Pää kananlihalla

Moikka! Meneekö teillä ikinä päänahka "kananlihalle" ? Mulla menee aina joku osa päätä kananlihalle tai sitä kihelmöi oudosti, ei kuitenkaan puudu. Voiko tämä olla epiin liittyvää vai jotain ihan muuta? Muutaman viikon päästä itse epikokeisiin. Kihelmöinnistä ei seuraa muuta...tapahtuuko kellekkään samaa

11

4738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 834

MENEE joskus, en usko että sen takia kannattaa huolestua. En tiedä mistä johtuu, ei ainakaan mielestäni ole sidoksissa palelemiseen.

• xzx

mullakin menee, outo tunne, ihan kuin meinaisi osa päästä halvaantua tai jotain...mitä lääkettä käytät? Mulla deprakine.

• -1-1-1-

Moikka, aloittaja eli minä en siis käytä mitään lääkettä koska en edes tiedä onko mulla epi. Oon menossa EEG:n ja MRI:n ottamaan. Jos mulla joku sattuisi olemaan niin varmaan ne simple partials. Outo tunne tosiaan toi pään kihelmöinti...

• Telle

kihelmöi, ja tuolloin melkein aina myös käsivarret. Minullakaan nuo kihelmöinnit eivät mitään kummoista aiheuta, joskus tosin kihelmöinti yltää rintakehälle asti ja se ei kivalta tunnu.

Vuosia sitten kihelmöinti saatiin loppumaan, kun kävin osteopaatin käsittelyssä ehkä kymmenisen kertaa. Kireä päänahka on ymmärtääkseni aika yleinen vaiva.

• Fiukka

Mulla menee pään takaosa eli ihan kallon alaosa/niska välillä oudon tuntuiseksi. Se on jotain kihelmöinnin/puutumisen/pakottamisen/kylmäämisen väliltä.
      Välillä sitä voi olla tuntikausia joku päivä, välillä menee kauan ettei esiinny. Liittyy kyllä tähän epiin ja alkaa useimmiten jos istuu tietokoneella kauan.

• tubaaani

Itellä ihan samoja fiiliksiä, välillä toista puolta naamasta alkaa kiristämään ja välillä menee kylmät väreet naamaa pitkin.

• Toinen puoli päästä

Mullakin on monesti tommosta, että toista puolta päätä kihelmöi. Mulle tehtiin vuosi sitten EEG ja todettiin, ettei mulla ole epiä. Siitä mistä kihelmöinti johtuu ei ole mitään tietoo.

• jepmenee

Menee. Usein ennen kohtausta. En tiedä meneekö kirjaimellisesti, mutta siltä ainakin tuntuu.

• Miä vaa

Epi??
      Mulla se tapahtuu urheilun yhteydessä. Jännä tunne, nipistää.

• Anonyymi

Minulla on sama ongelma.
      Epäilen ettei kyse ole epilepsiasta vaan se voi johtua korkeasta verenpaineesta.
      PS. En ole lääkäri >:D

• Anonyymi

Samoin minun mielestä pään kihelmöinti ei johdu epilepsiasta.
        Oheisen linkin mukaan kihelmöinti on yhteydessä jännitysniskaan (tensioon), minkä alleviivaan omalla kohdallani, sillä sen lisäksi on ollut muita tension oireita vuosien aikana.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/295554/paan-kihelmointi

Toinen vaihtoehto on päänahan ongelma, kuten hilseen kaltaiset oireet.
        (Samoin en ole lääkäri.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3250
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1859
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1533
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      93
      1329
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1274
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe