Veho Turku huolto

SJL0

Vein sitten C3 vuosimallia -04 korjattavaksi Turun Veholle, kun airbag-valo paloi.

Sanoin, että jos tulee kalliiksi, tehtaalle reklamaatio.
Seuraavana päivänä soittivat ja totesivat, että COM2000-yksikkö rikki (480€ osa). No sanoin, että vaihdetaan, mutta osassa jotaan vikaa alunperin, että tehtaalle GW-kysely, että en ole innokas maksamaan ,jos 3v vanha auto hajoilee mystisesti.

Menin autoa hakemaan, kyselystä ei tietoakaan, vanha rikkinäinen osa oli heitetty menemään. Hinnassa eivät tule vastaan. Sanovat vaan, että kaksi vuotta takuu, valita kuluttajaviranomaisille. No vika sentään korjaantui.

Hyvää asiakaspalvelua.

No nyt kävin sitten viemässä laskun kuluttajaneuvojalle.

8

2254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • touhua

Koivuhaan Vehossa "korjattiin" jokin muovikotelo omin päin kysymättä lupaa. Halusin nähdä rikkinäisen osan; oli kuulemma heitetty menemään. Sanoin, että en maksa laskua ennenkuin saisin nähdä tuon rikkinäisen osan. Kotiin tuli uusi lasku -400euroa ilman kommenttia. Kannattaa kysellä "risojen "osien perään. Se Vehosta.

• James

Olisikohan parasta ottaa maahantuojaan yhteys.
      Heidän kanssaan yleensä tällaisissa tilanteissa
      ratkaisu löytyy.Takuu on vain takuu!Oletus osan
      kestosta on heillä oltava erilainen.Varsinkin
      turvallisuus osissa.
      Auto-Bon Oy
      Puh 010 569 741
      Fax 010 569 7290
      Postiosoite: PL 115, 01511 Vantaa

• onnistu

On kokeiltu. Otin yhteyttä AutoBoniin; sanoivat, että Veho määrittelee meneekö vika maahantuojan piikkiin! Eli ensin korjataan (vain Veho käy) ja vasta sitten katsotaan kuka maksaa eli olet aika heikoilla. Parempi vaatia niitä rikkinäisiä osia näytille tai maksat varmasti itse! Tarvittaessa vien autoni autokorjaamolle, joka ei ole Veho. Ja maksan kohtuullisen korvauksen hyvin tehdystä työstä; en valohoidosta. Kuluttaja-asiamies on oikea osoite näissä jutuissa.

• c33
        onnistu kirjoitti:

On kokeiltu. Otin yhteyttä AutoBoniin; sanoivat, että Veho määrittelee meneekö vika maahantuojan piikkiin! Eli ensin korjataan (vain Veho käy) ja vasta sitten katsotaan kuka maksaa eli olet aika heikoilla. Parempi vaatia niitä rikkinäisiä osia näytille tai maksat varmasti itse! Tarvittaessa vien autoni autokorjaamolle, joka ei ole Veho. Ja maksan kohtuullisen korvauksen hyvin tehdystä työstä; en valohoidosta. Kuluttaja-asiamies on oikea osoite näissä jutuissa.

kuulkaas nyt jos olette sitä mieltä ettei autoihin saa koskaan tulla vikoja ajakaa fillarilla. ja ostohetkellä on varmasti kerrottu että takuu on 2 vuotta niin turha mutista. vaihtaa sitten 2 vuoden välein uuteen.

eikä ole vehollakaan aikaa joka asiakkaan vanhan ranskan romun pikkuosien perään kysellä tehtaalta.

• tutulta

Minulla 4 vuotta vanha auto ruosteessa, eivät tee mitään vaikka on valmistusvirhe. Sellaista se citikan ruostekestävyys :)

Maahantuojan kommentti on, että takuun jälkeen ei korvata mitään.

• Anonyymi

"Ranskan lahja Suomen peltisepille" ;)
        Minulla on ollut monta sitikkaa ja tein aina ruostesuojauksen myös muihinkin autoihin.
        Suomessa suolankäyttö teillä on aivan erilaista kuin etelän mailla joilla lunta ja jäätä
        tulee harvoin.

Mersu:
        Mersu mies jätti autonsa Kauppatorin laitaan kun ei lähtenyt käyntiin.
        "vieressä istunut pultsari tokaisi miehen perään: Siihen jätti johtotähti, jätkä kävelemään
        lähti!" ;)

IFA:
        1950 tosi mainos: "IFA autot ovat levinneet kaikille Suomen teille..."

Löytyykö muita hauskoja autovitsejä? Ei kaksimielisiä!

yt Oswald D

• Gnutsen

Jeps,ainakin vanhemmissa autoissa missä takuu aika on umpeutunut,kannattaa katsoa tarkkaan mitä huoltoihin kuuluu ohjekirjan mukaan.
      Miksi maksaa merkkihuollon valohoidosta monta sataa kun saman öljyjen ja tulppien vaihdon tekee
      pikaöljynvaihto firma muutamalla kympillä.Veikkaan että jokainen osaa tarkastaa nesteet sun muut sekä vaihtaa ilmansuodattimen sekä sisäilmansuodattimen jos vain vähänkin yrittää.Pienellä työllä säästää pitkän pennin.

• kokemuksella

voin sanoa että monta kertaa olisi säästetty satoja euroja kun olisi annettu ammattilaisen ja merkin tuntevan tehdä työt heti alkuun.

nuo nyrkkipajojen takuut työlle on aikalailla häilyviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe