Olis kiva saada tähän asiallisia vastauksia, miten ensimmäinen kimppa meni?? Siis ihan kaikkea. Vähän taustatietoa teistä parina, mistä saitte idean, mistä löysitte kolmannen, miten toteututitte ja ihan miten sinä päivänä tai iltana asiat etenivät.
On sääli, että täällä on aika paljon asiattomia kirjoittelijoita; toivottavasti myös asialliset vastaisivat!
Oma tilanne: uusi suhde, mutta vihdoinkin olen löytänyt miehen, joka ajattelee seksistä samalla tavalla kuin minä ja jolla on kaiken kukkuraksi sama fantasia kuin mulla eli 2M ja minä!
Se vaan mietityttää, että onko tämä liian aikaisin (eli varmaan on kun mietityttää kerran) mutta toisaalta haluaisin niin antaa mennä vaan!! Sopiva kolmas osapuolikin on jo tiedossa, (kaverin tuttu) jota vaan ei olla tavattu vielä. Vielä iso varustukseltaan, kuten mun mies erityisesti toivoo!
Että siksi kyselen, että mitenkä teidän kokemukset on menneet? Mulla on sellanen tutina, että kimppailuun voi jäädä koukkuun? .. Mikäs siinä, on se varmaan ihanaa! Mutta mites tavallinen parisuhdeseksi sitten, kärsiikö, tuntuuko kahden välinen enää miltään vai pitääkö löytää vakkari kolmonen?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Ensimmäinen kimppakokemus
9
14638
Vastaukset
- skkkn
Vähän samanlainen tilanne täälläpäin. Minua pyydettiin kolmanneksi mukaan. Siis juuri nainen ja kaksi miestä. Ja olen siis se nainen :D
Pyytäjä oli pidempiaikainen seksikumppani ja kolmas olisi hänen kaveri.
Olisi tosiaan kiva kuulla muiden kokemuksia.
Vähän jännittää, miten onnistuu ja miten pitäisi toimia jne. Vinkkejä!!- houkutteleva....
ajatus. Juuri noinhan se on paras löytää sopivat osapuolet. Itseäni on myös joskus kosiskeltu vastaavaan juttuun, mutta olen kieltäytynyt, kun vähän vaivaa miltä kaikki tuntuu jälkikäteen. Meneekö suhteen karille.
- JUUPAJUU...
KUMMA JUTTU.AINA KUN PARI HAKEE MIESTÄ KIMPPAAN...NIIN SILLÄ VIERAALLA MIEHELLÄ ON ISOO PAKSUU....EDELLINEN VIESTI POIKKEUS,MUT SIINÄKIN SILLÄ TOISELLA KOOKASTA TARJOLLA...ETTEKÖ LÖYDÄ SOPIVIA KUMPPANEITA JOLLOIN PELIVEHKEET SOPII YHTEEN,EIKÄ HETI TARTTE OLLA HAKEMASSA APUMIEHIEHIÄ...VAI ONKO KYSEESSÄ VAIN PIKKU MULKKUSTEN ÄIJIEN FANTASIAT;JOILLA EI OIKEESTI MUIJAA EDES OLEKAAN??
- aloittaja
Niin en tiedä, kuin vain meidän tapauksen. Mun miesystävällä on itse asiassa itselläkin iso, ainakin mun mittapuun mukaan, en ole koskaan nähnyt isompaa, ja se on erityisesti hänen fantasiansa on nähdä mahdollisimman ison melan uppoavan minuun. Ja mullahan ei toki ole mitään sitä vastaan!! :-) Mulla tää kokoasia ei ollut käynyt mielessäkään vielä. Tää meille "sovittu" kolmas pyörä on ok näköinen, mutta lyhyt mies. Oma on onneksi pitkä.
Että ainakaan meillä ei ole kyse pienimunaisen fantasiasta.
- voi olla kivaa
Nuorempana mulla ja ex-vaimolla oli kivoja ja estottomia juhlia meidän yhden kaveripariskunnan kanssa. Siinä on vaan se ongelma et harvoin kaksi paria tykästyy toisiinsa sillä lailla ristiin että parin "lainaaminen" menisi ihan kitkattomasti. Se ei oikein sujunut.
Mun nykyinen vaimo on estottomampi ja me on nyt kokeiltu muutaman kerran mun hyvän kaverin (siis tietysti toinen mies) kanssa varovasti. Aloitettiin käymällä muutaman kerran saunassa kolmistaan, sit kerran jatkettiin pikku hiprakassa nudediskolla saunan päälle. Ja kun oli kivaa, tehtiin toisena iltana sama uudestaan. Aluksi vaan pussailun ja kopeloinnin tasolla ja niin et mun vaimoni asettui rohkeesti alasti kaverini syliin melkein koko illaksi samalla kun mä toimin karaoketähtenä alasti ja katselin. Mut lopulta sit mä yhtenä iltana usuttamalla usutin kaverini naimaan mun vaimoa samalla kun leikin hänen rinnoilla. Tykättiin kovasti.
Viimeeksi kolmen hengen diskoillassa kävi toisinpäin, kaverini veti käteen mun vaimon päälle samalla kun minä hoidin naimapuolen ja loppuyön kaverini ja mun vaimo vietti samassa sängyssä. Minä nukuin toisessa huoneessa, kuuntelin seksin ääniä ja runkkailin kerran toisensa jälkeen. On ollut ihanaa. Mutta yhä vieläkin tiettyä varovaisuutta on, kaverini ei oikein uskalla ilman mun usutusta lähestyä seksuaalisesti mun vaimoa ja on hiukan vaivaantunut jos mä olen vieressää silloin kun tilanne menee ihan panoasteelle ja humalatilaa on tarvittu estojen vähennykseen. Nyt hän sentään jo oli - kun mä olin muualla - uskaltanut pyytää mun vaimoa riisuutumaan saadakseen katsella ja riisuutui itsekin. Istuskelivat sitten puoli iltaa alasti sylikkäin. Kun kuulin jutusta minä olin ihan höh, miksei ne nainu...?
Vaimo yritti viimeeksi usuttaa meitä poikia toisiimme kiinni, mutta se vielä aika lailla ujostutti... Tulinpahan kuitenkin ekaa kertaa eläissäni hiplanneks toisen miehen munia, tosin hyvin hetkellisesti :-)
Hienotunteisuus on valttia ja ainakin näissä leikeissä on ollu tärkeetä et kolmas ei oo kuka vaan kadulta vaan tuttu, luotettava, hyvä kaveri. Ja kolmen hengen saunailtoja ilman sen kummempaa seksiä pidämme nykyään muutaman viikon välein, samoin illallisia joissa ei muuta seksiä yleensä ole, mutta toisinaan tarjoilijalla on rinnat paljaina ja me pojat tietysti nautitaan näystä yhtä paljon kuin ravinnostakin. Ja mun kaverille on annettu hyvä digivalokuvakokoelma vaimon anatomiasta ja esitetty toiveita perusteellisesti tehtävistä kotitehtävistä...- Uckluck
Ihan vaan teitä sankareita enempää tuntematta; yritätkö saada kaverisi ja vaimosi ihastumaan/rakastumaan toisiinsa niin että itse oletkin "se pervo äijä joka haluaa sählätä kaikenmaailman kimppoja"?
- Aloittaja
Kylläpä kuulostaa hyvältä meno teillä, ihan alkoi tehdä mieli todellakin toteuttaa tää meidän haave! Tietysti hirvesti vaikuttaa se, että löytyy oikea kolmonen, juuri meille sopiva, sellainen josta molemmat tykkää myös vaatteet päällä!
Suurkiitos hyvästä ja asiallisesta kerronnasta. - voi olla kivaa
Uckluck kirjoitti:
Ihan vaan teitä sankareita enempää tuntematta; yritätkö saada kaverisi ja vaimosi ihastumaan/rakastumaan toisiinsa niin että itse oletkin "se pervo äijä joka haluaa sählätä kaikenmaailman kimppoja"?
Miksi ihmeessä mun pitäis yrittää saada vaimoani ihastumaan tai rakastumaan mun kaveriini? Se että toi homma ylipäänsä toimii, perustuu juuri siihen turvallisuuteen että mä tunnen kaverini yli 10v ajalta, ettei mulla ole mitään syytä olla mustasukkainen eikä mun vaimolla mitään syytä olla huolissaan et hän ei mulle kelpaisi tms.
Alkuun olikin hiukan keskusteluja siitä et vaimoa huolestutti et miksi mä haluan "tarjota" häntä kaverilleni. Mutta kun huolestukset häviää niin kaikilla on ollut kivaa.
Just taas eilen juteltiin et tarvitsiskohan järjestää kolmen hengen saunailta joskus lähiaikoina... - voi olla kivaa
Aloittaja kirjoitti:
Kylläpä kuulostaa hyvältä meno teillä, ihan alkoi tehdä mieli todellakin toteuttaa tää meidän haave! Tietysti hirvesti vaikuttaa se, että löytyy oikea kolmonen, juuri meille sopiva, sellainen josta molemmat tykkää myös vaatteet päällä!
Suurkiitos hyvästä ja asiallisesta kerronnasta.Toivotan onnea teille. Neuvona vaan sanoisin et älkää pitäkö kiirettä, tuollaiseen ei ole mitään yhtä ainoaa tilaisuutta maailmassa. Kun kolme tai useampi ihminen yhtä aikaa ikäänkuin venyttää omassa mielessään tiukassa olevia moraalin ja soveliaisuuden rajoja niin aina voi olla että jollekulle tulee paha mieli tai jälkimorkkis tai jotain. Liikaa yrittämällä voi saada vaan pahoja aikaan.
Mut vaikka kunnon halaus ja perusteellinen suukko kaverille voi olla jo hyvä alku, varsinkin jos hän näkee että suutelijan puolison mielestä homma on ihan OK.
Olis ihan kiva kuulla teiltä joskus onko onnistunut... Mut enpä nyt kuitenkaan taida uskaltaa laittaa tähän noin vaan yhteystietojani, taitaisi tulla postilaatikon täydeltä kaiken maailman pervojen meilejä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067