Miksi kristityt vihaavat

huomioikaa

Jumalan käskyä: "älä varasta"!? Miksi tämä käsky pakottaa vaeltamaan orjana ja saa tuntemaan taakan harteilla? voi kunpa tätä taakkaa ei olisi Jumala päällemme laittanut! voi kun saisin olla vapaa, mennä kauppaan, ampua myyjän ottaa rahat ja varastaa auton ja elää makaesti. Tälläinen on Jumalan lakia vastustavan kristityn arvomaailma. hän on orja eikä vapaa.

Mutta adventisti kristitty on vapaa. Hän on Jeesuksessa, eikä tahdo enää elää synnissä Hän ei tahdo varastaa, se on hänestä vastenmielistä. Synti kuvottaa adventistia. Voi kumpa näin olisi laita muillakin kristityillä.

Voit laittaa käskyn tilalle jonkun muun kymmenestä käskystä ja katsoa oletko sinäkin synnin orja. olet jos rikot sitä käskyä jatkuvasti. Kannattaa vaikka kokeilla sapattikäskyä, korvaa tuo "älä varasta" käsky sillä ja testaa tilasi!

17

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoiteta raamatussa.

Tuo ei ole raamatullinen ohje, eikä noin neuvota vaahtoamaan. Raamatussa sanotaan että jolla ei ole Jumalan Henkeä ei ole hänen omansa. Ei vaikka kuinka vaahtoaisia käskyistä ja yrittäisi syyllistää muita. Se on paholainen joka pukeutuu valkeuden enkeliksi.

• *Jessica*

olette olevinanne oikeassa, opettaessanne laittomuutta. Te haukutte koko ajan adventisteja, jotka vain tekevät sen, minkä tuntevat omassatunnossaan oikeaksi, koska Pyhä Henki heidän uudestisyntyneessä sydämessään varoitaa väärästä ja kehoittaa parannukseen ja oikeaan elämään! TÄMÄ ON TOTUUS!

• lankeemushan

on jo tapahtunut ja siksi me puhumme käskyjen kunnioittamisesta, jotta tänne Suomeen saadaan takaisin Jumalan kunnioitus ja Hänen käskyjensä arvostus.

Minä en kylläkään puhu sapattikäskystä, vaan lepopäivän tärkeydestä, sillä Jumalakin lepäsi yhden päivän kuuden päivän työn jälkeen ja antoi meille saman oikeuden, eli saamme levätä ja iloita koko elämämme ajan yhtenä päivänä viikossa.

• sepulon

työpaikallaan viettää hetken lunkisti, hän varastaa, hänellehän maksetaan palkka koko työajasta.Jeesus sanoi: eivät terveet tarvitse parantajaa. Onko Adventistien syntti siinä,että ovat Fariseuksia, jotka eivät Herramme kuolemaa ja Ylösnousemusta tarvitse, Herra Jeesus Kristus pelastaa vain Armosta, advareille tämä Armo ei näytä kelpaavan, vaan heidät pelastaa Laki, jos pelastaa.

• heti...

että en ole adventisti, mutta silti puhun käskyjen tärkeydestä. Olen usein kirjoittanut halvasta armosta. Oletko sattunut lukemaan?

Se halpa armo on sitä, että kuvitellaan, että usko Jeesukseen riittää, eikä ihmisen tarvitse elää Jumalan tahdossa ja käskyissä, koska armo pelastaa ilman sitäkin. Näin se ei ole, vaan Jumalan lapsi muuttuu Jumalan kaltaisuuteen, eli Pyhä Henki muistuttaa, opettaa, nuhtelee....
        ja on varma, että jos uudesti syntynyt meinaa lankeemukseen käydä, niin Pyhä Henki ottaa heti sisällemme kirjoitetusta laista käskyn, jolla muistuttaa meitä, eli vaikkapa näin: älä valehtele, älä varasta, kunnioita isääsi ja äitiäsi, tai mikä tahansa lankeemus onkaan uhkana ja näin uskovainen voi heti jo ajatustason synnin tunnustaa ja siksi lankeemusta ei kerkeä tapahtua.

Tärkeä tieto on se, että jos mies ei ole valmis, joka hetkiseen parannukseen, ei hän ole kelvollinen syntymään uudelleen ja tietenkin samoin on naisen kohdalla.

Jumalan tahto on, että me opetamme jo aivan pienille lapsille käskyt ja niin Suomessakin ennen tehtiin, mutta lankeemuksen myötä käskyjä vähätellään ja jos niitä koulussa vaikka vielä opetetaankin, niin ei aina sydämestä, vaan ylimalkaisesti ja nopeasti ohittaen.

Jeesus käskee meidän mennä kaikkeen maailmaan ja opettaa sen, minkä Hän on meille opettanut, eli meidän on alettava se opetus omistamme.

• mutta...,,.
        heti... kirjoitti:

että en ole adventisti, mutta silti puhun käskyjen tärkeydestä. Olen usein kirjoittanut halvasta armosta. Oletko sattunut lukemaan?

Se halpa armo on sitä, että kuvitellaan, että usko Jeesukseen riittää, eikä ihmisen tarvitse elää Jumalan tahdossa ja käskyissä, koska armo pelastaa ilman sitäkin. Näin se ei ole, vaan Jumalan lapsi muuttuu Jumalan kaltaisuuteen, eli Pyhä Henki muistuttaa, opettaa, nuhtelee....
        ja on varma, että jos uudesti syntynyt meinaa lankeemukseen käydä, niin Pyhä Henki ottaa heti sisällemme kirjoitetusta laista käskyn, jolla muistuttaa meitä, eli vaikkapa näin: älä valehtele, älä varasta, kunnioita isääsi ja äitiäsi, tai mikä tahansa lankeemus onkaan uhkana ja näin uskovainen voi heti jo ajatustason synnin tunnustaa ja siksi lankeemusta ei kerkeä tapahtua.

Tärkeä tieto on se, että jos mies ei ole valmis, joka hetkiseen parannukseen, ei hän ole kelvollinen syntymään uudelleen ja tietenkin samoin on naisen kohdalla.

Jumalan tahto on, että me opetamme jo aivan pienille lapsille käskyt ja niin Suomessakin ennen tehtiin, mutta lankeemuksen myötä käskyjä vähätellään ja jos niitä koulussa vaikka vielä opetetaankin, niin ei aina sydämestä, vaan ylimalkaisesti ja nopeasti ohittaen.

Jeesus käskee meidän mennä kaikkeen maailmaan ja opettaa sen, minkä Hän on meille opettanut, eli meidän on alettava se opetus omistamme.

vain ARMOST PELASTUMME, EMME TEKOJEN TÄHDEN, ETTEI KUKAAN KERSKAISI .Ja muutenhan Jeesuksen uhri olisi turha.

• ei silti

Toki adventistit tarvitsevat lakia, sillä hehän himoitsevat kaikkea mikä on muiden omaa. Eikä he laista huolimatta jätä himoitsematta!

• te ette

kykene ymmärtämään, että Jeesus ei kumonnut lakia, ei pienintäkään piirtoa siitä, mutta Hän lupasi meille voiman rakastaa ja se rakkaus on laintäyttymys, sillä mitä tehdään käskyllä: älä tapa, jos rakastetaan, sillä silloinhan ei edes ajatella pahaa lähimäisestä ja muutkin käskyt tulevat luonnostaan täytetyksi täytetyssä laissa.

Mutta, jos tekee lihantekoja, silloin tarvitaan lakia ajamaan meitä Kristukseen. Onko tämä kamalan vaikea tajuta?

• Iivana Nyhtänköljä
        te ette kirjoitti:

kykene ymmärtämään, että Jeesus ei kumonnut lakia, ei pienintäkään piirtoa siitä, mutta Hän lupasi meille voiman rakastaa ja se rakkaus on laintäyttymys, sillä mitä tehdään käskyllä: älä tapa, jos rakastetaan, sillä silloinhan ei edes ajatella pahaa lähimäisestä ja muutkin käskyt tulevat luonnostaan täytetyksi täytetyssä laissa.

Mutta, jos tekee lihantekoja, silloin tarvitaan lakia ajamaan meitä Kristukseen. Onko tämä kamalan vaikea tajuta?

Jeesus sanoi, eivät terveet tarvitse parantajaa. En minä ole tullut hurskaita pelastamaan,vaan syntisiä. Miten tämä Jeesuksen oppi sopii teidän lakihenkiseen itse itsenne pelastavaan uskoon.

• adventistyit sitä vasta

vajavaisia olemmekin ja siksi oikein erikoisen kipeästi tarvitsemme sitä armoa jonka vain Kristuksessa voi saada!

• sen sanoikin!
        Iivana Nyhtänköljä kirjoitti:

Jeesus sanoi, eivät terveet tarvitse parantajaa. En minä ole tullut hurskaita pelastamaan,vaan syntisiä. Miten tämä Jeesuksen oppi sopii teidän lakihenkiseen itse itsenne pelastavaan uskoon.

Lueppas vähän huolellisemmin nuo vastaukset! Kukaan adventisti EI OLETA PELASTUVANSA LAIN TEOISTA, mutta usko kuitenkin ajaa jatkuvaan parannukseen, niin ettei saata jäädä "tuleen makamaan", vaan jos ja kun erehtyy, on heti valmis katumaan ja anteeksi pyytämään. Tätähän se sydämen usko teettää!

• pelastavamme
        Iivana Nyhtänköljä kirjoitti:

itse itsemme. Sinulla on väärä käsitys siitä, mitä on olla adventisti. Vihaatko noin paljon Jumalan pyhää lakia, että yrität päästä siitä eroon valehtelemalla?

• ymmärtää
        te ette kirjoitti:

Miksi et näe, että adventistit eivät ole missään suhteessa muita ihmisiä parempia, vaikka kuinka väittäisivät. Adcventistien rikollisuus on tilastoissakin jopa suurempaa kuin pienessä kunnassa, jossa asuu samanverran väkeä kuin Suomessa on adventisteja. En ainakaan ole kuullut meidän kunnasta, että ketään olisi oikeudessa epäilty niin isoista rikkeistä, kuin adventtikirkkolaisia. adventistit syyllistyivät Salosen säätiössäkin taloudelliseen häikäilemättömään ahneuteen, joka tympii jopa luterilaisia. Hyi olkoon, jo pelkkä adventistin ajattelukin ilettää, kun sinun puheittesi jälkeen muistaa ne teidän pedofiilinnekin.Vai vanhentuneita rikoksia? Mites ne synnit vanhenee? Ja sapatinviettäjät synnintekijöinä!

• Olipa vihamielisen hyökkäävä kirjoitus - riidanhaluinen! Mutta me uskovaiset emme osaa vihata. Toki voimme langeta vihastumiseen jos toiseenkin.

On vain osoittautunut, että ne, jotka toitottavat kivenkovaan noiden pinnallisten käskyjen perään, ovat niitä kaikkein kovasydämisimpiä.
      Lakiin katsominen johtaa itsepetokseen, omahyväisyyteen ja sormella-osoitteluun.

Ei Jeesus tullut lakia opettamaan vaan elämää.
      Sanoohan Jeesus, että "käskyt sinä tiedät" - mutta tee näin ja näin. Kääskyt hyvin tuntevahan ei suistu niin tekemään, vaan kävelee synkkänä pois.
      Evankeliumeista tämä löytyy.

Jeesus sanoo: rakastatko sinä Minua?

Kun menet ja rukoilet ja sanot: Herra kuule minua, sillä enhän ole edes tappanut ketään - Jeesus kirjoittaa hiekkaan: mitäs sanoitkaan veljellesi...? Sinä intät: olenko muka tappanut - en ole, en ole! Näin yhteysyritys katkeaa heti alkuunsa.

Jeesus toistaa: olenko minä sinulle rakas?

Toisen kerran menet ja rukoilet: Herra, kuule minun rukoukseni; sillä en ole kajonnut naapurin vaimoon! Taas Jeesus kumartuu kirjoittamaan sormellaan - niinkuin Hänen kerrotaan muinoin lain sanat kirjoittaneen - mitäs ajattelitkaan viimeksi, kun sen naapurin naisen näit?
      Sinä: en todellakaan ole sinua kieltänyt; en koskenut häneen! Eikä yhteisymmärrystä Herran kanssa synny. Herra havaitsee, ettet tarvitse Häntä.

Jeesus haastaa: enkö olekaan sinulle rakas?

Vielä yrität viritellä hengellistä elämää.
      Herra; auta minut vihamiesteni käsistä, kurita heitä. Sillä olenhan minä ollut ystävällinen ystävilleni. Jeesus puistaa päätään ja sanoo: "Voi sinua vanhojen lakien palvojaa! Kuka on asettanut minut teidän ihmisten välille tuomariksi? Rakasta, tuo vihamiehesi minun luokseni, niin minä parannan hänet. Ja katsokin, ettet väitä hänen olevan sinulle jotain velkaa!" Mutta sinä pidät tuota kohtuuttomana.

Tällä kehnolla kuvakielellä koetan osoittaa sen tosiasian, että laki pitää Jeesuksen loitolla.
      Sinä näet asiat täysin maallisen lainvalvojan silmin. Mutta hengelliset on selitettävissä vain hengellisellä viisaudella.

Ilm 3:18
      Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.

Joka toitottaa torvea edellään: olen lainkuuliainen, olen lainkuuliainen - hän vain ei näe saastaiseen sisimpäänsä. Joka tällaisista sanoista loukkaantuu - hän on todella musta.

Gal. 2:4
      Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa

• Harha =

Väärä veli joka olet tunkeutunt kristilliselle palstalle harhaoppiasi syöttämään. Miksi olet jättänyt oman uskosi palstan kuolemaan. Kuinka ollakaan. eihän sinun opetustasi kukaan oikein ymmärräkään. Koetat laittaa selvät asiat korkkiruuvi muotoon. Jeesuksesta olet tehnyt pilailusi kohteen. Koeta muistaa Jeesus antoi meille esimerkin Jahve Jumalan palvomisesta. Eikö jo Raamutussa sanota. Älä pidä muita Jumalia minun rinnallani.Jeesus ei opettanut lainkaan Keisarin Jumalointia. Eihän Raamattukaan siitä mitään mainitse. Kysymykseni olisi miksi hyvät Kristityt haluavat olla Keisarin kultissa?
        T P.

• Harha = kirjoitti:

Väärä veli joka olet tunkeutunt kristilliselle palstalle harhaoppiasi syöttämään. Miksi olet jättänyt oman uskosi palstan kuolemaan. Kuinka ollakaan. eihän sinun opetustasi kukaan oikein ymmärräkään. Koetat laittaa selvät asiat korkkiruuvi muotoon. Jeesuksesta olet tehnyt pilailusi kohteen. Koeta muistaa Jeesus antoi meille esimerkin Jahve Jumalan palvomisesta. Eikö jo Raamutussa sanota. Älä pidä muita Jumalia minun rinnallani.Jeesus ei opettanut lainkaan Keisarin Jumalointia. Eihän Raamattukaan siitä mitään mainitse. Kysymykseni olisi miksi hyvät Kristityt haluavat olla Keisarin kultissa?
        T P.

Joh. 15:24
        Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.

Joh. 15:25
        Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.

Joh 15:26-27
        26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
        27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

• peräti juopa
        AnttiVKantola kirjoitti:

Joh. 15:24
        Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.

Joh. 15:25
        Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.

26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
        27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani." Kuten huomaat, kristitty ei todista itsestään vaan Vapahtajastaan. Mutta nämä adventistit eivät muuta teekään kuin todistelevat itsestään ja adventismistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      521
      1640
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      881
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      62
      874
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      79
      785
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe