Elikkä siis ihan vaan oman mielenkiinnon vuoksi kyselen monennellako kerralla olette läpäisseet inssin? Itselläni kolmas kerta tulossa, ja pelottaa ettei vieläkään mene läpi.
Kuinka monennella kerralla läpäisit inssin?
27
5580
Vastaukset
- Equuleus
Minulla meni inssi läpi kolmannella. :P Mutta sillä ei sitten ole yhtään mitään merkitystä kun kortin lopulta saa ja lähtee liikenteeseen.
Tsemppiä! Ja älä lannistu vaikkei vieläkään menisi läpi. Kyllä se sieltä lopulta irtoaa. - Ainakin minulla
Ensimmäisellä kerralla meni läpi, typeränä luin täältä jotain juttuja jotka lisäsi jännitystä ja stressiä ihan liikaa. Vähän aikaa siinä ajaessa kyllä se jännitys lähti pois, muistaa vain, että ihminen se tutvokin on.
- Yksi virhe
Mulla meni kanssa ekalla. Jännitti ihan sikana, en saanu nukuttua ja kädet ja jalat tärisi ja hirvee hermohiki pinnassa.
Tutvo osottautuikin sitten oikein mukavaksi ihmiseksi. Ajatti vielä todella helpon reitinkin. Olin varautunut paljon pahempaan. Mikään kauhukertomus ei kyllä oman inssini kohdalla pitänyt paikkaansa. Kaikesta hermoilusta huolimatta jopa positiivinen kokemus =)
- lunaa
Voi Jannekka, oon ilonen kuullessani etten oo yksin :D Mulla on kanssa kolmonen eessä! Tuntuu oikeesti, että se vitun tutvo keksii niitä virheitä päästään! Maikka sanoo että ajan hyvin, mutta miten inssissä en sitten muka aja? Ehkä oon niin paniikissa?? Millasia virheitä sä oot tehnyt?
- Jannekka
Aattelin kanssa että olen ainut, onneksi en :) Mutta mun virheeni on kyllä olleet ihan oikeita, että olen itsekkin ne huomannut, on ollut ylinopeutta, ja sitten ihan törkeesti olen ajanut ensin tasa-arvoisissa risteyksissä,vaikka tiedän että oikeelta tulevalla on etuajo oikeus. Jotenkin siinä inssissä menee vaan paniikkiin, ja mokaa, mulla kans ajotunnit menevät todella hyvin, ja maikka on kehunut. Mitä virheitä itselläsi sitten on oikeen ollut? Mutta kai se vähän riippuu että millanen ihminen siinä vieressä on, meilläpäin ainakin inssi katsoo melkeen naaman perusteella päästääkö läpi,nimittäin kaverin oli päästänyt ekalla, vaikka samat virheet oli tehny kun minä, törkeesti ajellu toisten eteen jne.
Tottakai hyväksyn etten ole päässyt inssiä läpi, kun kuitenkin olen itse ne virheet tehny,mutta tuntuu vaan että oppiiko sitä ikinä ajamaan, ja saako sitä korttia ikinä!
- Kiki
Pääsin inssin ekalla läpi, vaikka itselläni ei ollut ainuttakaan teoriatunteja, ja varsinaista opetusajoa vain noin 6 ajokertaa, kun autokoululaisilla on opetusajoa väh 30 ajokertaa.
Ehkä olen vain synnynäisesti niin hyvä...- yoku
Täytyy ihan onnitella!!!
Oot todellakin erikoistapaus, kun oot inssiinkin päässyt ilman teoriatunteja! Me tavalliset kuolevaiset ei inssiin päästä ennen kuin teoriakoe on suoritettu, ja teoriakokeeseen taas ei pääse ennen kuin kaikki teoriatunnit on käyty!! Aattele!
KIKI OOT MUN IDOLI!!! - Kiki
yoku kirjoitti:
Täytyy ihan onnitella!!!
Oot todellakin erikoistapaus, kun oot inssiinkin päässyt ilman teoriatunteja! Me tavalliset kuolevaiset ei inssiin päästä ennen kuin teoriakoe on suoritettu, ja teoriakokeeseen taas ei pääse ennen kuin kaikki teoriatunnit on käyty!! Aattele!
KIKI OOT MUN IDOLI!!!Inssiin ennen teroakoetta päässyt, ja sekin meni ekalla läpi.
Ja teoriatunteja ei ollut ollenkaan, me vaan laitettiin et ne olis ollut meillä... - milläs ne sit selität?
Kiki kirjoitti:
Inssiin ennen teroakoetta päässyt, ja sekin meni ekalla läpi.
Ja teoriatunteja ei ollut ollenkaan, me vaan laitettiin et ne olis ollut meillä...Ja selitätkös ne noin 6 ajokertaa samalla tavalla, että niitä loppuja ei oikeesti ollut, vaan merkkasitte ne siihen paperiin, että ne loputkin olis mukamas käyty?
- Kiki
milläs ne sit selität? kirjoitti:
Ja selitätkös ne noin 6 ajokertaa samalla tavalla, että niitä loppuja ei oikeesti ollut, vaan merkkasitte ne siihen paperiin, että ne loputkin olis mukamas käyty?
Ajokertoja oli lähemmäs 70, mutta OPETUSAJOA vain 6, ne muut oli hyötyäajoa esim lidliin, mökille, työpaikalle jne jne, eli TAVALISTA ajoa oli paljon, mutta OPETUSAJOA vain 6 ajokertaa, ja autokoulussa on 30 ajokertaa OPETUSAJOA.
Siinä se ero...
- pitäisi
saada ehdottomasti bb taloon sekoilemaan!
- tollo-
-ihme kyllä- luulin (samoin kun opettajanikin), etten pääsisi koskaan läpi, mutta pääsinkin EKALLA läpi sekä teoriasta että inssistä :-)
- päin.
suunnilleen asut? Pitää varoa etten sielläpäin liiku. ;>>
- Jake.
ABCE inssit kaikki ekalla kerralla läpi
- la.ra
Miksi kukaan menee inssiin, jos kokemusta ja tuntumaa ei ole tarpeeksi? Ei muuta kuin lisää ajotunteja, jos ei muuten niin varmuuden lisäämiseksi.
- kerralla..
...läpsähti kirjalliset ja inssi!Helsingissä tuli kortti suoritettua vaikka jännittikin älyttömästi liikenne,ottamalla rennosti kaikki sujuu hyvin!:)
- jäykkäniska
3 korttia olen vuosien saatossa ajanut: C-kortti ekalla, E-kortti ekalla, A-kortti tokalla.
- Nutunen
Kolmas kerta toden sanoo! =) Ekassa inssissä tuli törttöiltyä osaksi jännityksenkin takia ja konfkiktejakin tuli kaksi, toinen inssi kaatui myös konfliktiin. Kolmas inssi mentiin läpi ilman ainuttakaan virhettä. Ja nyt kortti taskussa! Ilonen olo, vaikka ajoinkin kymmenen ajokertaa ylimääräistä.
- heh heh
Nutunen kirjoitti:
Kolmas kerta toden sanoo! =) Ekassa inssissä tuli törttöiltyä osaksi jännityksenkin takia ja konfkiktejakin tuli kaksi, toinen inssi kaatui myös konfliktiin. Kolmas inssi mentiin läpi ilman ainuttakaan virhettä. Ja nyt kortti taskussa! Ilonen olo, vaikka ajoinkin kymmenen ajokertaa ylimääräistä.
molemmat kirjalliset ja molemmat inssit kerralla läpi (BC-kortti).
Tai sitten se johtui siitä hieman enemmän antavasta paidankauluksesta.
- Rrraimo
Ensimmäisellä kerralla meni läpi sekä teoria- että ajokoe. Tosin inssi kesti vain vartin, koska edellinen kokelas oli sekoillut liikenneympyrässä ja lähtenyt moottoritietä pitkin ajamaan.
- Jansku-1
Olen ajanut B-kortin 14 vuotta sitten ja A-kortin tänä kesänä. Sekä teoriakokeet että inssi mennyt ekalla läpi, kummallakin kerralla minimitunneilla.
- Peltipoliisi
AKE:n tilastoituja ajokokeen läpäisyprosentteja
Autokoulujen kautta tulevat läpäisevät ensimmäisellä kerralla n 75%:sti. Opetusluvalla n. 72%. Yleisimmät hylkäysten syyt ovat kevyen liikenteen havainnointi ja takasektorin katveen havainnointi. Ajokoe on myös jossain määrin kiinni onnesta, eli siitä, kuinka monta yllättävää muiden aiheuttamaa tilannetta ajokokeeseen sattuu ja miten niistä selviää. Harvemmin tapahtuu kontakteja, tosin kolareitakin on ajettu. Ajokoe loppuu tietenkin siihen oli syy kenen hyvänsä. Koe on tasokoe, jossa mitataan kuljettajan kyky selvitä normaalissa liikenteessä riittävän turvallisesti. Pieniä virheitä sallitaan, kuten kaikille kuljettajille. Varmaotteinen rauhallinen kuljettaja selviää insinööriajosta, kuten liikentessäkin. Ajokoe selvittää osaltaan myös sitä, miten kuljettaja toimii paineen alla. - a-ryhmää
kaikki kokeet ja inssit ekalla läpi! mutta monella tutulla mennyt useampikin kerta...
- opetuslupalainen
Jos inssissä ajaa kolarin, eikä se ole oma vika, voi inssin päästä silti läpi.
- tiizku__
Ensimmäisellä, jota ihmettelen kyllä suuresti
- 4+10
Ensimmäisellä meni läpi, samoin kuin meni kirjallinenkin osuus.
Ennen inssiä kyllä kieltämättä jännitti aivan perkuleesti. Mulla oli vielä yksi ajotunti ennen sitä ja sanotaanko, että sen aikana harjoitellun taskuparkeerauksen täydellinen pepuilleen meno ei kauheasti auttanut jännityksessä. :D
Läpi kuitenkin meni, vaikka kuulemma aavistuksen ajoin ylinopeutta paikoitellen ja yksi vähän ruma kolmiontakaatulokin siihen sattui. - 19+11
Kaikki inssit ekalla läpi ja kortitluokka on ABCEDE.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83373338Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2092933Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181329Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551320Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14945- 60943
- 89885
- 20834