etsin vuokralle uudehkoa traileria matkalle Lavia (Kauhajoelta etelään)- Pudasjärvi (Oulu-Kuusamo)matkalle. En ole netistä löytänyt kovin vaihtoehtoja jotka vuokraisivat hevostraileria kohtuuhinnalla. Olisin kiitollinen jos linkittäisit minulle osoitteita, puhelinnumeroita joista kysellä tai jos sinulla itselläsi on antaa vuokralle traileria niin ottaisit yhteyttä.
HevosTRAILERIN VUOKRAUS
egne
2
513
Vastaukset
- Nimetön
minä etsisin kans traikkua talven yli vuokralle että pääsis maneesilla kulkee,mutta eipa taida pahemmin olla vuokraajia.. mitäs egnelle kuuluu,kuulin et sun heppa
katras lisääntyy.varmast nimimerkistä hoksaat kuka olen :)
t.mosse02 - kärryy etsimässä
kuljetuspalvelu tony ainakin vuokraa pk seudulla hevostraileria! www kuljetuspalvelutony.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110