Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

äitini on mustis

blondi-72hki

Äitiäni ja vanhinta siskoani pyydettiin ryyppäämään eräälle tutulle ja äiti soitti mulle ja sanoi olevansa mustasukkainen kun yks tyyppi halus koko ajan että mä meen sinne myös..
Tuo on vaan meijän huumoria eikä todesta otettavaa hih hih

Minä viimeviikonloppuna sekoilin kun likka oli siel yötä niin sanoin että haen torstaina vaik piti sanoa sunnuntaina.
Naurettiin että oho onpas pitkä viikonloppu;)

Huomenna lekuriin mentävä.Kurkku kipee ja yskää jatkunut ja parisen kk.
Äiti ja systeri mulle naljailivat että odota nyt viel jouluun asti , ei kantsi mennä lekuriin...ym koska mä oon hölmö siin suhtees kun en mee lääkäriin jos mua ei pakoteta;/ ;O)

Tänään kävin kaupoilla ja äitin luona juotiin kahvit.

34

1732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondi-72hki

      Nuorin tytär alkoi puhumaan että vain kaljut on miehiä on se sitten mies tai nainen ja kaikki pitkälettiset on naisia vaikka oiskin mies.. :>

      • blondi-72hki

        13v tytär laittoi pöytäliinaksi oman terrorostikaulahuivinsa ja kun vanhin likka näki , kommentoi:-"Jos meille tulis nyt joku somali niin luulis että ollaan terroristeja ja ampuis meidät kaikki!!" ;>


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        13v tytär laittoi pöytäliinaksi oman terrorostikaulahuivinsa ja kun vanhin likka näki , kommentoi:-"Jos meille tulis nyt joku somali niin luulis että ollaan terroristeja ja ampuis meidät kaikki!!" ;>

        oli eilen tehnyt 13v tytär kun tulin kotio.
        Oli keittänyt kahvia,siivonnut,tehnyt lettuja ja hyvät voileivät;O)))


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        oli eilen tehnyt 13v tytär kun tulin kotio.
        Oli keittänyt kahvia,siivonnut,tehnyt lettuja ja hyvät voileivät;O)))

        kun kävin tänään.
        Huoneessa oli vain lääkärin pöydän ja tuolin lisäksi potilaan tuoli joka oli sijoitettu toiselle puolelle huonetta ja kun tutki niin ei koskenut vaan piti pitkän välimatkan ja kysyi kaikkeen "Olet varmasti kanssani samaa mieltä?"

        Eli bakteerikammoinen lekuri;/


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kun kävin tänään.
        Huoneessa oli vain lääkärin pöydän ja tuolin lisäksi potilaan tuoli joka oli sijoitettu toiselle puolelle huonetta ja kun tutki niin ei koskenut vaan piti pitkän välimatkan ja kysyi kaikkeen "Olet varmasti kanssani samaa mieltä?"

        Eli bakteerikammoinen lekuri;/

        vanhimpaan likkaan aargh


    • blondi-72hki

      valoissa eli en muista siivilinimeä mutta kotikadussa on janne mäkimaa.

      • blondi-72hki

        eilen.
        menin eka Itikseen jossa oli molemmat siskot,sieltä vanhimman systerin kanssa Lassilaan kun sisko vaihtoi vaatteet ja kävi suihkussa sitten Malmille ja treffi kumppanini kanssa Käpylään sen tuttavapariskunnalle.Aamulla tulin himaan,lepäsin hetken ja käytiin kaupassa.

        Nyt ukko on hakemassa meille tai siis likoille vaatekaappeja Käpylästä.


    • blondi-72hki

      Siskon kanssa dösässä juteltiin siitä kun sen pitää syödä rautatabletteja,mulla nukahtamislääkkeitä unettomuuden takia ja mielialalääkkeitä tilanteeni vuoksi ja särkylääkkeitä pitäisi ottaa kolmesti päivässä lääkärin määräyksestä mutta sanoin etten oo ottanut niitä moneen kk.
      Hetki oltiin hiljaa kunnes laukaisin "Kyllä tää pilleristin elämä on rankkaa"
      Jengi pikkasen katsoi kun naurettiin;D

      • blondi-72hki

        rentun nyt kokonaan..

        Oon ollut pirun väsynyt viimeaikoina;/

        13v likka on serkullaan ainakin tän viikon kun ei jaksa isänsä takia olla kotona.


    • blondi-72hki

      tää meikän elämä.

      Odotan lastensuojelun tapaamista eni viikolla jotta sais äijän ulos..

      Siskon kanssa naurettiin että voi vittu joo jos en ois kovettanu ihteeni oisin sairiksel masennuksen takia ja sisko myös koska molempien lapset joutuu kärsimään enemmän tai vähemmän idiootti isiensä takia samalla ja eritavalla...

    • blondi-72hki

      paskaa suoraan sanottuna.

      En oo ukolle pahemmin puhunut ja eilenkin vain itkin koko illan.Oli olo tosi ahdistava enkä saanut kunnolla hengitettyä..

      Tänään piristi kun näin vanhimman siskoni ja käytiin mäcissä kahvilla.

      • blondi-72hki

        vanhimman tytön kaveri yötä.

        Tänään tytär oli töissä.

        Kävin vanhimman siskon kanssa kantakapakassa kahvilla ja limulla.Kohta sauna.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        vanhimman tytön kaveri yötä.

        Tänään tytär oli töissä.

        Kävin vanhimman siskon kanssa kantakapakassa kahvilla ja limulla.Kohta sauna.

        vanhin tyttö kaverilleen yöksi ja meille tulee ensi yöksi 10v pimun 12v kaveri.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        vanhin tyttö kaverilleen yöksi ja meille tulee ensi yöksi 10v pimun 12v kaveri.

        haluaa tulla kotiin.

        Ihanaa mutta ihmetyttää että onkohan siellä serkulla tapahtunut jotain...

        Ukko nyt tyttöä hakemassa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        haluaa tulla kotiin.

        Ihanaa mutta ihmetyttää että onkohan siellä serkulla tapahtunut jotain...

        Ukko nyt tyttöä hakemassa.

        keskustelu likan kanssa;)))

        Lauantaina sit kamala riita ukolla ja mulla kun sanoin kaiken mitä ajattelin siitä ja sen toiminnasta.

        Perjantaina käytiin illalla naapurissa oluella ja kahvilla ja vanhimman tytön kaveri oli yötä.

        Lauantaina 10v tytön kaveri tuli yöksi.

        On ollut ihanaa olla kolme päivää ilman konetta tai siis onhan tää vekotin tässä mutta en oo käynnyt täällä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        keskustelu likan kanssa;)))

        Lauantaina sit kamala riita ukolla ja mulla kun sanoin kaiken mitä ajattelin siitä ja sen toiminnasta.

        Perjantaina käytiin illalla naapurissa oluella ja kahvilla ja vanhimman tytön kaveri oli yötä.

        Lauantaina 10v tytön kaveri tuli yöksi.

        On ollut ihanaa olla kolme päivää ilman konetta tai siis onhan tää vekotin tässä mutta en oo käynnyt täällä.

        En nostanut rahaa amulla automaatista ja kun kävin töiden jälkeen automaatilla niin se oli lyöty paskaks joten kälin Tixiin.Eihän se ollut 1 tunnin lenkki.

        Ukko haki mut Tikkurilasta,haettiin 13v ja 8v tytöt himasta,käytiin Malmilla aikeissa ostaa 13v tytölle känny mutta kauppa oli kiinni.

        Tytön kanssa mentiin junalla hesan asemalle tai siis oltais menty ellei ois tullut mutkia matkaan.. vasta kun näin tarkastajat tajusin että olin vasta tästä päivästä ladannut itelleni kortin ja en muistanut likalle ostaa lippua eikä ollut rahaakaan joten jäätiin Pukinmäessä veke äkkiä,kävin automaatilla ja eiku uudestaan junaa odottamaan jonka tulo tietty kesti 20min ja kaikki junat oli I junia ja tietty niin täynnä että jouduimme seisomaan.

        Haettiin Tennispalatsista leffa-liput mulle ukolle 10v likalle sen kaverille ja 8v tytölle.

        Foorumissa tyttö osti itselleen vaatteita ja hesan aseman cafe picknicissä syötiin patongit ja juotiin limut.

        Mentiin Malmille ja ostin kännyt 10v sekä 13v tytöille ja tietty himassa piti antaa vanhimmallekin rahaa.

        Elokuvissa nukahdimme ukon kanssa.Katsottiin SHREK 3 ja mentiin Foorumin RAXiin syömään joka oli todellinen pettymys.Mulla oli koko illan karsee olo,kukaan ei syönny oikein mitään,maistui karseelle ja valikoima helvetin surkee;/

        Ajoissa menin nukkumaan.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        En nostanut rahaa amulla automaatista ja kun kävin töiden jälkeen automaatilla niin se oli lyöty paskaks joten kälin Tixiin.Eihän se ollut 1 tunnin lenkki.

        Ukko haki mut Tikkurilasta,haettiin 13v ja 8v tytöt himasta,käytiin Malmilla aikeissa ostaa 13v tytölle känny mutta kauppa oli kiinni.

        Tytön kanssa mentiin junalla hesan asemalle tai siis oltais menty ellei ois tullut mutkia matkaan.. vasta kun näin tarkastajat tajusin että olin vasta tästä päivästä ladannut itelleni kortin ja en muistanut likalle ostaa lippua eikä ollut rahaakaan joten jäätiin Pukinmäessä veke äkkiä,kävin automaatilla ja eiku uudestaan junaa odottamaan jonka tulo tietty kesti 20min ja kaikki junat oli I junia ja tietty niin täynnä että jouduimme seisomaan.

        Haettiin Tennispalatsista leffa-liput mulle ukolle 10v likalle sen kaverille ja 8v tytölle.

        Foorumissa tyttö osti itselleen vaatteita ja hesan aseman cafe picknicissä syötiin patongit ja juotiin limut.

        Mentiin Malmille ja ostin kännyt 10v sekä 13v tytöille ja tietty himassa piti antaa vanhimmallekin rahaa.

        Elokuvissa nukahdimme ukon kanssa.Katsottiin SHREK 3 ja mentiin Foorumin RAXiin syömään joka oli todellinen pettymys.Mulla oli koko illan karsee olo,kukaan ei syönny oikein mitään,maistui karseelle ja valikoima helvetin surkee;/

        Ajoissa menin nukkumaan.

        23.9 asti ja kontrollikäynti on 21.9 uupumuksen takia.Rupesin itkemään lääkärissä.

        Käytiin äijän kanssa Itiksen kiinalaisessa syömässä ja 13v tytär meni jälleen serkulleen.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        23.9 asti ja kontrollikäynti on 21.9 uupumuksen takia.Rupesin itkemään lääkärissä.

        Käytiin äijän kanssa Itiksen kiinalaisessa syömässä ja 13v tytär meni jälleen serkulleen.

        lastensuojelussa käymisestä.Samaa paskaa ku aina.

        Tollo etsii kämppää ja en tiedä kauan siihen menee...


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        lastensuojelussa käymisestä.Samaa paskaa ku aina.

        Tollo etsii kämppää ja en tiedä kauan siihen menee...

        kaverillani kahvilla ja samalla tietty katsomassa kummipoikaani.

        Torstaina mentiin Malmin Cafe Safkaan syömään kaikki muut paitsi 10v tyttö koska ei ollut kotona mutta likalle annettin rahaa ja se meni syömään kaverinsa kanssa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kaverillani kahvilla ja samalla tietty katsomassa kummipoikaani.

        Torstaina mentiin Malmin Cafe Safkaan syömään kaikki muut paitsi 10v tyttö koska ei ollut kotona mutta likalle annettin rahaa ja se meni syömään kaverinsa kanssa.

        meillä kaveri kummipoikani kanssa ja nyt aamulla ukko tuli himaan aamukahville ja lähti takas töihin aargh rasittavaa kyttäystä.

        Systeri laittoi tekstarin että menisinkö sen kanssa tuopille nytten mutta hmm toisaalta haluaisin pois kotoa ja toisaalta ei huvittais...


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        meillä kaveri kummipoikani kanssa ja nyt aamulla ukko tuli himaan aamukahville ja lähti takas töihin aargh rasittavaa kyttäystä.

        Systeri laittoi tekstarin että menisinkö sen kanssa tuopille nytten mutta hmm toisaalta haluaisin pois kotoa ja toisaalta ei huvittais...

        likan jumbon Chicosiin syömään ja osti kännyn tytölle.
        Ällöttävää manipulointia ja teeskentelyä kaikki tyynni;(
        Oiskin herrasmies ja ajatteleva ihminen mutta paskat on!!!


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        likan jumbon Chicosiin syömään ja osti kännyn tytölle.
        Ällöttävää manipulointia ja teeskentelyä kaikki tyynni;(
        Oiskin herrasmies ja ajatteleva ihminen mutta paskat on!!!

        äitini koska se oli täykeä vanhimmalle likalle.

        Onneksi tajusi soittaa tytölle ja pyysi anteeksi ja tänään vanhin tyttö meni äitille yöksi.

        Olen koko päivän siivonnut.Nyt on ihanan siisti kämppä.

        13v tytär halusi siivota keittiön täysin ja mulla ois viel pyykkiä pestävänä.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        likan jumbon Chicosiin syömään ja osti kännyn tytölle.
        Ällöttävää manipulointia ja teeskentelyä kaikki tyynni;(
        Oiskin herrasmies ja ajatteleva ihminen mutta paskat on!!!

        kohta serkuilleen yöksi.

        Siiskoni entinen mies soitti ja sanoi että haluavat likan sinne.
        Jee ihana rauha kun 13v tyttökin tulee vasta illalla harkoista ja 10v pimu on jossain ulkona.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kohta serkuilleen yöksi.

        Siiskoni entinen mies soitti ja sanoi että haluavat likan sinne.
        Jee ihana rauha kun 13v tyttökin tulee vasta illalla harkoista ja 10v pimu on jossain ulkona.

        lauantaina tullut eräs tuttu meille.

        Tulipahan kämppä siivottua.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        lauantaina tullut eräs tuttu meille.

        Tulipahan kämppä siivottua.

        äitiltä 40e kun auttoi mumminsa asunnon siivoamisessa.

        Helpolla tuli kun äiti on muutenkin siivousintoilija.

        Antoi saman summan siskoni 15v tytölle joka myös oli siellä.

        13v tyttö ois myös mennyt mutta sillä oli eilen taitokisat.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        äitiltä 40e kun auttoi mumminsa asunnon siivoamisessa.

        Helpolla tuli kun äiti on muutenkin siivousintoilija.

        Antoi saman summan siskoni 15v tytölle joka myös oli siellä.

        13v tyttö ois myös mennyt mutta sillä oli eilen taitokisat.

        Nuykuin 4t päikkärit.

        Ukko vei meidät raflaan syömään paitsi vanhinta likkaa kun se oli koulussa.

        Eilen illalla käytiin ukon kans katsomassa Meduusan sinetti joka oli todella hyvä.

        Nytkin olen koko aamun vain nukkunut.

        Sunnuntaina jälleen sanoin äijälle ennenmmän ku kaksi kaunista tai vähemmän kaunista sanaa näistä meijän asioista ja tilanteestamme..


    • blondi-72hki

      on maha täys.Syötiin pizzat.

      Oltiin kaupoilla ja ukko osti mulle kengät sekä vanhimmalle likalle kännyn.

    • blondi-72hki

      viimeyönä nukkunut yhtään ja yöllä katsoin canalilta kauhuelokuvan.

      Ukko tuli aamulla käymään himassa kahvilla ja meni takas töihin.

      Eilen vuokrattiin hyvä sotaelokuva SUURI PAKORETKI vuodelta 1963.

      • blondi-72hki

        tultiin äitini luota.

        Katsottiin helskatin hyvä trilleri GOLDEN HEART ja nyt on meneillään sotaelokuva ...valli murtuu mutta en jaksa katsoa koska se kestää 10min vajaa 3t.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        tultiin äitini luota.

        Katsottiin helskatin hyvä trilleri GOLDEN HEART ja nyt on meneillään sotaelokuva ...valli murtuu mutta en jaksa katsoa koska se kestää 10min vajaa 3t.

        poissa.

        Ovat Pasilassa likan kaverin mummilla.Mummi ei ole kotona mutta tytöt hoitavat kodin,kalat ja saavat siitä palkkaa;)


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        poissa.

        Ovat Pasilassa likan kaverin mummilla.Mummi ei ole kotona mutta tytöt hoitavat kodin,kalat ja saavat siitä palkkaa;)

        katsoin komedian EPIC MOVIE.Oli hyvä vaik tiedän ettei monikaan siitä pidä koska se tosi älytön ja sekava leffa.

        Toiminta KUOLEMAN SELLI 2 katsoin juuri ja hyvä,suosittelen.

        Eilen syötiin Malmin SUB WAYssa.Nam.

        Onneksi sain viimeyön nukuttua.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        katsoin komedian EPIC MOVIE.Oli hyvä vaik tiedän ettei monikaan siitä pidä koska se tosi älytön ja sekava leffa.

        Toiminta KUOLEMAN SELLI 2 katsoin juuri ja hyvä,suosittelen.

        Eilen syötiin Malmin SUB WAYssa.Nam.

        Onneksi sain viimeyön nukuttua.

        kunnon kännit mutta ei huvita kapakkaankaan mennä.Pitäis varmaan ostaa himaan pari lonkeroa.


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        kunnon kännit mutta ei huvita kapakkaankaan mennä.Pitäis varmaan ostaa himaan pari lonkeroa.

        viemässä mua johonkin.Lievästi sanottuna rasittavaa.

        Kunnon orgasmi tekis hyvää mutta ei äijältä.. Hyi minua;)


      • blondi-72hki
        blondi-72hki kirjoitti:

        viemässä mua johonkin.Lievästi sanottuna rasittavaa.

        Kunnon orgasmi tekis hyvää mutta ei äijältä.. Hyi minua;)

        kaupoilla käytiin ja ostettiin kevytmarinadissa pihvit jotka oli tautisen hyviä.

        Nyt lähden 10v tytön kanssa shoppailemaan ja samalla ostan oyabsta parit lonkat.

        kiva kun ystäväni pitkästä aika tekstaili.Näemme ehkä lauantaina.Meen sen luo.Ei juoda.Otan varmaankin jonkun likoista mukaani.

        13v tytön kaveri soitti ja kysyi voiko tulla meille viikonloppuna kun se ei jaksa aina olla lastenturvakodissa.Ei oo viel tyttäreltäni kysynyt joten kunhan eka puhuvat keskenään niin sit soitan sinne mestoille ja puhun sen likan valvojan kanssa että tyttö sais tuölla meille kun ei voi isäpuolensa takia olla kotonaan.Tyttö on Thaimaalainen ja 13v likan parhaita kavereita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe