskuja on kuulema vielä tulossa koska kyseinen lasku oli Toukokuun ja sain sen heinäkuun alussa,Kolumbuksesta siis kysymys mutta Elisan juttuhan sekin on!


    • dasdsada
      • KUSETUSTA

        Useaan otteeseen yritetty veloittaa
        viivästyskorkoja ajallaan maksetuista laskuista.

        Samaten kk-maksu oli yhtäkkiä muuttanut
        toisen kalliimman liittymän kk-maksuksi.


      • Elisa kusettaa
        KUSETUSTA kirjoitti:

        Useaan otteeseen yritetty veloittaa
        viivästyskorkoja ajallaan maksetuista laskuista.

        Samaten kk-maksu oli yhtäkkiä muuttanut
        toisen kalliimman liittymän kk-maksuksi.

        Itse vaihdoin Elisalta Soneralle edellisen laskutussekoilun takia. Pyysin Elisalta 3 kertaa puheluerittelyt väärin laskutettujen kuukausien osalta. Erittelyjä ei ole näkynyt tähän päivään mennessä. Elisalla on näköjään koettu hyväksi keinoksi tuollainen filunki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe